MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 141
  1. #101
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Arendonk
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Als ik de meningen van de meeste mensen goed bezie dan vinden zij dat Marc de Bonte nog steeds de kampioen is. Of was de impact van hem niet overtuigend genoeg. Valtellini is er na meer dan een jaar nog niet van hersteld.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    May 2014
    Posts
    532
    vCash
    111758

    Default

    Het was echt een top avond, gok dat het voor Glory zelf ook makkelijk het grootste succes was in termen van kaart verkoop en exposure denk ik - is er toevallig hier iemand die weet of de Glory organisatie het evenement zelf ook een succes vond?

  3. #103
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Kaarten verkoop wel, kijkcijfers geen idee iemand die het weet.

  4. #104
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Het was echt een top avond, gok dat het voor Glory zelf ook makkelijk het grootste succes was in termen van kaart verkoop en exposure denk ik - is er toevallig hier iemand die weet of de Glory organisatie het evenement zelf ook een succes vond?
    Marcus Luer leek gisteren op Twitter erg tevreden.

  5. #105
    Join Date
    May 2014
    Posts
    532
    vCash
    111758

    Default

    De reactie van burgermeester en minister is erg positief: http://www.at5.nl/artikelen/150394/v...s-het-keerpunt

  6. #106
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik ken iemand hier die zich vast wel irriteert aan het feit dat lucia continue rico verhoef zegt.
    Als dat het enige was geweest.......mijn god wat kwam daar een onzin uit, commentaar was om te janken zo slecht.

  7. #107
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Als dat het enige was geweest.......mijn god wat kwam daar een onzin uit, commentaar was om te janken zo slecht.
    Rico Verhoef, Niki Holzen, Mosab Armani, Ramon Dekker...bijna niet 1 naam had ze goed. En als je niets beter over Mosab kunt vertellen dan dat hij zo goed en vaak kan bidden dan is dat bijna minachting voor waar je naar zit te kijken.

  8. #108
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Rico Verhoef, Niki Holzen, Mosab Armani, Ramon Dekker...bijna niet 1 naam had ze goed. En als je niets beter over Mosab kunt vertellen dan dat hij zo goed en vaak kan bidden dan is dat bijna minachting voor waar je naar zit te kijken.
    en dan in de partij zeggen dat de winnaar de Ramon dekker award krijgt......jeroen post "die hebben we net al uitgereikt luus". te slecht voor woorden gewoon

  9. #109
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Kaarten verkoop wel, kijkcijfers geen idee iemand die het weet.
    102.000

  10. #110
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Top event, jammer dat ze de undercard niet op zijn minst hadden samengevat.

    Ik was zeer ontevreden met de uitslag van Holzken - Groenhart (en ja hierdoor liep ik ook prijzengeld mis op unibet). Ik had het zelf 48-47 voor Groenhart. Groenhart won in mijn ogen duidelijk de eerste drie rondes. vierde was close en vijfde was all Holzken met die harde inside lowkicks. Nieky zijn volgende gevecht voor Glory zou in mijn ogen meteen ook een rematch moeten zijn tegen Groenhart.

  11. #111
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    In mijn ogen moet je nooit meteen voor een rematch gaan. Van wat op de glory site stond telt bij de glory punten telling hoeveel damage je doet, en het valt niet te ontkennen dat alles wat Nieky doet met power is. En dat heeft blijkbaar het verschil gemaakt.

    "Post-fight statistics showed that Groenhart had indeed outlanded Holzken, particularly in the punching. But no separation was made between power shots and non-power shots. Under GLORY rules, priority is given to damage, and that means power shots are favored. Two of the judges clearly determined that Holzken had won in this area, with the other judge dissenting in favor of Groenhart

  12. #112
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Nadat ik het op tv heb gezien ben ik van mening veranderd. Ik vind ook dat Murthel had moeten winnen. Maar ik begrijp de uitslag vanuit de Glory regelgeving. Nieky had in de eerste drie rondes zeker meer moeten doen.

  13. #113
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik vond Nieky sowieso weinig acties maken voor zijn doen. Maar door impact van technieken hoger te beoordelen dan de punten die je scoort krijg je zulke onderlinge verschillen bij de juryleden. Er is niet echt sprake meer van een optelsom, en waar ligt de verhouding impact vs clean hits? Eén harde lowkick staat gelijk aan drie rake minder harde lowkicks? Een harde jab tegen iemand zijn voorhoofd heeft minder impact dan een minder harde techniek op de lever om nog maar wat te noemen.

    Bij het hanteren van deze manier van jureren krijg je veel discutabele beslissingen ( voor je gevoel dan in ieder geval).

  14. #114
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Als dat het enige was geweest.......mijn god wat kwam daar een onzin uit, commentaar was om te janken zo slecht.
    Het was inderdaad echt niet best nee. Het is duidelijk dat Lucia totaal niet meer met het kickboksen bezig is, en dat zij alleen maar gevraagd is doordat ze een naam heeft in de sport. Ik hoop dat het de laatste keer is dat ze verslag doet bij Glory, vraag dan Remy als je toch iemand wilt hebben die bekend is bij het grote publiek.

  15. #115
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Nadat ik het op tv heb gezien ben ik van mening veranderd. Ik vind ook dat Murthel had moeten winnen. Maar ik begrijp de uitslag vanuit de Glory regelgeving. Nieky had in de eerste drie rondes zeker meer moeten doen.

    dat kan niet anders begint Sjef weer te huilen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  16. #116
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Het was inderdaad echt niet best nee. Het is duidelijk dat Lucia totaal niet meer met het kickboksen bezig is, en dat zij alleen maar gevraagd is doordat ze een naam heeft in de sport. Ik hoop dat het de laatste keer is dat ze verslag doet bij Glory, vraag dan Remy als je toch iemand wilt hebben die bekend is bij het grote publiek.
    Zet dan liever Marloes Coenen in, die weet waar ze over praat.
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #117
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Zet dan liever Marloes Coenen in, die weet waar ze over praat.
    Ook goed inderdaad.

  18. #118
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    102.000
    Wereldwijd?

  19. #119
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Wereldwijd?
    Nee, alleen in NL.
    It's okay to be white

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Mooi gala. Geweldige sfeer, geen vip-tafel gedoe, maar een Amerikaanse B-vechter en een hoofdprogramma wat goed in elkaar stak. Alleen jammer van de jurybeslissing in de partij tussen Holzken en Groenhart. Hopen dat Glory zo doorpakt!

  21. #121
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Amstelveen
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Is de TV-uitzending online te bekijken? Heb net gegoogled maar kon hem niet vinden.

  22. #122
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    213
    vCash
    160677

    Default

    Quote Originally Posted by Stonehorn View Post
    Is de TV-uitzending online te bekijken? Heb net gegoogled maar kon hem niet vinden.
    http://mmanext.com/nieky-holzken-vs-...6-fight-video/

  23. #123
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Groenhart vond ik wat meer puntjes pakken maar Holzken de partij maken en meer impact en schade toebrengen .
    Met alle respect Payap, naar welke wedstrijd heb jij gekeken? Holzken was passief, Murthel pakte puntjes en was konstant bezig! Winst had naar Murthel moeten gaan, en volgens mij kon ik uit de reaktie van Holzken in de ring ook lezen dat hij enigzins verbaasd was dat hij gewonnen had....

  24. #124
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iemand beelden van de undercard?
    =

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M3 View Post
    Met alle respect Payap, naar welke wedstrijd heb jij gekeken? Holzken was passief, Murthel pakte puntjes en was konstant bezig! Winst had naar Murthel moeten gaan, en volgens mij kon ik uit de reaktie van Holzken in de ring ook lezen dat hij enigzins verbaasd was dat hij gewonnen had....
    Een partij die veel anderen ook zagen volgens mij.

    * Murthel Groenhart scoorde meer punten.
    * Nieky Holzken maakte de partij meer door constant naar voren te komen en het gevecht op te zoeken.
    * Murthel Groenhart scoorde meer maar Nieky Holzken bezorgde meer impact en schade met wat hij deed.

    Over de uitslag heb ik nog geen eens mijn eigen mening geplaatst. Alleen dat het dan afhangt hoe de Glory jury een wedstrijd beoordeelt. Met het vreemde gegeven dat men het zelf ook niet goed weet. Gezien een 49-46 voor zowel Groenhart als Holzken.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •