MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 89

Thread: UFC 188

  1. #51
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Meeste Brazilianen zijn sympathiek, laat staan de Braziliaansen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Werdum=Heayweght GOAT. En als hij JDS in een rematch verslaat is er geen twijfel meer mogelijk.

  3. #53
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Melendez VS alvarez viel tegen zeg.
    Had ook meer verwacht, ze vochten te behoudend. Om alles nog te geven in de laatste rondes zat er vanwege de hoogte omstandigheden ook niet meer in.

    In het voetbal is de high-altitude probleem wel eens ter sprake gebracht, maar het is geen excuus. Je moet het gewoon professioneel aanpakken zoals Werdum dat heeft gedaan.

  4. #54
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Had ook meer verwacht, ze vochten te behoudend. Om alles nog te geven in de laatste rondes zat er vanwege de hoogte omstandigheden ook niet meer in.

    In het voetbal is de high-altitude probleem wel eens ter sprake gebracht, maar het is geen excuus. Je moet het gewoon professioneel aanpakken zoals Werdum dat heeft gedaan.
    In het voetbal is het probleem dat je er vanwege het drukke schema niet op voor kunt bereiden.

    Alle credits naar Werdum, Cain zag er wel uitgeblust uit. Je zag het eigenlijk al aankomen, het volume punches lag nog wel redelijk hoog maar er zat geen power meer achter evenals de lowkicks, was op het laatst meer aaien van Cain dan trappen.
    Werdum the goat noemen is nog wel erg voorbarig, het is een zeer goede vechter maar hij kan mijn inziens die belt ook zo weer kwijt zijn.
    Volgende title shot is natuurlijk voor JDS nou, Alistair zal toch wel tegen Cain worden gezet.

  5. #55
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Werdum=Heayweght GOAT. En als hij JDS in een rematch verslaat is er geen twijfel meer mogelijk.

    neem aan dat dit een grapje is tenminste.

  6. #56
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Goed gevochten van Werdum en idd slim aangepakt door op hoogte te trainen. Op zeeniveau wil ik wel een rematch zien. Ik denk dat de belt wat vaker gaat wisselen van persoon nu.

    Die gastulum gaat ook lekker hoor, als hij nou eens fatsoenlijk gaat diëten kan hij wel potten breken in de 170.

  7. #57
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    IK zie een gebrande Cain die belt ook wel weer terug pakken om eerlijk te zijn. Ook zie ik Werdum wel verliezen van JDS. Voor de spanning in HW divisie een goede ontwikkeling dit denk ik....

  8. #58
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    IK zie een gebrande Cain die belt ook wel weer terug pakken om eerlijk te zijn. Ook zie ik Werdum wel verliezen van JDS. Voor de spanning in HW divisie een goede ontwikkeling dit denk ik....
    Ik zie JDS, stipe maar ook overeem eerlijk gezegd wel kans maken. Overeem maakt meer kans tegen Werdum dan tegen velasquez.

  9. #59
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik zie JDS, stipe maar ook overeem eerlijk gezegd wel kans maken. Overeem maakt meer kans tegen Werdum dan tegen velasquez.
    Eens, maar je ziet maar weer hoeveel - naast goede voorbereiding - ook afhangt van 'je dag hebben'. Vond je Werdum er niet veel beter uitzien dan tegen Hunt? Ik bedoel ik heb die partij niet meer terug gezien, maar volgens mij had hij tot die knie niet heel veel in te brengen en werd hij een paar keer goed geraakt..

  10. #60
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik zou Arlovski wel tegen JDS willen zien. Miocic - Werdum, Cain - Overeem. En absoluut geen JDS - Cain IV. Ook geen rematch Cain - Werdum. Cain - Arlovski of JDS - Overeem ook prima.

  11. #61
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    AUB geen Cain - Overeem. Dat is werkelijk de slechtste matchup van alle HW's voor Overeem

  12. #62
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wat Overeem betreft. Ik denk dat hij het tegen Cain beter doet dan tegen JDS eerlijk gezegd. En waarom Overeem sparen? Hij zal toch een keer tegen die jongens moeten wil hij verderop komen.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    ik vond Cain een beetje een muffintop hebben. Hij is nooit echt strak maar nu wel erg soft imo.
    En zijn headmovement was ook raar.

    Ik denk dat overeem vs cain best te doen is voor Overeem. Overeem komt vast met een goed gameplan + dikke knieën. Tegen JDS ook kansen als ie maar geen overhandse rechter krijgt die enigzins aankomt.

  14. #64
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Knap hoor van Werdum, saai event verder, maar voor dit zat ik toch even op het puntje van mijn stoel.

    Moet het allemaal nog zien, Werdum is toch blijven groeien en heeft een wonderbaarlijke instelling, enkel tegen Cain weer of JDS, de rest zie ik geen potten breken.

    Eerlijk is eerlijk Cain heb ik beter gezien, maar van mij mag Werdum poos kampioen blijven, mits hij blijft presteren natuurlijk.

  15. #65
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ineens ligt de hele Hw divisie weer open. Graag zie ik persoonlijk (ik ben natuurlijk bevooroordeeld):

    Werdum vs JDS
    Arlovski vs Overeem
    Miocic vs Cain
    Hunt vs Browne
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  16. #66
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Eens, maar je ziet maar weer hoeveel - naast goede voorbereiding - ook afhangt van 'je dag hebben'. Vond je Werdum er niet veel beter uitzien dan tegen Hunt? Ik bedoel ik heb die partij niet meer terug gezien, maar volgens mij had hij tot die knie niet heel veel in te brengen en werd hij een paar keer goed geraakt..
    Hij zag er wel beter uit dan tegen Hunt, maar Cain zag er ook veel slechter uit dan normaal.In deze heeft de training op hoogte echt verschil gemaakt. Een fitte Cain had echt niet geshoot en nu deed dat hem de das om, zijn team werd wanhopig omdat hij helemaal op was en adviseerde om Werdum naar de grond te halen, tactisch niet heel sterk tegen de beste BJJ heavyweight in de UFC.

    Zonder die guillotine had hij overigens ook wel verloren denk ik, maar dat had allemaal te maken met de gastank die al heel snel op was bij Cain, wat normaal zijn sterkste punt is.
    Last edited by mario the count; 15-06-2015 at 12:20.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik neem aan dat Cain eerst weer 3 jaar moet bijkomen van deze partij ? Of is dat alleen als hij de champ is ?

    Het kan aan mij liggen maar ik vond ze allebei niet echt hard slaan of ze kunnen echt incasseren. Ik denk dat ze allebei zo'n 50 jabs hebben weggekopt en geen centje pijn.

  18. #68
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk dat de cardio van die 2 wel gelijkwaardig was maar Cain heeft gewoon veel meer volume dus brandde snel op. De klappen van Werdum waren ook geen doodsklappen. In de prelims zag je ook een aantal jongens helemaal opbranden in de 2e ronde dus dat zegt wel iets.
    Over de aankomende eventuele match ups: Ik vind het echt een enorme randdebiel maar Rothwell heeft gezien zijn ranking en winstreak ook een plekje hier. Overeem moet gewoon tegen Cain kunnen vechten want iedereen in de top 10 is een moeilijke match up voor hem.

    Werdum-JDS
    Miocic-Browne
    Arlovski-Overeem
    Hunt-Rothwell
    Barnett staat al tegen Nelson
    Cain gaat maar even op de reservebank zitten, en als hij zowaar binnen 6 maanden weer wilt vechten kan hij altijd tegen Mir.

    Lijkt me wel wat zo.

  19. #69
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Wat vonden jullie van Yair Rodriguez. Zag er flashy uit met zijn kicks. Op de grond zag hij er ook goed uit. Volgens mij eentje om in de gaten te houden.

  20. #70
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ja, zeker een om in de gaten te houden. Beetje jammer dat ie op het einde z'n hele shirt onder kotste, maar het is hem vergeven.

  21. #71
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    152
    vCash
    126000

    Default

    Vond niemand anders het verdacht dat nu de regels allemaal wat scherper zijn rondom doping en nog veel scherper gaan worden, Cain opeens nog maar 1 ronde vol kan gaan ipv 5 rondes?

    Ben Rothwell heeft er vorige week ook al wat over gezegd. Dat het wel is kan gebeuren dat Cain, nadat de nieuwe controles in gaan, misschien opeens niet meer zo'n wonderbaarlijke conditie zal hebben.

    Iedereen heeft het over het hoogte verschil, maar opeens nog conditie hebben voor 1 ronde ipv 5 vind ik op zijn minst verdacht.

  22. #72
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Naja, Cain is er lang uitgeweest en hoogte kan echt killing zijn. Cain is nooit betrapt, dus Rothwell wel, dus die moet z'n mond erover dichthouden.

  23. #73
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Ik ben geen doping expert, maar als dat soort uithoudingsvermogen puur met doping zou kunnen worden bereikt zouden er wel meer Cain's rondlopen.

  24. #74
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Lag het nou aan mij of waren alle partijen gewoon minder dit x? Tempo leek veel lager te liggen. melendez vs Alvarez was ook niet action packed.
    Ligging op hoogte was een hele grote invloed. Wat mij betreft mogen ze deze locatie voortaan overslaan.

  25. #75
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Ik ben geen doping expert, maar als dat soort uithoudingsvermogen puur met doping zou kunnen worden bereikt zouden er wel meer Cain's rondlopen.
    Volgens mij ga je dan met EPO-achtige substanties werken om de hematocrietwaarde in het bloed te verhogen.
    Maar geen enkele prestatie wordt puur door doping behaald natuurlijk, ik meen dat EPO een maximale prestatieverbetering van 5% kan opleveren.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •