MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 2 of 20 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 483
  1. #26
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    McGregor is bezeten van het vak en dat zorgt ervoor dat hij heel diep kan gaan om af te vallen. Dat voordeel (hij is groter en sterker dan de rest) valt tegen Dos Anjos grotendeels weg. Dos Anjos kan een paar klappen hebben, gaat moeilijk knockout en heeft stamina. Verder kan hij leren van het debacle van Aldo. Kom met een goed gameplan en de kans is vrij groot dat je het wint. Je zag dat McGregor het al heel moeilijk had met Mendes.

    Ik denk overigens nog steeds dat Aldo het gemakkelijk had kunnen winnen. Hij had er niet direct in moeten klappen. Maar dat is achteraf. Hij was toch in zijn kop gekropen. Daarom geef ik Edgar ook een goede kans.

    Voor Diaz geldt eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Dos Anjos (tenminste, als hij de ring in komt zoals tegen Johnson). 1e ronde McGregor; 2 en 3 voor Diaz. Dus ik snap op zich wel dat UFC dat risico niet neemt. Kan altijd nog als hij verliest van Dos Anjos.

    Mijn mening uiteraard.
    Gast.... De partij duurde 13 seconden. En dan ga jij zeggen dat je daaruit het blauwdruk kan halen voor RDA om McGregor te verslaan? Denk dat jij de persoon zou zijn om RDA te gaan trainen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Gast.... De partij duurde 13 seconden. En dan ga jij zeggen dat je daaruit het blauwdruk kan halen voor RDA om McGregor te verslaan? Denk dat jij de persoon zou zijn om RDA te gaan trainen.
    Wat lul jij nou dom dan. Kleuter. Heb je recentelijk borsthaar gekregen of zo ? Dat je bijdehand gaat lopen doen ? Daar haal ik de blauwdruk helemaal niet uit. Lees de hele post ipv alleen de eerste regel.




    .

  3. #28
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default


  4. #29
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Kunnen we wedden McG tegen RDA voor UFC 200? En tussendoor McG tegen Diaz of Edgar. UFC gaat hun cash cow niet direct op het spel zetten tegen zo'n sloper als RDA. Dat scenario lijkt me veel meer voor de hand liggen.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Kunnen we wedden McG tegen RDA voor UFC 200? En tussendoor McG tegen Diaz of Edgar. UFC gaat hun cash cow niet direct op het spel zetten tegen zo'n sloper als RDA. Dat scenario lijkt me veel meer voor de hand liggen.
    Je kunt de vraag hier ingeven : http://www.mixfight.nl/forum/showthr...41#post1298041
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #31
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Het wordt Vegas, Holm -Tate ook op de kaart. Bron: die site van Ariel Helwani

  7. #32
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ja overal te lezen op dit moment.. in maart al ...ik zeg ITīSSSSS TIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  8. #33
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Dit gevecht word Record breaking, het is wel en cadeau voor 2016.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik zeg de ene weer op de bandwagon (Rousey) en de ander er af (McGregor)

    Ik denk dat Rousey kei en keihard terug komt en dat McGregor niet weet wat hem overkomt.

  10. #35
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik zeg de ene weer op de bandwagon (Rousey) en de ander er af (McGregor)

    Ik denk dat Rousey kei en keihard terug komt en dat McGregor niet weet wat hem overkomt.
    Ja en toch weet ik het niet met Dos Anjos, zijn reach is nog steeds behoorlijk korter dan Conor. Don anjos zijn lowkicks moeten het verschil kunnen maken maar dan moet hij er wel goed bijkomen. Ik weet niet in hoeverre het nou klopt maar vind het een onwerkelijke match up met veel risico voor Conor.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ja en toch weet ik het niet met Dos Anjos, zijn reach is nog steeds behoorlijk korter dan Conor. Don anjos zijn lowkicks moeten het verschil kunnen maken maar dan moet hij er wel goed bijkomen. Ik weet niet in hoeverre het nou klopt maar vind het een onwerkelijke match up met veel risico voor Conor.
    Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Ik denk dat het afbreukrisico om hem eerst tegen Diaz of Edgar te zetten te groot (uiteindelijk gaat hij gewoon een keer verliezen) is dus dat ze hem gewoon voor de leeuwen gooien. Lukt het met een upset dan is het kassa. Lukt het niet laten ze hem keihard vallen en dan komen Diaz en Edgar in beeld of een rematch met Aldo.

  12. #37
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Sorry hoor maar Rousey vecht niet, denk niet dat ze hierna weer op de bandwagon komt. Mcgregor tegen RDA is onwerkelijk. RDA is een maatje te groot denk ik, die slaat hij niet zomaar neer.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Oh, ik dacht dat het Holm-rousey zou worden maar zie net dat het Tate is. lastige klus voor Holm. Tate houd zich wel aan een gameplan.
    Dan komt Rousey inderdaad niet op de bandwagon want als Holm verliest is het momentum er af.

    Ik denk dat Dos Anjos ook lastig is maar dat dacht ik van Aldo ook.

  14. #39
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Voor de twijfelaars, kijk even naar RDA tegen Diaz, Pettis en Cowboy. Het is een bulldozer die alleen maar vooruit gaat, loei harde trappen geeft, goed worstelt en een zwarte band bjj heeft. Hij heeft ook klappen gehad maar gaan er niet op neer.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    69
    vCash
    51000

    Default

    Denk dat Conor het nu eindelijk is zwaar gaat krijgen, waar iedereen eigelijk ook nog steeds op wacht , want laten we eerlijk zijn dat is tot nu toe nog niet echt gebeurt.

    Mendes kon het hem op de grond redelijk moeilijk maken maar was verder gewoon nagenoeg kansloos.
    van zijn laaste 15 partijen, waarvan 7 in de UFC is er 1 partij naar decision gegaan tegen Max Holloway en heeft die de rest van zijn partijen vrij eenvoudig in de 1ste of 2de ronde gewonnen.

    Ik kijk er in iedergeval naar uit want dit wordt spektakel met die 2.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die Conor heeft ballen zo groot als watermaloenen.
    Zag op een sherdog een thread dat zijn coach had gezegd dat als die die 155 belt pakt, dat die ook die van 170 wil.

  17. #42
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Voor de twijfelaars, kijk even naar RDA tegen Diaz, Pettis en Cowboy. Het is een bulldozer die alleen maar vooruit gaat, loei harde trappen geeft, goed worstelt en een zwarte band bjj heeft. Hij heeft ook klappen gehad maar gaan er niet op neer.
    Hetzelfde geld voor aldo, kijk wat hem overkwam.

  18. #43
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ben ik met je eens, het was ook geen lucky punch, het was puur klasse vertoon van McGregor. Hij is dan ook met recht de koning van de feathrweight divisie. Hij noemde, de lightweight divisie, de stuck in the mud division. Dit geldt voor veel mensen, maar niet voor RDA. Ik denk, en dat denk ik verder alleen bij Cormier (tot Jones weer terg is) dat RDA onverslaanbaar is op lightweight. Te sterk, te hard, te groot voor de rest, ook voor Conor, tot het tegendeel bewezen is. (En voor Khabib, maar die is voorlopig nog niet terug)

  19. #44
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Ben ik met je eens, het was ook geen lucky punch, het was puur klasse vertoon van McGregor. Hij is dan ook met recht de koning van de feathrweight divisie. Hij noemde, de lightweight divisie, de stuck in the mud division. Dit geldt voor veel mensen, maar niet voor RDA. Ik denk, en dat denk ik verder alleen bij Cormier (tot Jones weer terg is) dat RDA onverslaanbaar is op lightweight. Te sterk, te hard, te groot voor de rest, ook voor Conor, tot het tegendeel bewezen is. (En voor Khabib, maar die is voorlopig nog niet terug)
    Ik denk idd ook dat dit de grootste uitdaging wordt voor conor, maar op de een of andere manier bokst hij het toch iedere keer voor elkaar.

    Ik ben benieuwd of hij in de lightweight divisie ook zo kan presteren, ik denk van wel maar dos anjos is wel echt een bruut.

  20. #45
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    CO Main event staat vast van UFC 197

    Holm vs Tate

    En de ppv van maart is niet in Dallas, maar in Vegas.

    Ik denk dat we dus binnenkort van RDA vs McGregor te horen krijgen.

  21. #46
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Sorry hoor maar Rousey vecht niet, denk niet dat ze hierna weer op de bandwagon komt. Mcgregor tegen RDA is onwerkelijk. RDA is een maatje te groot denk ik, die slaat hij niet zomaar neer.
    Dat zei iedereen ook van poirier van mendes en van aldo dat tie een maatje te groot zouden zijn.
    Hoe anders het toch verlopen is .
    McGregor is staand zo ijzer sterk dat RDA het niet gaat trekken tegen McGregor staand.
    Vergeet ook niet wat voor beest hij is nu hij zijn lichaam niet meer hoeft uit te vringen om de 145 te halen .

    Wat hij ook doet er blijven altijd mensen aan hem twijfelen kijk wat hij met aldo deed dat was zoals hier al gezegd geen lucky punch maar gewoon pure klasse .
    Hij steekt er staand gewoon met kop en schouders boven de rest uit zowel in LW als in FW. Alleen pettis lijkt me wel een hele mooie match up.
    En dat mensen denken dat tegen diaz een mooie pot zou worden snap ik echt niet diaz is geen macht voor McGregor

  22. #47
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die Conor heeft ballen zo groot als watermaloenen.
    Zag op een sherdog een thread dat zijn coach had gezegd dat als die die 155 belt pakt, dat die ook die van 170 wil.
    De Pacman/James Toney van het MMA. Make it happen!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  23. #48
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    En dat mensen denken dat tegen diaz een mooie pot zou worden snap ik echt niet diaz is geen macht voor McGregor
    Waarom niet ? Staand minimaal gelijkwaardig en op de grond van een iets hoger niveau (understatement). Bijna niet knock out te krijgen en is een conditiebeest. En een grotere trashtalker.

    McGregor heeft 1 groot voordeel en dat is andere vechters echt een statement willen maken en dat is niet slim. Als Aldo hem gewoon op zijn dooie gemakkie had gesloopt zou hij de betere vechter zijn geweest maar hij wilde het in 5 seconden afmaken en kreeg het deksel op de neus. Diaz komt pas halverwege ronde 2 op stoom.

    Maar goed. Die pot kom pas na een loss tegen Dos Anjos dus laten we daar maar mee beginnen.

  24. #49
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Waarom niet ? Staand minimaal gelijkwaardig en op de grond van een iets hoger niveau (understatement). Bijna niet knock out te krijgen en is een conditiebeest. En een grotere trashtalker.

    McGregor heeft 1 groot voordeel en dat is andere vechters echt een statement willen maken en dat is niet slim. Als Aldo hem gewoon op zijn dooie gemakkie had gesloopt zou hij de betere vechter zijn geweest maar hij wilde het in 5 seconden afmaken en kreeg het deksel op de neus. Diaz komt pas halverwege ronde 2 op stoom.

    Maar goed. Die pot kom pas na een loss tegen Dos Anjos dus laten we daar maar mee beginnen.
    Waarop baseer jij dat Aldo McGregor op zijn ''gemakkie kan slopen''? Ik ben benieuwd naar je blauwdruk.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  25. #50
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Waarop baseer jij dat Aldo McGregor op zijn ''gemakkie kan slopen''? Ik ben benieuwd naar je blauwdruk.
    Aldo is een klasse beter dan Mendes en die domineerde McGregor 2 rondes op een halve voorbereiding. Hij kreeg alleen haast en liet McGregor overeind komen. Niet slim.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •