MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint het titelgevecht

Voters
24. You may not vote on this poll
  • Cain

    15 62,50%
  • Werdum

    9 37,50%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default UFC 196 : Werdum vs Cain II

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik heb het gevoel dat we de beste cain ooit gaan zien ..
    geen altitude om zijn turbo diesel te blokkeren .
    ik denk dat het een grote factor geweest is laatste keer.
    al is werdum wel altijd gevaarlijk om te takedownen en dat zal cain altijd blijven doen onder druk ..
    we zullen zien

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat Cain zoveel beter zal zijn. Werdum blijft een extreem lastige stijl voor hem.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Cain gaat de titel zeker terugpakken, zijn cardio wordt nu niet gehinderd door de hoogte. Die takedown waarop die guillotine volgde was uit wanhoop omdat de gastank helemaal leeg was, dat zie ik deze keer niet gebeuren.

  5. #5
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Dit wordt Cain. Werdum is wel moeilijk te stoppen. Maar Cain blijft veruit de beste HW allertijden. Ook na een loss tegen Werdum

  6. #6
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Cain heeft niks voor Werdum, hij wordt gewoon weer gefinished.
    Alistair Overeem is de goat.

  7. #7
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Dit wordt Cain. Werdum is wel moeilijk te stoppen. Maar Cain blijft veruit de beste HW allertijden. Ook na een loss tegen Werdum
    Beste HW aller tijden? Waarom dan?

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Dit wordt Cain. Werdum is wel moeilijk te stoppen. Maar Cain blijft veruit de beste HW allertijden. Ook na een loss tegen Werdum
    Als je naar zijn stats kijkt heeft hij dat nod niet bewezen.. In 5 jaar tijd maar 3 verschillende tegenstanders. Hij won tegen Silva en dos Santos en verloor van werdum

  9. #9
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zo vermoeiend. "GOAT" en "beste aller tijden" zijn puur ter provocatie voor een gevoelige discussie op MF. Laten we deze woorden vanaf nu allemaal in de ban gooien

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Anderson Silva= GOAT. Werdum= HW GOAT.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Anderson Silva= GOAT. Werdum= HW GOAT.
    Werdum

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Jouw GOAT moest aftikken in 1 minuut toen hij vastzat in Werdum's kruis. Hij heeft ook talloze andere grootheden verslagen als Cain, Overeem, Nog, Aleks en heeft de UFC titel kunnen pakken(iets waar jouw Goat allergisch voor is). Als hij ook nog Arlovski, JDS en Overeem verslaat in rematches is er al helemaal geen twijfel meer mogelijk.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Jouw GOAT moest aftikken in 1 minuut toen hij vastzat in Werdum's kruis. Hij heeft ook talloze andere grootheden verslagen als Cain, Overeem, Nog, Aleks en heeft de UFC titel kunnen pakken(iets waar jouw Goat allergisch voor is). Als hij ook nog Arlovski, JDS en Overeem verslaat in rematches is er al helemaal geen twijfel meer mogelijk.
    Dan ben ik toch benieuwd wie mijn GOAT is?

  14. #14
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Zo vermoeiend. "GOAT" en "beste aller tijden" zijn puur ter provocatie voor een gevoelige discussie op MF. Laten we deze woorden vanaf nu allemaal in de ban gooien

    Wat heeft dat nou met provocatie te maken? Die man is veruit de beste zwaar gewicht vechter ooit. Als hij nou is gaat trainen tegen Werdum, wat hij nu zeker gaat doen. Dan maakt Werdum ook geen enkele kans. Als die man goed getraind is, stijgt hij ver boven de rest uit. Hij vecht alleen veel te weinig.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Fedor

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Is wel een leuke partij dit! Ik zie Cain wel met de winst er vandoor gaan
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #17
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Rematch Cain is another animal, vraag JDS.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Hij vecht alleen veel te weinig.
    Dat ben ik helemaal met je eens. Zodra er eentje een titel heeft zie je hem een jaar niet meer terug. Die gasten kunnen in die paar jaar die ze hebben toch wel wat vaker in de ring staan ? Full camp duurt 3 maand zeggen ze altijd. Maandje rust er tussen. Kunnen ze 3x per jaar vechten.

  19. #19
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Vraag me af waarom iedereen Cain zo bijzonder vindt. Het is een cardio beest dat is zeker. Het is een killer dat is ook zekerm. Verder verliest hij van Werdum en JDS. Net als velen anderenm. Wat maakt hem zo bijzonder behalve dat de UFC promo machine hem zo bijzonder maakt?

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Cain....

  21. #21
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Wat maakt Cain zo bijzonder? Het is een beest. Ja, hij wordt vreselijk gehyped door ome Dana (na Brock moet hij het doen $€) Maar wat een atleet is dit zeg.. (!) Tja, dan Werdum; Bizar hoe goed en allround deze man is geworden zeg. Eerst gevreesd op de grond, nu vreest hij staand helemaal niemand.

    The match: ik verwacht een hele boze en vooral enge Cain..

  22. #22
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Rematch is wat een vechter groot maakt. Of....

  23. #23
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Probleem bij HW is dat het lastig is een GOAT te worden. 1 goeie klap en het is over en iedereen loopt vroeg of laat in een partij wel eens tegen eentje aan.

    Dus de HW;s zijn lastig te voorspellen en te hypen. Lastig voor UFC. Die hebben liever Connors en Ronda's, maar leuk voor de kijker.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  25. #25
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Quote Originally Posted by Down under View Post
    Wat maakt Cain zo bijzonder? Het is een beest. Ja, hij wordt vreselijk gehyped door ome Dana (na Brock moet hij het doen $€) Maar wat een atleet is dit zeg.. (!) Tja, dan Werdum; Bizar hoe goed en allround deze man is geworden zeg. Eerst gevreesd op de grond, nu vreest hij staand helemaal niemand.

    The match: ik verwacht een hele boze en vooral enge Cain..
    Dat $$$ varkentje heette Ronda Rousey... Totdat Holm haar richting UFC 200 stampte... Nu heet dat $$ makende mannetje Conor Mcgregor...

    Werdum Vs Cain 2, weet niet zit er niet echt op te wachten... Er zullen heus wel andere opties zijn om te doen...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •