MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default Weidman en Mayweather

    Ik wist dat Weidman een grote gast is, maar had niet verwacht dat het verschil met Mayweather zo groot zou zijn. Beide zijn 'Middle Weight' champion...

    Last edited by king; 27-05-2015 at 18:24.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ik wist dat Weidman een grote gast is, maar had niet verwacht dat het verschil met Mayweather zo groot zou zijn.

    https://pbs.twimg.com/media/CF0P-wGUMAABKWY.jpg
    Weidman is idd een grote gast maar Floyd is ook klein. Althans, Dana White zei een keer tijdens de podcast van Joe Rogan "People don't realize how small Floyd is until you meet him in person".

    Weidman vertelde gisteren tijdens de MMA Hour dat het eerste waar Floyd over begon te praten tijdens hun ontmoeting geld was en hoeveel die precies heeft verdiend tegen Manny etc etc

    Je zou denken dat iemand als hij geen behoefte moet hebben om telkens te benadrukken hoeveel geld die heeft maar niks blijkt minder waar.

  3. #3
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Haalt mayweather niet hij is geen middleweight maar een welterweight dat is net onder middleweight.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Haalt mayweather niet hij is geen middleweight maar een welterweight dat is net onder middleweight.
    Plus is middleweight in het boksen als ik me niet vergis ook nog eens 12kg lichter dan in mma.

  5. #5
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Hij is lightweight en welterweight champ welterweight is 1 div onder middle net zoals bij mma, chris weidman vecht op middle weight waar bij boksen bernard hopkins roy jones vechten floyd zit daar onder waar bij mma nick diaz george st pierre zitten, bij boksen heb je ook super middleweight en volgens mij ook junior middle.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Hij is lightweight en welterweight champ welterweight is 1 div onder middle net zoals bij mma, chris weidman vecht op middle weight waar bij boksen bernard hopkins roy jones vechten floyd zit daar onder waar bij mma nick diaz george st pierre zitten, bij boksen heb je ook super middleweight en volgens mij ook junior middle.
    Pahlavan heeft gelijk. Boksen middle weight is 160lbs. Dus 25lbs onder UFC middleweight. En Hopkins en RJJ vechten niet in dezelfde klasse....Hopkins LHW (175 lbs) en RJJ Cruiser (200 LBS)

  7. #7
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Pahlavan heeft gelijk. Boksen middle weight is 160lbs. Dus 25lbs onder UFC middleweight. En Hopkins en RJJ vechten niet in dezelfde klasse....Hopkins LHW (175 lbs) en RJJ Cruiser (200 LBS)
    hopkins en roy jones hebben allebei in de middleweight gezeten zij schommelen tussen lightheavy cruiser en middle net zoals belfort dat doet zij hebben zelfs tegen elkaar gevochten de eerste partij op middle, het klopt dat floyd een middle weight is maar een junior de enige partij die hij daarop vocht was dela hoya als een junior middle daarna keerde hij weer terug naar welterweight.

    hoe het precies zit weet ik niet maar er wordt door veel bokskenners beweert dat hij geen echte middle weight is en daarom een gevecht tegen ggg niet opschiet momenteel is hij een welterweight.
    Last edited by tarantula; 27-05-2015 at 20:53.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Tarantula bedoelde ook vroegah

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    een junior de enige partij die hij daarop vocht was dela hoya als een junior middle daarna keerde hij weer terug naar welterweight.
    Nee niet de enige tegen Cotto ook junior middle weight.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Die foto... best wel maf.

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Weidman vertelde gisteren tijdens de MMA Hour dat het eerste waar Floyd over begon te praten tijdens hun ontmoeting geld was en hoeveel die precies heeft verdiend tegen Manny etc etc

    Je zou denken dat iemand als hij geen behoefte moet hebben om telkens te benadrukken hoeveel geld die heeft maar niks blijkt minder waar.
    Heel Amerikaans om dat te doen. Direct alles op tafel leggen wat je allemaal hebt.

  11. #11
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Nee niet de enige tegen Cotto ook junior middle weight.
    Ja klopt, foutje dus king en de rest hebben technisch gesproken gelijk maar wat ik analysten vaker heb horen zeggen is dat hij geen echte middle is, omdat hij van fetherweight lightweight en daarna welterweight is gegaan kon ik mij wel daarin vinden in die uitspraak maar dat terzijde hij kan door als junior middle.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Fuck.. die Louis Vuitton handdoek... het maakt het wel af he

  13. #13
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    mayweather is 1.72

  14. #14
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Weidman is idd een grote gast maar Floyd is ook klein. Althans, Dana White zei een keer tijdens de podcast van Joe Rogan "People don't realize how small Floyd is until you meet him in person".

    Weidman vertelde gisteren tijdens de MMA Hour dat het eerste waar Floyd over begon te praten tijdens hun ontmoeting geld was en hoeveel die precies heeft verdiend tegen Manny etc etc

    Je zou denken dat iemand als hij geen behoefte moet hebben om telkens te benadrukken hoeveel geld die heeft maar niks blijkt minder waar.
    Klinkt een beetje alsof geld toch niet gelukkig maakt.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Klinkt een beetje alsof geld toch niet gelukkig maakt.
    Nee maar het helpt wel

  16. #16
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ben liever rijk en ongelukkig dan arm en ongelukkig.
    Max. 400 x 125

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik ben liever niet ongelukkig.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •