MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default Mayweather vs Berto

    Mayweather's laatste gevecht is vannacht. Als iemand een stream nodig heeft laat het maar weten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Komt u maar

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Deze begint 2:00
    http://firstrowne.eu/watch/369983/1/...dre-berto.html

    Beter dat jullie adblock hebben.

  4. #4
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Wordt toch gewoon een 50-0?

  5. #5
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    49-0

  6. #6
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Badou Jack - Geoge Groves (go to distance)
    Mayweather wins on dec
    Ishe Smith to win (risco)*
    ---
    Iemand die dit ziet gebeuren??

    Trouwens ik dacht ook aan Berto to get knocked down. Ik denk dat hij wild gaat vechten en Mayweather is de beste counterpuncher..

  7. #7
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    die link werkt bij niet, zijn er andere links?

  8. #8
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

  9. #9
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    thanks

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default


    TBE hahah. Te makkelijk was dat. Hopelijk wil hij nog een keer vechten, 50-0 zou prachtig zijn.


  11. #11
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    TBE, terwijl hij niet eens een top 10 tegenstander pakte? Een pussy is het en niets TBE of GOAT. GGG, Canelo, Thurman of Cotto waren waardige tegenstanders geweest. Geen Berto, met alle respect.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    TBE, terwijl hij niet eens een top 10 tegenstander pakte? Een pussy is het en niets TBE of GOAT. GGG, Canelo, Thurman of Cotto waren waardige tegenstanders geweest. Geen Berto, met alle respect.
    Met alle respect? en dan pussy zeggen. Je bent waarschijnlijk een Money Mayweather hater. Hij heeft een top carriere gehad 49-0. Hij ging ook tegen Manny staan, tuurlijk is Berto niet op zijn level, maar dit is zn afscheidspartij en je kan niet zeggen dat Berto vooraf helemaal geen kans maakte op een lucky shot..

  13. #13
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    TBE, terwijl hij niet eens een top 10 tegenstander pakte? Een pussy is het en niets TBE of GOAT. GGG, Canelo, Thurman of Cotto waren waardige tegenstanders geweest. Geen Berto, met alle respect.
    Manny is inderdaad geen top 10, net als Maidana en Cotto die hij alle drie verslagen heeft. Ik weet niks van boksen, maar wel genoeg om te weten dat wat jij zegt de grootst mogelijke onzin is...
    Last edited by viTRTor; 13-09-2015 at 12:39.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    TBE, terwijl hij niet eens een top 10 tegenstander pakte? Een pussy is het en niets TBE of GOAT. GGG, Canelo, Thurman of Cotto waren waardige tegenstanders geweest. Geen Berto, met alle respect.
    KOEKOEK

  15. #15
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hou op man. Tuurlijk heeft hij van Manny en Canelo bijv fair and square gewonnen, maar dit sloeg nergens op. Kijk ze hier allemaal horny fanboys zijn van Mayweather. Helemaal aangevallen alsof het ook om jullie bankrekening gaat. Mooie carriere kan ik me in vinden, al zijn de meningen erover verdeeld, maar de beste aller tijden? Get the fuck outta here man. Dan weet je niks van boksen

  16. #16
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    TBE, terwijl hij niet eens een top 10 tegenstander pakte? Een pussy is het en niets TBE of GOAT. GGG, Canelo, Thurman of Cotto waren waardige tegenstanders geweest. Geen Berto, met alle respect.
    Get over it, de beste aller tijden kunnen over kibbelen maar het blijft een mening.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hou op man. Tuurlijk heeft hij van Manny en Canelo bijv fair and square gewonnen, maar dit sloeg nergens op. Kijk ze hier allemaal horny fanboys zijn van Mayweather. Helemaal aangevallen alsof het ook om jullie bankrekening gaat. Mooie carriere kan ik me in vinden, al zijn de meningen erover verdeeld, maar de beste aller tijden? Get the fuck outta here man. Dan weet je niks van boksen
    Het lijkt er meer op als of hij jou bankrekening heeft geplundeerd, jij bent de persoon met haat naar hem toe

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Vreemd dat het zijn laatste partij is.
    Ik vond nu niet echt dat de media er echt inging alsof het zijn laatste partij was.

    Ik denk dat hij nog 1 pakt tegen een topper, uiteraard wint en flink nog casht.

    En dan is het klaar...


    50-0

  19. #19
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hou op man. Tuurlijk heeft hij van Manny en Canelo bijv fair and square gewonnen, maar dit sloeg nergens op. Kijk ze hier allemaal horny fanboys zijn van Mayweather. Helemaal aangevallen alsof het ook om jullie bankrekening gaat. Mooie carriere kan ik me in vinden, al zijn de meningen erover verdeeld, maar de beste aller tijden? Get the fuck outta here man. Dan weet je niks van boksen

    hahahaha

  20. #20
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Simpele gevecht. 2de of 3de ronde ging hij zelfs dansen in zijn hoek na de bel...

    Nu is het tijd voor andere jongens om naar voren te stappen en de ppv game over te nemen.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hou op man. Tuurlijk heeft hij van Manny en Canelo bijv fair and square gewonnen, maar dit sloeg nergens op. Kijk ze hier allemaal horny fanboys zijn van Mayweather. Helemaal aangevallen alsof het ook om jullie bankrekening gaat. Mooie carriere kan ik me in vinden, al zijn de meningen erover verdeeld, maar de beste aller tijden? Get the fuck outta here man. Dan weet je niks van boksen
    Je blijft toch echt de meest emotionele vagina hier. Ik zei TBE als grap, vandaar 'haha' erachter, maar toch zien je ogen zo rood als je tampon door zoiets onschuldigs. Typisch.


    Als er een moment is waar iedereen tenminste een beetje respect kan tonen voor een grootheid is als hij ermee stopt, vooral als hij nog #1 is terwijl hij duidelijk zijn leeftijd voelt. Na bijna 20 jaar lang is Mayweather de beste van zijn generatie en zijn statistieken zullen nooit meer worden overtroffen door een andere bokser of vechtsporter in het algemeen.

    Maar nogmaals ik denk en hoop dat hij volgend jaar voor 50-0 zal gaan.

  22. #22
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je blijft toch echt de meest emotionele vagina hier. Ik zei TBE als grap, vandaar 'haha' erachter, maar toch zien je ogen zo rood als je tampon door zoiets onschuldigs. Typisch.


    Als er een moment is waar iedereen tenminste een beetje respect kan tonen voor een grootheid is als hij ermee stopt, vooral als hij nog #1 is terwijl hij duidelijk zijn leeftijd voelt. Na bijna 20 jaar lang is Mayweather de beste van zijn generatie en zijn statistieken zullen nooit meer worden overtroffen door een andere bokser of vechtsporter in het algemeen.

    Maar nogmaals ik denk en hoop dat hij volgend jaar voor 50-0 zal gaan.

    Records zijn er om verbroken te worden, om te zeggen dat er nooit iemand komt die hem statistisch overtreft hetzij een bokser of vechtsporter is onzin, niemand weet wie of wat de toekomst brengt.

    Daarom vind ik de titel tbe of goat nergens op slaan tenzij het gaat over het heden en verleden wat de toekomst betreft kan er altijd iemand geboren worden die zijn voorgangers zwaar voorbij streeft.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Jij lijkt niet te beseffen wat hij bereikt heeft. Met zo'n 700 miljoen aan verdiensten in zijn carriere(niet huidige net worth) wordt hij waarschijnlijk de eerste boxer die een miljard dollar in zijn leven verdient. Mike Tyson bijvoorbeeld 'alleen maar' 300.

    Top 3 grootste PPV's ooit:
    Mayweather Pacquiao- 4.4 miljoen
    Mayweather Alvarez- 2.4 miljoen
    Mayweather De La Hoya- 2.2 miljoen

    Dat is niet eens een top 3 van Mayweather zelf maar van alle sporten met een pay per view systeem in het algemeen. Nee ik kan niet de toekomst voorspellen maar om te denken dat er ooit nog iemand komt die 9 miljoen PPV's verkoopt met 3 gevechten en totaal zo'n 20 miljoen PPV in 1 carriere, dat is pas onzin.
    Last edited by T15Boxing; 13-09-2015 at 17:21.

  24. #24
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ^Jij lijkt niet te beseffen wat hij bereikt heeft. Met zo'n 700 miljoen aan verdiensten in zijn carriere(niet huidige net worth) wordt hij waarschijnlijk de eerste boxer die een miljard dollar in zijn leven verdient. Mike Tyson bijvoorbeeld 'alleen maar' 300.

    Top 3 grootste PPV's ooit:
    Mayweather Pacquiao- 4.4 miljoen
    Mayweather Alvarez- 2.4 miljoen
    Mayweather De La Hoya- 2.2 miljoen

    Dat is niet eens een top 3 van Mayweather zelf maar van alle sporten met een pay per view systeem in het algemeen. Nee ik kan niet de toekomst voorspellen maar om te denken dat er ooit nog iemand komt die 9 miljoen PPV's verkoopt met 3 gevechten en totaal zo'n 20 miljoen PPV in 1 carriere, dat is pas onzin.

    Ik ben mij goed bewust van de cijfers, alleen een absolute uitspraak dat dit nooit geevenaard wordt gaat gewoon te ver hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt in theorie is het mogelijk, de geschiedenis leert ons ook dat fenomenen bijna altijd opvolgers hebben die of net zo goed zijn soms beter soms net iets minder dan de voorganger.

    Kijk bijvoorbeeld naar de boksgeschiedenis dan heb ik het over talent neem wel in acht dat de bokshistory grotendeels niet bestond uit ppv, maar zie sugar ray robinson marciano joe lewis lennard tyson muhammed ali etc.
    Wat uniek is aan floyd is zijn zakelijke benadering en succes, maar ondanks dat is er nog van alles mogelijk.
    Last edited by tarantula; 13-09-2015 at 18:24.

  25. #25
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    The smartest ever, past beter bij hem.

    Zo noemde Roy jones jr hem ook.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •