MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC Fight Night 75 | Results **Spoiler**

    Josh Barnett def. Roy Nelson via unanimous decision (48-47, 48-47, 50-45)
    Uriah Hall def. Gegard Mousasi via TKO (strikes) – Round 2, 0:25
    Kyoji Horiguchi def. Chico Camus via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-27)
    Takeya Mizugaki def. George Roop via unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)
    Diego Brandao def. Katsunori Kikuno via TKO (punches) – Round 1, 0:28
    Mizuto Hirota vs. Teruto Ishihara split draw (29-28, 28-29, 29-29)
    Keita Nakamura def. Li Jingliang via technical submission (rear-naked choke) – Round 3, 2:17
    Nick Hein def. Yusuke Kasuya via unanimous decision (30-27, 29-28, 29-28)
    Kajan Johnson def. Naoyuki Kotani via unanimous decision (29-28, 29-28, 30-27)
    Shinsho Anzai def. Roger Zapata via TKO (injury) – Round 3, 0:47
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Zo zuuuur!!!!

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    UFC Fight Night 75 bonuses:

    Uriah Hall, Josh Barnett, Diego Brandao and Keita Nakamura each earned $50,000 bonuses for their performances at Saturday’s UFC Fight Night 75 event.

    All four earned “Performance of the Night” honors in lieu of a “Fight of the Night” bonus and two performance bonuses.

    Hall (12-5 MMA, 5-3 UFC) picked up the biggest upset of the night, and one of the biggest of the year, when he knocked out Gegard Mousasi (37-6-2 MMA, 4-3 UFC) early in the second round of their middleweight co-main event. Mousasi dominated Hall on the ground in the first round. But in the second, Hall threw a spinning back kick that drilled Mousasi in the face. He followed it up with a jumping knee to the chin, then pounced to finish the veteran with punches – giving “The Dreamcatcher” the first knockout loss of his lengthy career.

    In the main event, Barnett (34-7 MMA, 6-2 UFC) picked up a fairly dominant decision win over Roy Nelson (20-12 MMA, 7-8 UFC). Fighting for the first time since December 2013, he got a 50-45 score from one judge and a pair of 48-47s to hand “TUF 10” winner Nelson his fifth loss in six fights.

    Brandao (20-10 MMA, 6-3 UFC) needed just 28 seconds to finish off Katsunori Kikuno (23-8-2 MMA, 2-3 UFC) with a first-round TKO in their main-card featherweight fight. After the bout, the “TUF” winner said he’s eyeing a rematch with interim champion Conor McGregor, who stopped him in Dublin in July 2014.

    Nakamura (31-6-2 MMA, 1-3 UFC) picked up a beautiful submission win over Li Jingliang (10-4 MMA, 2-2 UFC) to close out the preliminary card. Nakamura jumped on Jingliang’s back and secured a rear-naked choke, and before Jingliang could tap, he was unconscious and face-planting to the canvas with Nakamura still attached to him
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Told you so... Hall is echt niet makkelijk. Ik verwacht dat hij de komende partijen wint en de top vijf binnen komt.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Told you so... Hall is echt niet makkelijk. Ik verwacht dat hij de komende partijen wint en de top vijf binnen komt.
    Ik denk dat dat wel meevalt, Hall is niet echt stabiel met zijn prestaties. Een mooie overwinning nu voor hem hoor, en super lekker getimed die trap, maar verder is hij niet echt well rounded. Overigens echt zuur voor mousasi, je zag dat hij echt fit en in vorm was, de eerste ronde ging echt lekker. Begin tweede ronde dan gelijk op een spinning back kick lopen is echt sip, maar part of the game denk ik dan maar. Hopen dat hij snel weer een partij kan draaien als hij geen schade heeft over gehouden.

  10. #10
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jongens, reëel blijven en de oranje bril afzetten. Eerste ronde ging lekker maar hij moest wel even goed zijn arm verdedigen. In de 2e ronde loop je vol in op het handelsmerk van deze jongen en sta je 4-3 in de UFC. Ik wil niks af doen aan die 4 wins maar welke echte grote overwinning zat daar nou tussen? Voor de goede orde, hij doet prima mee bij de UFC maar hier wordt steeds maar beweerd dat hij voor de belt gaat dus ga je hem ook zo beoordelen. Zijn onverwoestbare kin is vannacht verwoest omdat hij vol in een spinning kick duikt en zijn record is nog net positief.
    Dat zijn voor mij de feiten en de statistieken liegen niet. Nogmaals voor de goede orde, ik ben echt teleurgesteld en vind het enorm jammer maar we kunnen dit niet onder de noemer van pech laten vallen, hij heeft gewoon verloren.

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ieder ander was gaan slapen op die eerste kick. Moussasi krijgt er nog een volle knie bovenop en weet zich nóg redelijk te verdedigen. Z'n kin is nog steeds intact hoor.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jongens, reëel blijven en de oranje bril afzetten. Eerste ronde ging lekker maar hij moest wel even goed zijn arm verdedigen. In de 2e ronde loop je vol in op het handelsmerk van deze jongen en sta je 4-3 in de UFC. Ik wil niks af doen aan die 4 wins maar welke echte grote overwinning zat daar nou tussen? Voor de goede orde, hij doet prima mee bij de UFC maar hier wordt steeds maar beweerd dat hij voor de belt gaat dus ga je hem ook zo beoordelen. Zijn onverwoestbare kin is vannacht verwoest omdat hij vol in een spinning kick duikt en zijn record is nog net positief.
    Dat zijn voor mij de feiten en de statistieken liegen niet. Nogmaals voor de goede orde, ik ben echt teleurgesteld en vind het enorm jammer maar we kunnen dit niet onder de noemer van pech laten vallen, hij heeft gewoon verloren.
    Ik heb nog geen reactie gezien waarin iemand het "pech" noemt, dat hij verloren heeft. En dat hij zijn arm moest verdedigen is niks mis mee, dat hij de aanval wist af te slaan is positief toch? Dat hij geen titelkandidaat is klopt als een bus,hij moet eerst eens een paar partijen winnen.
    Last edited by mario the count; 27-09-2015 at 10:25.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Halll heeft alles in zich om een serieuze contender te worden. Dat zag ik al sinds the Ultimate Fighter. Hij moet nu gewoon op 1 lijn blijven presteren. Hadden wij in Nederland maar zo een explosieve vechter als Hall (afgezien van een Overeem, Mousasi en Struve dan).

  14. #14
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Wat baal ik als een stekker, het is het verhaal van elke Nederlander in de UFC. Je denk dat iemand een title-run kan gaan maken en zo is alle hoop vervlogen. Pech is het niet, één goed shot van die kerel, hij zat er dik op. Echt heel zuur dit.

    Ik vraag me af wat de UFC met Nelson gaat doen 1-5 in zijn laatste 6 partijen. Hij zal lastig te cutten zijn omdat iedereen wacht op zijn overhand-right. Maar de lol met hem is er nu ook wel vanaf.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  15. #15
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    010
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Viel niks te winnen hall stond buiten de top 10.. Erg jammer dit , ik hoop dat hij sterker terug komt.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Zijn onverwoestbare kin is vannacht verwoest omdat hij vol in een spinning kick duikt...
    waar uit leidt jij af dat zijn kin verwoest is? heb je daar een foto van?

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    Gegard leek zelfs nog bij. Bij die break stuift hij direct naar voren.
    Vet balen.

  18. #18
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Nelson is lastig inderdaad met 1-6, al waren zijn tegenstanders ook wel echt goed allemaal...

  19. #19
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijke KO van Uriah Hall en was ook te verwachten.

    Ik krijg er een Fedor Deja-vu bij, ergens in zuidoost azie kunnen ze wel een indrukwekkend record opbouwen maar als het erop aankomt....

    Handjes hoog.
    Last edited by Bloeba; 27-09-2015 at 14:19.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Wat verschrikkelijk zuur en ja ik noem het wel pech. Denk dat hij hem nl 9 van de 10 x pakt in deze vorm. Eerste ronde was gewoon sterk. Tja, dit is het risico van het spelletje. Hier kun je altijd tegenop lopen.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Heel jammer van Mousasi. Hij is nog nooit zo KO gegaan dus mischien is dit een nieuwe ervaring waarvan hij leert. Ik merkte altijd wel dat hij staand een beetje nonchalant was omdat hij zoveel vertrouwen heeft in zijn stalen kin maar helaas is echt niemand immuun voor een KO als je echt goed geraakt wordt en hij kreeg er twee achter elkaar(trap en knie) wel heel bijzonder van Hall afgemaakt, ik kan niets van hem wegnemen.

  22. #22
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik had het gevoel dat Gegard Mousasi nog wel redelijk ok was, iedergeval mooie SB kick van Hall.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Erg jammer, ik heb het gevoel dat Mousasi uit zijn vertrouwde omgeving wegmoet en in Amerika ofzo gaan trainen.
    Zodat er mensen zijn die voor je koken en jouw dieet regelen zodat jij volledig van focussen op je gevechten.

    Zijn huidige team zou best goed zijn maar ik vraag mij af of hij genoeg sparring partners heeft van hoog niveau. Ook betwijfel ik wel eens zijn gameplan. Ik weet het ook niet, maar deze man kan echt ufc champ zijn...

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Erg jammer, ik heb het gevoel dat Mousasi uit zijn vertrouwde omgeving wegmoet en in Amerika ofzo gaan trainen.
    Zodat er mensen zijn die voor je koken en jouw dieet regelen zodat jij volledig van focussen op je gevechten.

    Zijn huidige team zou best goed zijn maar ik vraag mij af of hij genoeg sparring partners heeft van hoog niveau. Ook betwijfel ik wel eens zijn gameplan. Ik weet het ook niet, maar deze man kan echt ufc champ zijn...
    Klopt en dat adviseren mensen al jaren. Als zelfs dit hem niet overtuigd dan zal hij nooit veranderen en dan zie ik hem helaas nooit dichtbij de titel komen.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •