Quote Originally Posted by Facade View Post
En? hoe gaat het met dit programma?

Mijn eigen gevoel erbij is dat het te veel volume is om te combineren met vechtsport, maar we zijn inmiddels al wat verder dus misschien ervaar jij dat anders? Het belangrijkste is progressive overload. Je moet in staat blijven de oefeningen steeds zwaarder te maken. Als dat niet meer lukt, wordt je niet meer sterker. In dat geval zou ik het volume van het programma aanpassen naar iets waarbij je minder oefeningen per sessie doet. Het stronglift programma, waar dit wat van wegheeft, doet de helft van de oefeningen per sessie. Waarom niet gewoon dat proberen? De deadlift is maar 1x5 en als die echt niet lukt, kan je em weglaten zoals je nu al doet. Met de squat doe je ook wel genoeg voor het onderlichaam.
Post eens een schema zoals jij dat zou volgen Facade.
Mijn probleem met de combinatie met vechtsport is niet zozeer dat het te zwaar is maar dat ik voornamelijk met kickboksen zware armen en benen heb waardoor ik vrij snel verzuur als ik de dag ervoor flink heb getraind. Ik train nu sowieso full body omdat ik het niet gecombineerd krijg met kickboksen, werken, kind opvoeden en sociaal leven. Het gelul met alle compounds doen is dat ik pull ups wel weer erg zwaar vind na deadlifts en bankdrukken.