MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 76
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC 194 - Aldo vs McGregor | Results **Spoiler**

    Conor McGregor def. Jose Aldo via knockout (punch) – Round 1, 0:13
    Luke Rockhold def. Chris Weidman via TKO (strikes) – Round 4, 3:12
    Yoel Romero def. Ronaldo Souza via split decision (29-27, 28-29, 29-28)
    Demian Maia def. Gunnar Nelson via unanimous decision (30-26, 30-26, 30-25)
    Max Holloway def. Jeremy Stephens via unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
    Urijah Faber def. Frankie Saenz via unanimous decision (29-28, 29-28, 30-27)
    Tecia Torres def. Jocelyn Jones-Lybarger via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-27)
    Warlley Alves def. Colby Covington via submission (guillotine choke) – Round 1, 1:26
    Leonardo Santos def. Kevin Lee via TKO (punches) – Round 1, 3:26
    Magomed Mustafaev def. Joe Proctor via TKO (strikes) – Round 1, 1:54
    Yancy Medeiros def. John Makdessi via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
    Court McGee def. Marcio Alexandre Jr. vs. via unanimous decision (30-27, 29-28, 29-28)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  7. #7
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Al was ik voor Aldo en vind ik McGregor een verschrikkelijk mannetje, hier is geen ontkennen aan. Hij heeft overduidelijk gewonnen. Viel wel op dat Aldo minder sportief is na een verliespartij dan na een winst, en dat is wellicht een understatement.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Wtf....... Oh my god.
    ik was natuurlijk zwaar voor Aldo. Maar ik baal nog erger van het feit dat we niet eens een gevecht hebben gezien.
    Snel een rematch mag ik hopen??
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Je zag bij de opkomst al dat Aldo zooo gespannen was , en in de kooi ook. Toen zag ik dat hij zou verliezen.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Hahaha, mensen zeiden bij de weigh ins dat ze zagen dat Aldo ontspannen was en Conor gespannen en daarom Aldo zou winnen.
    Ik vind het zo mooi om te zien. De haters zijn echt als sneeuw voor de zon verdwenen.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Hahaha, mensen zeiden bij de weigh ins dat ze zagen dat Aldo ontspannen was en Conor gespannen en daarom Aldo zou winnen.
    Ik vind het zo mooi om te zien. De haters zijn echt als sneeuw voor de zon verdwenen.
    Aldo zag er ook meer ontspannen uit bij de weigh ins, maar om nou al hater bestempeld te worden? Integendeel ik was juist voor conor.. Al geef ik wel eerlijk toe dat ik verwacht had dat aldo zou winnen

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Laten we het even over één van de grootste top partijen ooit in de UFC hebben: Rockhold - Weidman.
    Die hele MW-divisie is sterk zeg.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Al was ik voor Aldo en vind ik McGregor een verschrikkelijk mannetje, hier is geen ontkennen aan. Hij heeft overduidelijk gewonnen. Viel wel op dat Aldo minder sportief is na een verliespartij dan na een winst, en dat is wellicht een understatement.

    X2

    McGregor zijn "Act" was dan ook volledig weg na de wedstrijd.
    Duidelijk te zien in te interviews.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    McGregor is gewoon een showman. Zo verkoopt hij ook grotendeels de events. Maar waar hij nog beter in is dat is knokken. Wat een baas. Maar nu gaat het komen.. Frankie Edgar. We weten allemaal dat Conor op de grond 'zwak' is. Ik ben benieuwd naar dat gevecht. Ik zie hem eerder naar 155 gaan. En hoewel ik fan ben van Weidman heeft hij nu zijn meerdere gevonden. Rockhold is op alle fronten beter. Ik zie hem ook niet snel verliezen.
    Eigenaar van MMA Finest.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Haha moet je voorstellen dat je als Aldo fan niet hebt gekeken en vervolgens hier de uitslag ziet. Wat zuur.

  19. #19
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    2015 gaat geboekt in als het jaar van de upsets.

    Het was geen gevecht volgens Aldo haha "Você vai morrer"

  20. #20
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Wel een anti-climax dat de partij maar 13 sec. duurde. Gelukkig dat Rockhold vs Weidman er een super partij van maakte.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pitbulram View Post
    Je zag bij de opkomst al dat Aldo zooo gespannen was , en in de kooi ook. Toen zag ik dat hij zou verliezen.
    Exact dat! Bij mij stond op dat moment het geluid uit en op één of andere manier maakte dat het alleen nog maar duidelijker.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Lekker zeg, precies zoals ik het wilde zien. Conor en Rockhold met de belt, had ook niet anders verwacht. Rematchen kunnen we doen, maar dan verliezen ze gewoon opnieuw. Ik heb veel gekickbokst en wedstrijdjes gedaan, maar kickboksen is gewoon niet effectief in MMA. De trappen zijn voorspelbaar en goed een take down op te timen, het bokswerk in kickboksen heeft vaak alleen als doel om druk te zetten en trappen op te zetten in tegenstelling tot boksen waarmee je meer reageert op wat je tegenstander doet... Kickboksen werkt tegen een slechtere kickbokser, maar in MMA is afstandsgevoel, timing en onvoorspelbaarheid belangrijk. Staat er iemand voor je die dat snapt dan heb je een probleem. Net zoals Barao van TJ Dillashaw verloor.

    Naast dat ik Weidman totaal niet mag sinds hij het ongeluk met Anderson Silva als een legit overwinning beschouwde zag ik ook gewoon niet hoe hij van Rockhold had kunnen winnen. Rockhold trained met Cain Valesquez en Daniel Cormier..

  23. #23
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ik heb veel gekickbokst en wedstrijdjes gedaan, maar kickboksen is gewoon niet effectief in MMA.
    Gast... hou nou toch eens op...

    ontopic;
    Ik voelde me een beetje bestolen, je zit maanden te wachten op een oorlog tussen die gasten en voor de spanning een beetje weg is, is het al beslist. Desalniettemin, een prachtige prestatie van Mcgregor, evenals van Rockhold. Die laatste is echt een grote meneer aan het worden.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    2 kampioenen ontttroond dit evenement, dat is nogal wat. Maia was ook indrukwekkend, wist niet dat hij al 38 was trouwens. Anyway, ben geen voorstander van een rematch voor Aldo. Voor deze partij had hij meer dan een jaar niet gevochten en er is veel veranderd in die tijd. Laat hem eerst maar weer een paar potjes winnen voor hij een nieuwe kans krijgt. Vraag me op dit moment wel serieus af wie Mcgregor kan verslaan. Frank Edgar is genoemd, maar denk eerlijk gezegd dat hij letterlijk te kort komt (reach)... maar ja, we hebben ook gezien dit jaar dat er vele verassingen kunnen gebeuren

  25. #25
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Aldo one punch en gaat KO, en geen instant rematch...Holly Holm domineert Rousey en krijgt meteen een rematch?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •