MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Thumbs up Technieken delen ....leren van elkaar en kies je eigen weg op de mat/ring

    Hoi ik ben al een tijd bezig met technieken te filmen en delen want we moeten allemaal van elkaar leren en met grappelen komen we elkaar altijd sportief tegen.
    Ik heb een instagram pagina opgezet waar ik bepaalde technieken laat zien:

    https://instagram.com/amicimma/

    Het grappige is dat binnen een paar dagen een techniek al op TATAME in Brazilie staat ( https://instagram.com/tatamemagazine/ )

    Zo zie je dat voor de 1 een techniek standaard is en voor de rest helemaal nieuw ...of je nu blackbelt bent of white belt.

    Het zou leuk zijn als deze thread gebruikt wordt om zoveel mogelijk coole en in wedstrijden haalbare technieken te plaatsen. Voor de 1 werkt iets wel en de ander weer niet. Het gaat om de persoon!

    Veel plezier en zie iedereen weer op de mat... Wijk bij Duurstede komt er weer aan
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Leuke pagina! Succes!!

  3. #3
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Goed bezig Richard, top initiatief!

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Thanks hoop dat er wat meer bij komen die het doen...we moeten toch Nederland wat meer op de kaart gaan zetten ;-)

  5. #5
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Heb er weer een nieuwe bij gezet. Kom op peeps!

  6. #6
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Er staan weer een paar nieuwe op..enjoy! En als je zelf wat hebt gooi het in deze thread. En zo niet....just enjoy

  7. #7
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Zal het eens bekijken

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik wilde alleen even weten dat ik deze filmpjes bekijk. Heb zelf niks in te brengen op BBJ-gebied maar volg dit topic met interesse. Ik denk dat er wel meer stille kijkers zijn dus keep up the good work.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik wilde alleen even weten dat ik deze filmpjes bekijk. Heb zelf niks in te brengen op BBJ-gebied maar volg dit topic met interesse. Ik denk dat er wel meer stille kijkers zijn dus keep up the good work.
    Ik post me een ongeluk hahahaha.... dus blijven volgen en liken. Zijn heel veel UFC en goede BJJ-ers die ons volgen zoals Keenan Cornelius, Cris Cyborg ,Brandon Vera, Nick Diaz etc etc dus ergens doen we toch iets goed Gaat er om dat we met zijn allen beter worden ...en nogmaals we zijn niet bang om technieken te delen. Het gaat om de filosofie er achter en dat krijg je het beste in een reguliere les.

    Afgelopen zaterdag moest ons team 4 MMA partijen draaien. 3 gewonnen en 1 onbeslist.... dus ging ook weer lekker.


  10. #10
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Sorry foutje in de eerste foto want was een screendump

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •