MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 13 of 20 FirstFirst ... 391011121314151617 ... LastLast
Results 301 to 325 of 483
  1. #301
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    69
    vCash
    51000

    Default

    Diaz maakt geen schijn van kans.
    Hij mag de badboy uithangen zoveel die wil maar Conor is simpelweg veel te goed voor hem.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #302
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Jantje View Post
    Diaz maakt geen schijn van kans.
    Hij mag de badboy uithangen zoveel die wil maar Conor is simpelweg veel te goed voor hem.
    Hoe kom je daar nou bij man. Nate trekt s'morgens nog ff aan de waterpijp, tikt die McGregor ff weg en gaat straight terug naar de shop.
    En de volgende dag doet hij een triathlon.

    Hij gaat wat meemaken die ier.

    @T15, dus een ier die trashtalkt is stoer en een gast uit een achterbuurt die zich gedraagt zoals hij is opgevoed niet ? Je kunt veel van de Diaz brothers zeggen maar ze zijn echt en ze gaan geen partij uit de weg. Maar ik snap wat jouw probleem met Diaz is. Men zegt dat ze kunnen boksen en daar hebben ze jouw toestemming niet voor gevraagd.

  3. #303
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Diaz springt vanuit de clinch naar een triangle en dan gaat Conortje gewoon aftikken... tenminste dat hoop ik

  4. #304
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Over 10 minuten begint een pers conferentie met McGregor en diaz

    krijg alleen geen link gevonden
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  5. #305
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  6. #306
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    @T15, dus een ier die trashtalkt is stoer en een gast uit een achterbuurt die zich gedraagt zoals hij is opgevoed niet ? Je kunt veel van de Diaz brothers zeggen maar ze zijn echt en ze gaan geen partij uit de weg. Maar ik snap wat jouw probleem met Diaz is. Men zegt dat ze kunnen boksen en daar hebben ze jouw toestemming niet voor gevraagd.
    Maar die ier heeft tot nu toe wel altijd zijn "trashtalk" waar gemaakt, Dat kun je van de coffeeshop runners niet zeggen...
    Dat de broertjes geen gevecht uit de weg gaan klopt, maar ik zie mcgregor ook niet bepaald wegrennen voor een gevecht?

  7. #307
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Thanks 4 the link Suplex (Y)

  8. #308
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik heb me kapot gelachen. Wel mooi ook dat McGregor een paar keer echt niet uit zijn woorden kwam en Diaz hem echt een paar keer goed voor het blok zette.

  9. #309
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Er komt echt nooit wat zinnigs uit de gebr Diaz, wel gelachen om Conor.

  10. #310
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  11. #311
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Nate vecht dus op 170lb??

  12. #312
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Nate er maar een beetje voor spek en bonen bijzitten... Een paar "fucks" hier en daar, daarnaast niks.

    Het gegeven dat hij ook benadrukt dat hij geen camp heeft kunnen hebben (hetgeen natuurlijk waar is), geeft ook niet vee hoop voor een competitieve match up. Connor sprak hem hier ook op aan.

  13. #313
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Nate vecht dus op 170lb??
    denk het wel....

  14. #314
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Je merkt ook aan diaz tijdens die persconferentie dat tie gewoon een zak geld komt halen meer niet.

    Wat een amateuristische persconferentie zeg pfff

  15. #315
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ja want buiten het feit dat connor alleen maar over hoe rijk hij mensen maakt kwam daar ook weinig zinnigs uit...man man wat een haat hahahaha..

    ik vond het van beide kanten gewoon droog, zag een connor voor het eerst ze emoties echt tonen en er niet uit komen zag een nate die sowieso nooit een pers conf wil geven en verder was het beetje over en weer praatjes maken...

    tuurlijk zegt diaz het omdat ie wil benadrukken dat hij altijd komt om te vechten en niet zoals andere smoesjes verzinnen...uiteindelijk gaf connor zelfs toe dat hij nate en nick zwaar respecteer en dat hij/ufc meer aan het smeken was om de fight dan andersom...

    maar goed snap dat je fan bent van iemand ben ik ook van nate maar ik kijk wel met een open blik..

    grote kans dat connor wint komt ook veel fitter over maar dat er een fight komt is 100% en hoe dos anjos beter was nate kwam en knokte ver buiten shape...en dat zal nu ook het geval zijn...we moeten uberhaupt blij zijn dat hij wil want zag er dus naar uit dat de meeste meer schreeuwde dan echt wilde

    voor de boys van connor succes...we zien het wel na 5 maart

  16. #316
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hoe kom je daar nou bij man. Nate trekt s'morgens nog ff aan de waterpijp, tikt die McGregor ff weg en gaat straight terug naar de shop.
    En de volgende dag doet hij een triathlon.

    Hij gaat wat meemaken die ier.

    @T15, dus een ier die trashtalkt is stoer en een gast uit een achterbuurt die zich gedraagt zoals hij is opgevoed niet ? Je kunt veel van de Diaz brothers zeggen maar ze zijn echt en ze gaan geen partij uit de weg. Maar ik snap wat jouw probleem met Diaz is. Men zegt dat ze kunnen boksen en daar hebben ze jouw toestemming niet voor gevraagd.
    Volgens mij sport Nate niet zoals zijn broer. Althans, alles wat ik lees m.b.t. triathlons etc. gaat altijd over Nick.

    Nate leek verder niet echt zelfverzekerd tijdens de perso. Ook werd er gezegd dat de onderhandelingen eerst over 160 lbs gingen, toen 165 lbs, en uiteindelijk over 170 lbs. Ik verwacht dus dat Nate out of shape komt.

  17. #317
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    CONOR, stelletje amateurs. Ga over voetbal praten of zo.

  18. #318
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    zal vast een leuke pot worden maar ik zie de winst niet naar Diaz gaan. zou wel een zware upset zijn iig

  19. #319
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Als Diaz wint is het zeker een dikke upset. Hij kan de hele wereld shockeren. Als hij slim is, neemt hij McGregor gewoon mee maar de grond

  20. #320
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het script van Connor voor deze persco was nog geschreven voor z'n partij tegen RDA. Nu moet ie improviseren en zie je dat ie op z'n oude one-liners terugvalt. Show for doe.

  21. #321
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    CONOR, stelletje amateurs. Ga over voetbal praten of zo.
    Alleen de eerste C is een hoofdletter, de rest mag je gewoon met kleine letters schrijven.

  22. #322
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Als Diaz wint is het zeker een dikke upset. Hij kan de hele wereld shockeren. Als hij slim is, neemt hij McGregor gewoon mee maar de grond
    Daar zit nou net het probleem. Hij is niet slim. Hij zal wel gewoon blijven brawlen.

    IK vind de hypemachine op zich wel knap. Als Nate wint is het een upset. Hij is pas 1 x TKO gegaan en de rest decision als hij al verliest.
    McGregor heeft nog nooit op dit gewicht gestaan en ook nog nooit een hele partij gedraaid. Alleen de laatste 3 overwinningen zijn echt relevant. De rest waren cans.
    En McGregor is huizenhoog favoriet.

    Op zich wel ballen want hij kan alleen verliezen. Wel mazzel voor hem dat ze hem Cowboy niet hebben gegeven want die is lekker bezig de laatste tijd.

  23. #323
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Nate z'n worstelen is niet zo best, en vermoedelijk is Conor een stukje sneller. Takedown's zie ik dus niet zo snel gebeuren.
    Dit gaat een leuke partij worden als Nate tenminste redelijk fit is(dat zou wel eens tegen kunnen vallen).

  24. #324
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    CONOR, stelletje amateurs. Ga over voetbal praten of zo.
    Amateurs van wat? Je bakt er zelf taal technisch ook echt helemaal niks van dus stop alsjeblieft met iemand anders op fouten te wijzen. Je zet jezelf een beetje voor gek op deze manier.

  25. #325
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Alleen de eerste C is een hoofdletter, de rest mag je gewoon met kleine letters schrijven.
    Lolololol

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •