MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 69 of 69
  1. #51
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ga ergens anders spelen aub dat knippen is een bewuste tactiek (illegaal) wat gebruikt word.
    Ik speel hier en. Was jij erbij in de kleedkamer zwartwit denker.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ja ik was erbij ik zat in de handschoen van ristie.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Wat mij opvalt aan het hele gebeuren is dat het niet gaat om een reguliere check van de handschoenen. Ristie staat al klaar in de ring; de ringspeaker is al aan het aankondigen. Op 3.03 in het filmpje komt er alsnog een man naar de hoek van Ristie toelopen, die vervolgens gebaard naar de scheids dat hij even mee moet komen kijken. Dat is op zich toch ongebruikelijk. Op 3.08 kijkt de man gelijk gericht naar de handschoenen, dus geen algemene controle ofzo, gewoon puur gericht op het defect dat geconstateerd werd. Op 3.11 wordt ook gelijk de handschoen losgemaakt.

    Waar ik dan benieuwd naar ben: wat heeft er toe geleid dat deze man alsnog naar de ring kwam om een extra controle uit te voeren?

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  4. #54
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Wat mij opvalt aan het hele gebeuren is dat het niet gaat om een reguliere check van de handschoenen. Ristie staat al klaar in de ring; de ringspeaker is al aan het aankondigen. Op 3.03 in het filmpje komt er alsnog een man naar de hoek van Ristie toelopen, die vervolgens gebaard naar de scheids dat hij even mee moet komen kijken. Dat is op zich toch ongebruikelijk. Op 3.08 kijkt de man gelijk gericht naar de handschoenen, dus geen algemene controle ofzo, gewoon puur gericht op het defect dat geconstateerd werd. Op 3.11 wordt ook gelijk de handschoen losgemaakt.

    Waar ik dan benieuwd naar ben: wat heeft er toe geleid dat deze man alsnog naar de ring kwam om een extra controle uit te voeren?


    Glory official heeft stiekem geknipt in de kleedkamer, om Roberto en Andy een loer te draaien. Het schijnt dat een van de twee aan het whatsappen was met de vriendin van een executive bij Glory. Payback is a bitch.

  5. #55
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    De straf van flamingo is niet proportioneel als je het mij vraagt.

  6. #56
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    "Zoals elke evenement zijn de handschoenen gewoon voor aanvang gecontroleerd en zijn in bijzijn van iemand van de organisatie aangetrokken in de kleedkamer", zegt Flamingo. "Jullie zijn schuldig", roepen Black Label en Glory in koor.

    Dus het is veel te vroeg om conclusies te trekken en mensen aan de schandpaal te spijkeren.

  7. #57
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Als er een official bij heeft gestaan, gekeken, en akkoord gegeven om de ring in te gaan is schuld nergens anders te zoeken dan bij de staff van Glory zelf. Als het in de tussentijd is gebeurd, dan is de handschoen opzettelijk bewerkt door de trainer en/of vechter. Ik weet uit ervaring dat je in beide gevallen een duim in je oog kunt krijgen, maar of een handschoen met een losgeknipte duim meer schadelijk is weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb in kleedkamers meegemaakt dat de duim werd losgeknipt omdat de vechters dit fijner vonden zitten. Ook heb ik vechters horen zeggen dat hun trainings handschoenen op de sportschool ook een losse duim hebben. Dus raar is het niet. In mijn ogen had dit eerst wat dieper onderzocht moeten worden, en was een persbericht niet direct nodig want daar kun je schade aan beide kanten mee aanrichten. Je kunt de vechter/trainer beschadigen mocht het niet waar zijn of anders, en je loopt zelf als organisatie een flinke flater op door leugens de wereld in te helpen. Dat komt nogal onprofessioneel over. Hier nog een stukje over de duim bij bokshandschoenen, wel interessant om te lezen. http://www.thesportsdoctor.com/hiddenthumb.html

  8. #58
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Glory official heeft stiekem geknipt in de kleedkamer, om Roberto en Andy een loer te draaien. Het schijnt dat een van de twee aan het whatsappen was met de vriendin van een executive bij Glory. Payback is a bitch.
    Tell me more.
    Fighting is poetry in motion

  9. #59
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    het is allemaal een complot van glory.

  10. #60
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    idd een groot complot

  11. #61
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Nog wat oude documenten gevonden:


    Glory/ISKA

    DRESSING ROOM AND RINGSIDE PROTOCOLS
    • Upon arrival to the venue you will be assigned a dressing room and your bags will be inspected.
    • Only licensed individuals working the corners are allowed in dressing room. Exceptions require prior
    permission. Only take fight articles into the dressing room; unauthorized items may be confiscated.
    • Only fresh, raw vegetables and fruits are allowed in the dressing rooms. No other food, vitamins or
    supplements of any kind are allowed in the dressing room.
    • Only water, PowerAde and Gatorade in their original, sealed containers may be consumed in the
    dressing room. NO ENERGY DRINKS of any kind including Five Hour energy, Red Bull, Rock Star or
    and other stimulants or formulas.
    • Any alcohol, controlled substances or any enhancing substance is grounds for immediate suspension.
    • Henna type tattoos and piercing accessories are prohibited. Use only soft materials to tie hair; makeup
    of any kind is prohibited.
    Don’t start hand wrapping without an Inspector present. Use only the gauze and tape provided by the
    promotion. Don’t put your gloves on until an inspector has signed-off on your hand wraps.

    • You may use a moderate amount of tape to support each ankle (must be approved and signed by an
    inspector). If a fighter tapes his ankle the tape must be covered by a single, form-fitted elastic or
    neoprene ankle sleeve. If you elect to wear a knee brace or support it must be elastic or neoprene and
    may not have any plastic or metal supports that could be potentially damaging to you or your opponent.
    No braces or supporters of any kind may be worn the elbows.
    • Nothing shall be written on the torso, arms or legs (no human billboards).
    • Approved KICKBOXING Trunks with nothing crude or abusive written on them will be worn.
    • Compression Shorts may be worn beneath the approved kickboxing trunks as long as they do not
    extend to far beyond the hem of trunks.
    • No walk-out banners are allowed.
    • Nothing but a light coat of Vaseline on the face; nothing on the body.
    • All fight teams should have a fitted mouthpiece for their fighter plus a second, back up mouthpiece
    available in the corner at ringside.
    • Only water is allowed in the corner, and ice must be in a sealed container (ice bag or zip lock).
    • All fighters are required to have a post-fight physical exam administered at ringside by a supervising
    physician. Failure to cooperate will lead to an extended suspension.
    Those ISKA rules are really nice to follow but how comes that they are not able to place correct judges?
    See the stupid incident in Dubai at GFC......the judges should be put in jail. So i really wonder what is going on there......
    Last edited by FMACH; 14-05-2015 at 19:58.
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  12. #62
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    how comes you don't speaka engrish?

  13. #63
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    how comes you don't speaka engrish?

    Ik kan niet schrijven nederlands, maar lezen en spreken, sry
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  14. #64
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Zo wat een raar verhaal.... hier is iets aan het handje

  15. #65
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Glory official heeft stiekem geknipt in de kleedkamer, om Roberto en Andy een loer te draaien. Het schijnt dat een van de twee aan het whatsappen was met de vriendin van een executive bij Glory. Payback is a bitch.
    Eén van de twee? Dat moet dan Ristie geweest zijn. Die had tenminste twee vrije duimen om te Appen.

  16. #66
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Eén van de twee? Dat moet dan Ristie geweest zijn. Die had tenminste twee vrije duimen om te Appen.
    LOL!

  17. #67
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Misschien hebben ze in de handschoenen geknipt na de controle in de kleedkamer. Mocht dat zo zijn, vind ik het echt een slechte streek van Ristie en zijn trainer.

  19. #69
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Eén van de twee? Dat moet dan Ristie geweest zijn. Die had tenminste twee vrije duimen om te Appen.

    hahaha You must spread some Reputation around before giving it to e-type again.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •