MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Aldo vs McGregor: Wie wint

Voters
55. You may not vote on this poll
  • Aldo

    25 45,45%
  • McGregor

    30 54,55%
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 173
  1. #126
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat een fucking baas. Volgende partij conor in ierland, ik ben erbij
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    Wow heerlijk!

  3. #128
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Ok ben niet meer zo fanatiek volger.... maar dahammm... WTF!!!

  4. #129
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Prachtig dit aldo wilde te graag stapte te ver in conor straft het gelijk af.Had wel gehoopt op meer spanning .die linkse hoek was gewoon spat zuiver

  5. #130
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    ATTABOYYYYYYYYYYYYY

  6. #131
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    OMG!!!!

    Eerste wat ik dacht inderdaad, vol met emotie erin, maar Aldo vecht toch altijd zo...?! En weer de juiste woorden van Conor: Percision beats power and timing beats speed. Pfff wat is het ook een held zeg.

    Ergens toch wel een dubbel gevoel: zoals Aldo zei: het was geen gevecht, ik wil een rematch...
    Mooi hoe Rogan dat meteen tegensprak en Aldo met de neus op de feiten drukte, maar we hebben uiteraard heel weinig kunnen zien.
    Denk dat de rematch net zo spannend en onvoorspelbaar zal zijn als dit gevecht, maar neemt natuurlijk niks weg van Conor met zijn gruwelijke counters en precisie en timing.

    Wat nu is de grote vraag? Edgar of rematch?

    Man, man, man ongelooflijk, nog een beetje in shock.

  7. #132
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Weet iemand Hoelaat de persconferentie is?

  8. #133
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Op een rematch zit je toch niet te wachten? McGregor vs Edgar is de partij om naar uit te kijken nu

  9. #134
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Weet iemand Hoelaat de persconferentie is?
    youtube geeft 12min aan

  10. #135
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Weet iemand Hoelaat de persconferentie is?
    Half 8 geloof ik... ben al 27uur wakker dus dat kan er nog wel bij

  11. #136
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Gelet op de zeeeeeeer lange aanloop van deze partij, zit ik iig niet te wachten op directe rematch.... Al heb ik nu niet het gevoel dat wij de potentie van deze match up hebben kunnen zien. Maar alle respect voor Connor natuurlijk.

    Overigens ik vind het niet zo mooi hoe Joe Rogan een punt probeert te maken in een interview direct na een partij. Eigenlijk vrij respectloos tegenover een groot kampioen die nog in zijn emotie zit. Dat is zijn uiting van respect aan het einde meteen een stuk minder geloofwaardig. Bah.

  12. #137
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Eerst Edgar, Aldo heeft ook een hele tijd niet gevochten. Souwer zou dit toch ook wel afstraffen tijdens training?

  13. #138
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Gelet op de zeeeeeeer lange aanloop van deze partij, zit ik iig niet te wachten op directe rematch.... Al heb ik nu niet het gevoel dat wij de potentie van deze match up hebben kunnen zien. Maar alle respect voor Connor natuurlijk.

    Overigens ik vind het niet zo mooi hoe Joe Rogan een punt probeert te maken in een interview direct na een partij. Eigenlijk vrij respectloos tegenover een groot kampioen die nog in zijn emotie zit. Dat is zijn uiting van respect aan het einde meteen een stuk minder geloofwaardig. Bah.
    Daar heb je een punt inderdaad!



    Is er ook een stream voor de post fight pressconference?

  14. #139
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Eerst Edgar, Aldo heeft ook een hele tijd niet gevochten. Souwer zou dit toch ook wel afstraffen tijdens training?
    souwer heeft volgens mij niet de reach dat mc heeft plus mc is linkspoot en de style van mc is een beetje karate/taekwondo achtig qua in en uitbewegen en stand
    Last edited by faysal; 13-12-2015 at 07:38.

  15. #140
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Daar heb je een punt inderdaad!



    Is er ook een stream voor de post fight pressconference?

    http://youtu.be/JjXHai7M7oU

  16. #141
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    “(McGregor’s coach) John Kavanagh said in the octagon he’ll never make 145 again. He said, ‘I don’t want him making that weight again; it’s not good for him,'” White said on the UFC 194 post-fight show on FOX Sports 1. “I’d bring him straight in for a title shot. … They’ve been talking about going to ’55, but you never know with Conor.”

    Sholler said McGregor has the option of fighting Edgar at 145 pounds after “The Answer” scored a first-round knockout of Chad Mendes at the TUF 22 Finale on Friday. Or, he could vacate his newly won belt and face the winner of next weekend’s UFC on FOX 17 main event between 155-pound champ Rafael dos Anjos and Donald Cerrone.

    Interessant... Je kon het natuurlijk al zien bij de weigh ins, maar ik vraag me af of hij z'n belt zo gemakkelijk weer opgeeft.

  17. #142
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Gelet op de zeeeeeeer lange aanloop van deze partij, zit ik iig niet te wachten op directe rematch.... Al heb ik nu niet het gevoel dat wij de potentie van deze match up hebben kunnen zien. Maar alle respect voor Connor natuurlijk.

    Overigens ik vind het niet zo mooi hoe Joe Rogan een punt probeert te maken in een interview direct na een partij. Eigenlijk vrij respectloos tegenover een groot kampioen die nog in zijn emotie zit. Dat is zijn uiting van respect aan het einde meteen een stuk minder geloofwaardig. Bah.
    2x In de UFC hebben ze hun favorieten en ze schromen zich ook niet om het kenbaar te maken.

    Ronda Rousey krijgt een complete declassering van Holm en ze roepen voor een onmiddellijke rematch terwijl ze bij wijze van spreken nog bewusteloos ligt in het ziekenhuis.
    Aldo vs McGregor een zware antclimax (a la JDS vs CAIN 1) omdat er zoveel meer in het gevecht zat en ze denken niet eens aan een rematch.. Sterker nog ze ontkrachten een rematch. UFC profileert zich wederom...

    PS: Ik vind dat McGregor wel karakter toont door aan te geven dat het beter zou zijn als het langer zou duren en daarom een rematch niet uitsluit.

    Ook al zit ik er niet meer perse op te wachten om eerlijk te zijn. Ik denk dat iedereen wel had dat het beslist moest worden tijdens dit gevecht. Ik denk dat ik ook voor de massa spreek als ik zeg dat ze liever op een declassering net als bij Rousey vs Holm de winnaar wilde zien dan een KO na hun 1e slagenwisseling....
    Last edited by Djoggo; 13-12-2015 at 15:12.

  18. #143
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    2x In de UFC hebben ze hun favorieten en ze schromen zich ook niet om het kenbaar te maken.

    Ronda Rousey krijgt een complete declassering van Holm en ze roepen voor een onmiddellijke rematch terwijl ze bij wijze van spreken nog bewusteloos ligt in het ziekenhuis.
    Aldo vs McGregor een zware antclimax (a la JDS vs CAIN 1) omdat er zoveel meer in het gevecht zat en ze denken niet eens aan een rematch.. Sterker nog ze ontkrachten een rematch. UFC profileert zich wederom...

    PS: Ik vind dat McGregor wel karakter toont door aan te geven dat het beter zou zijn als het langer zou duren en daarom een rematch niet uitsluit.
    Dus dat!! Word een beetje moe van Dana "double standard" White.

  19. #144
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post

    Overigens ik vind het niet zo mooi hoe Joe Rogan een punt probeert te maken in een interview direct na een partij. Eigenlijk vrij respectloos tegenover een groot kampioen die nog in zijn emotie zit. Dat is zijn uiting van respect aan het einde meteen een stuk minder geloofwaardig. Bah.
    Ik vind het wel mooi hoe Joe 'm gelijk verteld dat hij onzin uitkraamt. De knock-out was geen peg, blessure of iets van buitenaf. In Karate zie je heel vaak van dit soort korte matches(https://www.youtube.com/watch?v=3oQ5ROZC4Yc) en dan houd het gevecht gewoon op, als de scheidsrechter er niet tussen sprong was Aldo dood geweest.

    Diegene met een respectloze houding is Jose Aldo zelf!

  20. #145
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ik vind het wel mooi hoe Joe 'm gelijk verteld dat hij onzin uitkraamt. De knock-out was geen peg, blessure of iets van buitenaf. In Karate zie je heel vaak van dit soort korte matches(https://www.youtube.com/watch?v=3oQ5ROZC4Yc) en dan houd het gevecht gewoon op, als de scheidsrechter er niet tussen sprong was Aldo dood geweest.

    Diegene met een respectloze houding is Jose Aldo zelf!
    Heb jij wel eens een ko van dichtbij meegemaakt?

  21. #146
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Maakt niet uit voor Aldo.
    Elk echte kampioen verliest wel eens. Hij zal harder en sterker terugkomen.
    Edgar VS Mcgregor wordt wel een mooie partij denk ik.

    Romero is een baas 1e klas, wat is die man sterk, pfff.
    Romero VS Rockhold wordt een wereldpartij waarbij Romero Rockhold wel pakt.

    Heerlijk om te zien hoe Rockhold Weidman aanpakte.

  22. #147
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Maakt niet uit voor Aldo.
    Elk echte kampioen verliest wel eens. Hij zal harder en sterker terugkomen.
    Edgar VS Mcgregor wordt wel een mooie partij denk ik.

    Romero is een baas 1e klas, wat is die man sterk, pfff.
    Romero VS Rockhold wordt een wereldpartij waarbij Romero Rockhold wel pakt.

    Heerlijk om te zien hoe Rockhold Weidman aanpakte.

    Overal mee eens, behalve het laatste. Romero gaat niet winnen tegen Rockhold. Al helemaal niet, wanneer het langer dan 3 rondes duurt

  23. #148
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Inderdaad heerlijk dat Rockhold Weidman zo aanpakte. Ik zie Romero ook niet van Rockhold winnen, en idd zeker niet als het langer dan 1 ronde duurt. Ik zie Rockhold wel een tijdje de champ blijven.

  24. #149
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Rematch tussen Rockhold en Vitor dan maar.
    Max. 400 x 125

  25. #150
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Ik was voor Aldo niet perse vanwege hem, maar eerder tegen McGregor. Hij laat ook zien achteraf dat het merendeel hype en geacteerd is natuurlijk, begrijp dat Amerikanen geilen op dat soort WWF taferelen en hij harkt er geld mee binnen dusja, nouja...

    Maar los daarvan is het toch wel een toffe gast en spectaculair, zoiets zie je toch vrijwel nooit, moet je van genieten.

    Verder idd weinig respect van Joe gaat er niet om dat hij gelijk heeft, maar hij zou dat nooit flikken bij een Amerikaanse ex-kampioen, maar hij is inmiddels verworden tot een ordinaire UFC media-hoer... niks nieuws.

    Volgens de UFC/Dana logica verdient Aldo natuurlijk wel die rematch, maar die logica gaat soms links dan weer rechts, afhankelijk van de wind.
    Last edited by leks; 13-12-2015 at 18:12.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •