MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 49 of 49
  1. #26
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    Ik word zo moe van sommige die denken dat iedereen op de forum voor Alistair moeten zijn omdat hij voor NL uitkomt. DIT IS EEN FORUM!!!! Hier heb je voor en tegenstanders. Wat de reden ook mag zijn. Ja ook als het om "the Reem" gaat. So get over it. Ga niet elke keer lopen zeiken dat we voor hem moeten zijn omdat hij NL vertegenwoordicht. JDS by K.O
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Haha zo mooi altijd hier op MF. Als je niet voor de favoriet bent en in dit geval zegt dat hij exposed werd in die 3 gevechten, dan krijg je bad reputation! Om je mening bad reputation krijgen, echt sprotief!

    Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt
    Man wat had jij een grote bek toen ik een ironische opmerking maakte over de kruisband van Ronda, moest je hem toen horen onze moraalridder (en amateurdocent Nederlands).

  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Nics beter te doen ovzo???

  5. #30
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Iemand een afgescheurde kruisband wensen is wel even iets anders dan een cheater KO willen zien gaan. Of niet?

  6. #31
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik hoop iedergeval dat JDS wint ,en op KO zou natuurlijk geweldig zijn.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Iemand een afgescheurde kruisband wensen is wel even iets anders dan een cheater KO willen zien gaan. Of niet?

    Allebei een beetje zielig.

    Maar JDS was ook nooit vies van wat hulpmiddelen, als ik sommige jongens die met hem getraind hebben in Brazilië moet geloven. Hoop je nu op een dubbele ko ala Dekkers-Simson?

  8. #33
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Precies. Je wordt hier massaal aangevallen als je niet voor de favoriet bent en al helemaal niet als het om een Nederlander gaat. Maak je niet zo druk. JDS op KO
    Dat komt doordat je geen mening hebt, maar altijd alleen maar om negatieve aandacht vraagt met je ongefundeerde stellingen.
    Je bent, je weet wel, zo'n zeikerd.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Allebei een beetje zielig.

    Maar JDS was ook nooit vies van wat hulpmiddelen, als ik sommige jongens die met hem getraind hebben in Brazilië moet geloven. Hoop je nu op een dubbele ko ala Dekkers-Simson?
    Wake up call voor minotauro ; niet alleen overeem maar zo'n beetje alle zwaargewichten hebben wel eens gesnoept. Zelfs the natural couture

  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Yomark, wie ben jij dan? Dus omdat ik nu voor JDS ben, gaat iedereen hier als een stel wijven janken. Alsof ik jullie favoriete band One Direction heb afgekraakt. Get the fuck out of here

  11. #36
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Jee,

  12. #37
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Yomark, wie ben jij dan? Dus omdat ik nu voor JDS ben, gaat iedereen hier als een stel wijven janken. Alsof ik jullie favoriete band One Direction heb afgekraakt. Get the fuck out of here
    Who cares dat jij voor JDS bent. Vind het zelf ook een geweldige vechter, aardige gast. en ik misgun hem niks.
    Maar jij moet zo nodig altijd je mening "verduidelijken" door iemand anders af te zeiken/hatelijke opmerkingen te posten. Daarna krijg je daar commentaar over, en dan doe je weer hetzelfde door opmerkingen als
    Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt
    PS. De video gaat helemaal niet over Overeem vs. JDS.

  13. #38
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Lijkt wel een Badr topic.

  14. #39
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Alistair works in fabric

  15. #40
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Maar JDS was ook nooit vies van wat hulpmiddelen, als ik sommige jongens die met hem getraind hebben in Brazilië moet geloven. Hoop je nu op een dubbele ko ala Dekkers-Simson?
    Tot nu toe is het speculatie van horen en zeggen, waarschijnlijk kregen ze pakslaag op de training van hem.
    Last edited by pronk; 11-12-2015 at 13:17.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Wat een onzin allemaal hier. Ongeacht wat je van meneer Overeem persoonlijk vindt, het is toch gewoon mooi om een Nederlander in de UFC te zien?

    Hoe goed is het dan voor ons land, de sport waar we van houden, de acceptatie van de sport in NL etc etc als hij daar presteert?

    Hoop echt dat hij JDS pakt en volgend jaar voor de titel vecht!

  17. #42
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Juist bij een vechtsport als MMA zie ik niks verbonden met nationaliteiten persoonlijk. Iedereen traint overal te wereld of komt uit voor het land waar hij geboren is ipv opgegroeid enz enz. Juist een sport als MMA (en een bond als UFC) geven mij persoonlijk het gevoel dat ik eens NIET voor mijn landgenoot MOET zijn, maar mijn persoonlijke voorkeur voor stijl en persoonlijkheid de overhand heeft.

    Wat maakt het nou uit dat ik voor JDS ben? Die opmerking over Overeem KO komt ook niet uit het niets he? Maar jammer dat je hier geen mening mag hebben. Misschien hier ook een soennietische sectie op het forum openen admins?

  18. #43
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Gozer wat loop je te janken. Jij mag je mening geven, maar wij ook. Je posts worden toch niet gecensureerd? Jij kan uitdelen, maar incasseren ho maar.
    Max. 400 x 125

  19. #44
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Who cares dat jij voor JDS bent. Vind het zelf ook een geweldige vechter, aardige gast. en ik misgun hem niks.
    Maar jij moet zo nodig altijd je mening "verduidelijken" door iemand anders af te zeiken/hatelijke opmerkingen te posten. Daarna krijg je daar commentaar over, en dan doe je weer hetzelfde door opmerkingen als

    PS. De video gaat helemaal niet over Overeem vs. JDS.
    true video gaat over holm en ailistair zn mening ..
    en net zoals wij onze mening geven mag alistair dat ook.
    vergeet niet dat hij bij holm in het kamp zit tuurlijk heeft ie dan een holly bril op bij zn visie ..

    ik denk dat alistair veel mensen heeft teleurgesteld qua prestaties je weet dat nederlanders heel snel ontevreden zijn ..
    iedereen zn eigen ding ..
    ik zeg eerlijk ik ben een alistair fan en ik kijk heel erg naar de pot tegen jds .
    dat iemand fouten maakt en partyen verliest is menselijk.
    het is ook vaak dan dat iemand met extreem talent . ook extreme fouten maakt .

    verder in het dynamische wereldje van mma is onverslagen blijven ... bijna onmogelijk
    eindbaas fedor heeft ook 3 partyen op rij verloren .. of de brute ontroning van spider silva .
    elk mens zal ooit vallen .. daarna moet je laten zien hoe je op kan staan na het vallen ..
    en alistair is goed bezig met weer op te staan en ik hoop dat hij zoveel mogelijk positieve steun krijgt..

  20. #45
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Je hoeft me niet in mijn inbox te beledigen Minotauro. Helemaal uit je dak gaan om ''bad reputation'' op internet. Koop af en toe een blokje hasj om tot rust te komen zou ik zeggen.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    lmao hierzo

  22. #47
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Haha soms vraag ik me echt af wat de leeftijd is van sommige bezoekers hier...

  23. #48
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    https://m.facebook.com/story.php?sto...46596972033695

    Waarom blijft hij nou niet gewoon bij Jackson-Wink z'n training doen?

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Ralphie89 View Post
    https://m.facebook.com/story.php?sto...46596972033695Waarom blijft hij nou niet gewoon bij Jackson-Wink z'n training doen?
    Hij 'started' zijn camp daar. Een week voor je gevecht start je je kamp natuurlijk niet. Hij heeft zich gewoon bij jackson wink voorbereidt en zal nu al wel onderweg naar Orlando zijn...
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •