MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default Floyd Mayweather: the beginning, the rise and the reign

    http://hw-mobile.worldstarhiphop.com...=512000&rs=850

    ben geen Mayweather fan, maar wel een mooie tribute
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    the rise, the reign & ..... the running

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Haha mee eens, maar zolang hij zijn muil houdt heb ik er nog wel begrip voor

  4. #4
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Altijd wanneer je denkt dat ie zich bewezen heeft, doet ie iets geks... zoals zijn laatste partij tegen Berto vechten... Ergens wel typisch.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De partij tegen Berto slaat echt idd nergens op totaal nergens op. Berto verloor van Ortiz, Guerrero, Karass. Mayweather won easy van Guerrero. Guerrero won easy van Berto. Berto heeft ook nog geen eens een fanbase.

    Ik ga nog geen eens de highlight bekijken van het gevecht.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Berto heeft alleen op Haïti een paar fans. Echt een schandalige keuze ja. Had dan een Khan gepakt na al die jaren.

    ik snap overigens het ontlopen van Canelo en Golovkin wel.

  7. #7
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Daarom... Niemand had het hem kwalijk genomen als ie Khan genomen had terwijl iedereen weet dat Khan niet zoveel in te brengen heeft. Zeker na die partij tegen Algieri. Maar om dan een nóg makkelijkere tegenstander te nemen is wel weer erg typisch.

    Maar goed, wie weet wordt het veel lastiger dan je denkt. Maidana had destijds ook kat in het bakkie moeten zijn - loss tegen Alexander, loss tegen Khan - maar daar had ie het nog heel moeilijk mee. Maar dat is ijdele hoop in dit geval wss.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Tegen Alexander was niet zo'n slechte verlies partij en hij was toen nog niet bij Robert Garcia die heeft hem meer head movement geleerd.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hij had meer respect gehad als die zou vechten tegen Terence Crawford, Keith Thurman, Lara of Khan.

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Hij is ook echt wel beter dan Berto en ik zeg ook niet dat Maidana er niks van kan, maar Mayweather had het moeilijker met hem dan zou moeten. Maidana hoorde immers niet bij de top. Eigenlijk alleen doordat ie het Mayweather moeilijk maakte, werd ie achteraf gezien als een geloofwaardige tegenstander, maar vooraf was dat absoluut niet zo.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Hij heeft tege iedereen gevochten tegen wie men hem wilden zien , al had hij tegen Khan gevochten hadden mensen nog steeds wat te zeuren.
    Ik geef hem groot gelijk.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Floyd heeft iedereen verslagen hoeft niks meer te bewijzen
    The Outsiders!! J-MMA #1

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het enige wat je hoeft te doen om die kleuters verslaan is 2 deuren tegen elkaar openzetten dan waait hij zo de ring uit.

    Gaan ze als hij eindelijk retired is hem ook eindelijk de bak in gooien voor het vrouwenmeppen ? Of is hij daar gewoon mee weggekomen ?

  14. #14
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Toch drie maanden of zo voor vast gezeten? En volgens mij loopt er nog wel het een en ander. Maar volgens mij wel voor vast gezeten een paar maanden

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •