MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 99
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Hoe weten we dat? Heb je een interview van Tyrone waar hij erover praat? Want tot nu toe kan ik het alleen baseren op zijn supporters die menen dat hij hele grote plannen heeft in het boksen. Meer dan een zomer baantje klinkt dat.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ^Hoe weten we dat? Heb je een interview van Tyrone waar hij erover praat?
    Nou nee, maar heb jij wel een interview dan waar hij er zo over praat:

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik ben negatief over Spong's acties omdat het overkomt dat hij en zn team op een gegeven moment een soort gesprek hadden van:
    -"Oke Tyrone, je brak je been en bent nu weer genezen. Wat is verstandig om je weer rustig in topvorm te brengen?"
    -"Denk eraan dat tegenstanders nu zn been zullen aanvallen..."
    - "Wat dacht je van boksen? Die gasten gebruiken alleen hun vuisten, stel je voor hoe goed ik dan ben als ik me alleen daarop focus!"
    -"Tyrone je bent geniaal!"
    -"En de toppers verdienen miljoenen per gevecht, dus stel je voor als ik een PPV headline! Ik denk dat ik gelijk al tegen iemand als Manuel Charr kan boksen!"
    Je zoekt er wat te veel achter denk ik. Het lijkt me niet dat Spong neerkijkt op het boksen. Je zegt zelf al dat je je met name baseert op uitlatingen van zijn supporters.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Leuke partij. Mike is absoluut geen makkelijke tegenstander. Pakt spong hem maakt hij goede stappen.

    T15 ik vind je nogal voorbarig om te zeggen dat spong de handoek in de ring gooit qua boksen. Ik denk dat wij liever horen van tyrone wat zijn ambities zijn in plaats van jou.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Nou nee, maar heb jij wel een interview dan waar hij er zo over praat:



    Je zoekt er wat te veel achter denk ik. Het lijkt me niet dat Spong neerkijkt op het boksen. Je zegt zelf al dat je je met name baseert op uitlatingen van zijn supporters.
    Fasada voordoet zich als iemand die direct contact heeft met Spong en hij lijkt me niet iemand die liegt. Daar baseer ik het grotendeels op. Toch wil ik ook van Spong zelf horen wat zijn 'ambities in het boksen' zijn.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet precies waar jou negativiteit vandaan komt, Tyrone heeft nooit gezegd dat hij even denkt heavyweight bokskampioen te worden. Verder vind ik het grappig dat jij denkt dat zijn ambitie voor boksen is ontstaan door zijn gebroken been. Ik kan je vertellen dat deze er al was voor zijn blessure en hij al meer dan twee jaar met Pedro aan het trainen is.

    Alleen wil je slagen in boksen (dat zal jij ongetwijfeld weten) moet je ook zelf investeren door partijen aan te nemen waar weinig tot geen geld valt te verdienen. Er is maar een klein groep boksers die echt het grote geld pakken t.o.v. vele boksers die blij mogen zijn met 1000 euro. Dat hij tussendoor twee bokspartijen kon aannemen in aanloop van zijn revalidatie geeft alleen maar aan dat hij liever actief was dan thuis op de bank te zitten en te wachten op een telefoontje.

    Nu hij weer herstelt is pakt hij meteen een zware wedstrijd aan (Kyle is geen 'can') in een sport waar hij net zoveel partijen heeft gedraaid als boksen, dat getuigt naar mijn mening van iemand die ambitieus is en elke uitdaging aanpakt. Tyrone is de laatste persoon die licht over het boksen denkt en het geen toeval is dat hij eerst 2 jaar ging trainen voordat hij zijn debuut maakte.

    In plaats van negatief te blijven doen kan je ook gewoon zeggen; "ik hoop voor hem dat hij het goed doet maar ben bang dat hij het aflegt tegen echte goede boksers" ipv aannames te doen over zijn contacten en een voorbeeld te geven hoe een gesprek zou gaan tussen hem en zijn management.

  6. #31
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Spong heeft volgens mij, in tegenstelling tot Badr en Saki, nooit grote praatjes gehad wat betreft boksen. Hij heeft wel meerdere keren, ook voordat hij geblesseerd raakte, aangegeven dat hij alle 3 sporten (kickboksen, boksen en mma) wilt doen.

  7. #32
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Fasada voordoet zich als iemand die direct contact heeft met Spong en hij lijkt me niet iemand die liegt. Daar baseer ik het grotendeels op. Toch wil ik ook van Spong zelf horen wat zijn 'ambities in het boksen' zijn.

    Als je door hebt dat Fasada niet liegt, waarom geef je Spong dan niet het voordeel van jouw twijfel? Je lijkt het wel verschrikkelijk te vinden dat kickboksers gaan boksen en verzint allemaal 'locker room' gesprekken...niet helemaal gezond hoor...


    en wees gerust, hij gaat nog door met boksen, maar de man moet ook geld verdienen:
    http://espn.go.com/blog/mma/post/_/i...-boxing-career
    Last edited by e-type; 27-05-2015 at 19:49.
    It's okay to be white

  8. #33
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    T15.....ouwe bokslegende die je bent. Jij bent niet serieus ( hoop ik voor je ) en houdt iedereen hier voor de gek, en lach je de ballen uit je broek, of niet? Wel eens nagedacht dat Spong 'even' een partij draait in de zomer om z'n bankrekening te spekken?
    Dat kan je ook niet serieus nemen, is te erg voor woorden.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Alleen wil je slagen in boksen (dat zal jij ongetwijfeld weten) moet je ook zelf investeren door partijen aan te nemen waar weinig tot geen geld valt te verdienen. Er is maar een klein groep boksers die echt het grote geld pakken t.o.v. vele boksers die blij mogen zijn met 1000 euro. Dat hij tussendoor twee bokspartijen kon aannemen in aanloop van zijn revalidatie geeft alleen maar aan dat hij liever actief was dan thuis op de bank te zitten en te wachten op een telefoontje.
    Het lijkt me duidelijk dat Spong zo snel mogelijk wil slagen in boksen en je moet idd veel investeren, maar doet hij dat? Hij vocht tweemaal in Duitsland en neemt nu een MMA partij aan dus gaat zijn hele timing en aandacht voor het boksen weer vervagen.

    Echt investeren is verhuizen naar Amerika, connecties gebruiken om bij een top team/gym te kunnen trainen en zich opbouwen met regelmative partijen. Zonder zich steeds te mengen tussen 3 verschillende vechtsporten. Hij mag doen wat hij wilt maar "become a huge star in Boxing" in zijn woorden? Zo gaat het nooit gebeuren en ik heb medelijden met sommige fans die denken dat het wel kan.


    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Als je door hebt dat Fasada niet liegt, waarom geef je Spong dan niet het voordeel van jouw twijfel? Je lijkt het wel verschrikkelijk te vinden dat kickboksers gaan boksen en verzint allemaal 'locker room' gesprekken...niet helemaal gezond hoor...
    en wees gerust, hij gaat nog door met boksen, maar de man moet ook geld verdienen:
    http://espn.go.com/blog/mma/post/_/i...-boxing-career
    Hij geeft ook aan dat hij niet meer kickbokst omdat de gala's hem niet kunnen betalen. Hij zal een tijd lang met een lage salaris moeten doen terwijl hij bokst en zijn record gaat opbouwen. Wat als hij weer "geld moet verdienen"? Weer een MMA partij? Dat is mijn hele punt in deze topic, dat ik het oneens ben met mensen hier die denken dat hij dit gaat halen zonder 100% zijn aandacht te richten op het boksen. Maar success met dat constante switchen.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Wat ben je toch een negatief mannetje.
    Ik moet zeggen .. het begint inderdaad wel op te vallen.

  11. #36
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik ben negatief over Spong's acties omdat het overkomt dat hij en zn team op een gegeven moment een soort gesprek hadden van:
    -"Oke Tyrone, je brak je been en bent nu weer genezen. Wat is verstandig om je weer rustig in topvorm te brengen?"
    -"Denk eraan dat tegenstanders nu zn been zullen aanvallen..."
    - "Wat dacht je van boksen? Die gasten gebruiken alleen hun vuisten, stel je voor hoe goed ik dan ben als ik me alleen daarop focus!"
    -"Tyrone je bent geniaal!"
    -"En de toppers verdienen miljoenen per gevecht, dus stel je voor als ik een PPV headline! Ik denk dat ik gelijk al tegen iemand als Manuel Charr kan boksen!"

    Ik heb alle respect voor kickboxers zoals Le Banner die het uit genot doen naast het kickboksen, maar hou het er daar dan bij en maak er niet teveel van.



    Voor jullie beiden, om een topper te worden in het boksen moet je vanaf een jonge leeftijd al full time trainen en jarenlang je skills en niveau opbouwen.

    Tyrone is nu al weer bezig met trappen, knieën, ellebogen, takedown, jiu jitsu etc. Met dit soort afleidingen bovenop al zijn andere nadelen denk jij Fasada dat hij nog steeds straks zomaar even weer stoten gaat trainen om het vervolgens nog te maken in het top boksen.

    Dit gaat niet over mij, jullie hebben gewoon geen respect voor deze sport als je er zo laag over denkt, dat is altijd het geval geweest met kickbox en mma fans. Ze beseffen gewoon niet hoe extreem moeilijk het is en wat er van je vereist wordt. Je stapt niet zomaar die ring in met de gedachte dat je uiteindelijk de beste wordt omdat je goed kon boksen in een andere vechtsport.

    Bad Hari werd eerder over gesproken. Hij heeft de look, verleden, vecht stijl en bad boy attitude om potentieel 10-15 miljoen per gevecht te verdienen in het boksen. Hij had die kans allang genomen als hij goed genoeg was.
    vitali klitchko is ook later begonnen en kwam van het oude kickboksen waar hij er niks van bakte en overigens tegen de vader van van robin v roosmalen heeft gevochten en verloor die chris allegri is ook gekomen van kickboksen wat dacht je van anthony mundine australische middleweight kampioen kwam van rugby was de best betaalde rugbyer van australie en stapte over naar boksen hij heeft niet zo lang geleden shane mosley verslagen.

    het is dus wel mogelijk maar lijkt mij wel moeilijk als je het allemaal gaat combineren ik ben wel benieuwd hoe hij het doet tegen betere boksers.
    Last edited by tarantula; 27-05-2015 at 21:21.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    vitali klitchko is ook later begonnen en kwam van het oude kickboksen waar hij er niks van bakte en overigens tegen de vader van van robin v roosmalen heeft gevochten en verloor die chris allegri is ook gekomen van kickboksen wat dacht je van anthony mundine australische middleweight kampioen kwam van rugby was de best betaalde rugbyer van australie en stapte over naar boksen hij heeft niet zo lang geleden shane mosley verslagen.

    het is dus wel mogelijk maar lijkt mij wel moeilijk als je het allemaal gaat combineren ik ben wel benieuwd hoe hij het doet tegen betere boksers.
    De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

    Vitali Klitschko deed het juist heel goed in het kickboksen. Maar op de full contact regels, zijn partij tegen William van Roosmalen was de eerste keer dat hij op k-1 regels (met lowkicks) vocht.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ik moet zeggen .. het begint inderdaad wel op te vallen.
    Maar toch zit er wel en kern van waardheid in wat T15Boxing zegt.

    Maar ja Spong zal een dief van zijn eigen portemonnee zijn als hij zich volledig zou toeleggen op het boksen. Hij moet eerst een stuk of 20 partijen boksen en winnen om voor een titel te vechten. En voor die partijen zal hij een grijpstuiver krijgen in vergelijking met wat hij krijgt voor een MMA- of kickbokspartij.

  14. #39
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

    Vitali Klitschko deed het juist heel goed in het kickboksen. Maar op de full contact regels, zijn partij tegen William van Roosmalen was de eerste keer dat hij op k-1 regels (met lowkicks) vocht.
    Ik heb net wat highlights gezien je hebt gelijk zag er niet slecht uit, ik baseerde het op een oude clip lang geleden en daar vond ik het alles behalve indrukwekkend, ik had het trouwens niet over prestatie maar over hoe zijn kickboksen eruit zag gebaseerd op het clipje van jaren geleden.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    De voorbeelden van kickboxers die het konden maken in het boksen waren mannen die zich er jarenlang 100% op gingen richten. Ze waren ook nog vrij jong, de oudste die ik me zo kan herinneren was Matt Selton die op Tyrone's leeftijd begon, stopte definitief met kickboxen en had na zo'n 5 a 6 jaar pas gevechten tegen top boksers en zelfs een title shot. Dat was trouwens ook wel de aller slechtste HW era ooit. Momenteel is de divisie heel sterk aan het worden met een extreem dominante kampioen.

  16. #41
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Sergio Martinez 19 jaar

  17. #42
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Sorry laat maar we hebben over kickboksers.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik ben negatief over Spong's acties omdat het overkomt dat hij en zn team op een gegeven moment een soort gesprek hadden van:
    -"Oke Tyrone, je brak je been en bent nu weer genezen. Wat is verstandig om je weer rustig in topvorm te brengen?"
    -"Denk eraan dat tegenstanders nu zn been zullen aanvallen..."
    - "Wat dacht je van boksen? Die gasten gebruiken alleen hun vuisten, stel je voor hoe goed ik dan ben als ik me alleen daarop focus!"
    -"Tyrone je bent geniaal!"
    -"En de toppers verdienen miljoenen per gevecht, dus stel je voor als ik een PPV headline! Ik denk dat ik gelijk al tegen iemand als Manuel Charr kan boksen!"

    Ik heb alle respect voor kickboxers zoals Le Banner die het uit genot doen naast het kickboksen, maar hou het er daar dan bij en maak er niet teveel van.



    Voor jullie beiden, om een topper te worden in het boksen moet je vanaf een jonge leeftijd al full time trainen en jarenlang je skills en niveau opbouwen.

    Tyrone is nu al weer bezig met trappen, knieën, ellebogen, takedown, jiu jitsu etc. Met dit soort afleidingen bovenop al zijn andere nadelen denk jij Fasada dat hij nog steeds straks zomaar even weer stoten gaat trainen om het vervolgens nog te maken in het top boksen.

    Dit gaat niet over mij, jullie hebben gewoon geen respect voor deze sport als je er zo laag over denkt, dat is altijd het geval geweest met kickbox en mma fans. Ze beseffen gewoon niet hoe extreem moeilijk het is en wat er van je vereist wordt. Je stapt niet zomaar die ring in met de gedachte dat je uiteindelijk de beste wordt omdat je goed kon boksen in een andere vechtsport.

    Bad Hari werd eerder over gesproken. Hij heeft de look, verleden, vecht stijl en bad boy attitude om potentieel 10-15 miljoen per gevecht te verdienen in het boksen. Hij had die kans allang genomen als hij goed genoeg was.

    gappi je denkt dat je weet waarover je praat ? Tyrone trainde vroeger al met Romeo kernsmelting en volgem
    ns mij was het mayweither sr die tyrone noggis duidelijk maakte dat hij ver in boksen kan komen . Maar jouw kijk zal wel beter zijn lol GTFOH

  19. #44
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Romeo kensmill

  20. #45
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    152
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Echt investeren is verhuizen naar Amerika, connecties gebruiken om bij een top team/gym te kunnen trainen en zich opbouwen met regelmative partijen.
    Man man man, begrijp ik hier nu goed uit dat je geen eens weet dat Tyrone al jaren in de Amerika woont en traint met een top team en trainer?

  21. #46
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dat hij met Pedo Diaz traint was ik even vergeten. Maar dat hij die cans in Duitsland vocht versterkt je argument niet. Zeker niet nu hij weer in een MMA wetstrijd springt.

    @teambadguy nietzo butthurt, "swa".

  22. #47
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    T15 waarom reageer je alsof persoonlijk beledigd wordt omdat Spong ook bokspartijen wil draaien?

    Snap echt totaal niet waarom je er een probleem van maakt dat een pure (vecht-)sportliefhebber als Spong zich in meerdere disciplines wilt meten. We komen er vanzelf wel achter waar zijn plafond in het boksen en MMA ligt.

    De reden dat hij zijn partijen in Duitsland draaide zal wel zijn omdat hij daar verwachtte makkelijker een aantal pro partijen te kunnen draaien dan in Amerika. En op alle boksingrecords staan cans, dat je daar moeilijk over doet is helemaal vreemd. Jij zou dat juist moeten aanmoedigen. Cans vechten en echte toppers zo lang mogelijk uit de weg gaan om je record te behouden en meer geld te verdienen. Zoals het hoort binnen de sweet science.

  23. #48
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik ben negatief over Spong's acties omdat het overkomt dat hij en zn team op een gegeven moment een soort gesprek hadden van:
    -"Oke Tyrone, je brak je been en bent nu weer genezen. Wat is verstandig om je weer rustig in topvorm te brengen?"
    -"Denk eraan dat tegenstanders nu zn been zullen aanvallen..."
    - "Wat dacht je van boksen? Die gasten gebruiken alleen hun vuisten, stel je voor hoe goed ik dan ben als ik me alleen daarop focus!"
    -"Tyrone je bent geniaal!"
    -"En de toppers verdienen miljoenen per gevecht, dus stel je voor als ik een PPV headline! Ik denk dat ik gelijk al tegen iemand als Manuel Charr kan boksen!"

    Ik heb alle respect voor kickboxers zoals Le Banner die het uit genot doen naast het kickboksen, maar hou het er daar dan bij en maak er niet teveel van.



    Voor jullie beiden, om een topper te worden in het boksen moet je vanaf een jonge leeftijd al full time trainen en jarenlang je skills en niveau opbouwen.

    Tyrone is nu al weer bezig met trappen, knieën, ellebogen, takedown, jiu jitsu etc. Met dit soort afleidingen bovenop al zijn andere nadelen denk jij Fasada dat hij nog steeds straks zomaar even weer stoten gaat trainen om het vervolgens nog te maken in het top boksen.

    Dit gaat niet over mij, jullie hebben gewoon geen respect voor deze sport als je er zo laag over denkt, dat is altijd het geval geweest met kickbox en mma fans. Ze beseffen gewoon niet hoe extreem moeilijk het is en wat er van je vereist wordt. Je stapt niet zomaar die ring in met de gedachte dat je uiteindelijk de beste wordt omdat je goed kon boksen in een andere vechtsport.

    Bad Hari werd eerder over gesproken. Hij heeft de look, verleden, vecht stijl en bad boy attitude om potentieel 10-15 miljoen per gevecht te verdienen in het boksen. Hij had die kans allang genomen als hij goed genoeg was.
    jullie kunnen het negatief vinden of niet maar grotendeels heeft t15 wel gelijk.

  24. #49
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Wellicht helpt deze bijdrage: Rob Kaman vs. Rudi Koopmans.

    https://www.youtube.com/watch?v=e0eQNTxJVdo

  25. #50
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Wat is er op tegen als een vechter besluit om actief te zijn in verschillende vechtsport disciplines? Ze verbreden hun kennis en ervaring, bouwen hun naam verder op (sponsors) en voor de fans is het leuk om te volgen. Een goed voorbeeld is de lange carričre van Mark Hunt, of de beladen sfeer toen Ubereem de K-1 kwam ontregelen.

    Iemand die vanaf zijn 4e actief is in een bepaalde tak van sport en het alle aandacht geeft, beheerst het spelletje natuurlijk beter dan een outsider (freak talenten uitgesloten). Ik heb Spong niets geks horen roepen, ook niet op een marketing manier. Begrijp niet zo goed waar de discussie over gaat. Over de kansen van Spong in het boksen, of hij iets geroepen heeft of dat iemand die met een achterstand begint geen schijn van kans maakt om de top te behalen?
    Last edited by hypergiant; 28-05-2015 at 01:40.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •