MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 20 of 20 FirstFirst ... 101617181920
Results 476 to 483 of 483
  1. #476
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Absoluut maar ik heb het nogmaals terug gekeken, ditmaal zonder emoties.
    Conor wordt in de 2e ronde duidelijk trager en vertrouwt volledig op zijn head movement. Maar waarom in godsnaam kan hij zijn handen niet een beetje bij zijn kin houden? Ik snap wel dat je soms een handje laat hangen voor een snelle uppercut o.i.d. maar het is gewoon dom. Wat dat betreft wel wat raakvlakken met Rousey: zo overtuigd zijn van jezelf dat je denkt jezelf meer te kunnen permitteren. En toen liep je op een klap waarvan je serieus begint te tollen tegen een tegenstander die de druk erop zet en je niet meer laat herstellen.
    Dat is zijn stijl, het lijkt een beetje zoals karateka's dat doen. Op deze manier ben je beweeglijker, maar het heeft ook zijn nadelen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #477
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Mcgregor is er nu gewoon achtergekomen dat ook hij niet alles en iedereen kan hebben, en dat hij op 145 en 155 veelal een lengtevoordeel heeft wat zijn vechtstijl goed doet. Daarnaast heeft zoveel massa extra invloed op je lucht en heeft je lucht weer invloed op je snelheid enz.Op 145 kan hij alles en iedereen hebben naar mijn mening en op 155 kan hij ook wel wat potten breken.

  3. #478
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Was een heerlijk event, heb het nog ff terug gekeken.

  4. #479
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Dat is zijn stijl, het lijkt een beetje zoals karateka's dat doen. Op deze manier ben je beweeglijker, maar het heeft ook zijn nadelen.
    Ja dat begrijp ik maar in ronde 2 was het echt niet normaal meer, in de range van Nate rondlopen met je handen bij je ballen. En wat is nou precies Nate's wapen, lange rechte stoten.

  5. #480
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Ik ben geen matchmaker maar naar mijn bescheiden mening moet mevrouw Zingano eerst maar eens wat vaker vechten.
    Dat klopt al denk ik dat zij na de zelfmoord van haar man zich niet altijd meer kan focussen op het vechten.

  6. #481
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik ben niet altijd eens met T15 , maar ik vind nu wel dat hij is zijn recht staat.
    X2, meerdere keren aanvaringen met T15 gehad, maar ben het de laatste tijd vaak met hem eens. Ik heb daarnaast ook meerdere afghaanse vrienden. Nette, gedisciplineerde jongens over het algemeen. Extremen zijn altijd gevaarlijk. Extreem moslim, extreem rechts, extreem links, allemaal enge mensen. Leef en laat leven. Helemaal in de wereld van de vechtsport waar het draait om respect en eer. Prima dat je trots ben op waar je vandaan komt, maar vergeet nooit wie en waar je groot bent gebracht.

  7. #482
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Even een opschoning gedaan

    vanaf nu weer ontopic
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #483
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    gisteren maar bewust even offline gebleven niks hier willen lezen maar gewoon genieten dat 1 van mijn 2 favo vechters heeft gewonnen van de grootste WWE acteur ever....

    nate had geen cent gekregen van vele hier, ik was zelf niet 100% zeker door ze 3 daagse camp maar na het wegslaan van ze hand wist ik nate gaat nu los en het gaat goedkomen...dat het zo zou gebeuren durfde ik niet te geloven...

    al met al hoop ik dat mcg wel terug komt want hij brengt wel wat extra´s in de ufc heb namelijk nog nooit echt zo hard gejuichd voor een ufc partij..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •