MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 29 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 718
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default UFC in 2016 naar Rotterdam

    Hoorde net het gerucht dat de UFC in (mei) 2016 misschien naar Nederland komt en dat het dan waarschijnlijk Rotterdam wordt.

    Ik ga even kijken of ik wat meer info kan krijgen. Eerst zien dan geloven maar deze bron neem ik vrij serieus
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Mooi! Overeem vs Werdum/Cain voor de belt!!

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Dat zou mooi zijn. Ik verwacht geen grote namen maar ik heb altijd al een keer een UFC event willen bezoeken dus ik ben zeker aanwezig mocht het gerucht waar zijn.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Als het plaats zou vinden in Ahoy, wat niet ondenkbaar is voor dit soort evenementen, dan zal het 7, 8 of 21 mei moeten zijn. Ben erg benieuwd!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Als de card dan maar niet tegenvalt! Hoe zit het nou eigenlijk precies met de Nederlandse wetgeving en MMA evenementen (kooi mag niet? ring wel?). En moet er niet eerst wat gebeuren voordat dit evenement echt plaats zou kunnen vinden op Nederlandse grond?

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    UFC: NETHERLANDS A “KEY MARKET” FOR MMA EVENTS IN 2016

    Fans of mixed martial arts in the Netherlands will likely rejoice next year as one of the leading MMA promotion companies, Ultimate Fighting Championship (UFC) plans to promote their events heavily in the Netherlands. “Holland is a key market for us and it’s somewhere we want to be,” new UFC vice-president and EMEA general manager James Elliot told MMAfighting.


    James also added that the Netherlands has a substantial kickboxing pedigree, and is a top target for a television deal with FOX in 2016.


    The UFC made two European debuts in Scotland and Poland during 2015 and is eager to add other countries such as Russia, the Netherlands, Czech Republic, Germany and Ireland to their calendar. Elliot reported ticket sales for the Irish event last year sold out in under 60 seconds, adding that European MMA has never been stronger and that new European fighters were coming on board every week.


    Elliot stated that his goals for the UFC were fairly simple in that he wanted to procure television deals and host regular events in all the biggest cities in Europe, including France, which did not eagerly receive its first MMA cage event. He also pegged South Africa and the United Arab Emirates as key for UFC expansion.


    More European fighters have entered the MMA limelight in recent years, with the website specifically noting accomplishments by interim featherweight champion Conor McGregor, women’s straw-weight champion Joanna Jedrzejczyk and top light-heavyweight contender Alexander Gustafsson.
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Props voor de UFC om er zoveel energie in te steken om een event in Nedeland te organiseren. Zowel Amsterdam als Rotterdam zaten er in het begin niet om te springen.
    Last edited by Capo dei capii; 04-01-2016 at 18:11.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    UFC komt naar Rotterdam in mei?!

    Het is nog niet bevestigd en het is nog steeds maar een gerucht maar de geluiden dat UFC in 2016 naar Nederland komt worden steeds groter. Er is zelfs al gesproken over een datum, zo zal het evenement volgens het gerucht op 8 mei plaatsvinden.

    Het was al wel bekend dat UFC heeft aangegeven graag naar Nederland te willen komen. Zo heeft het Europese UFC team al gezegd dat ze in 2016 of 2017 graag naar Amsterdam of Rotterdam willen komen. Er is zelfs een UFC delegatie op bezoek geweest bij de burgemeester van Amsterdam om te gaan praten of zo een evenement mogelijk zou zijn in de hoofdstad.


    Voor ons fans zou dit wel fantastisch nieuws zijn en kunnen wij misschien jongens als Struve, Mousasi, Siyar, Overeem en vrouwelijke vechter Germaine de Randamie aan het werk zien.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Als het zo is ga ik zeker kaarten halen dat wil ik meemaken.
    germaine vs een top 10 contender of mss alsnog kaufmann zou mooi zijn.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default


  11. #11
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Als de card dan maar niet tegenvalt! Hoe zit het nou eigenlijk precies met de Nederlandse wetgeving en MMA evenementen (kooi mag niet? ring wel?). En moet er niet eerst wat gebeuren voordat dit evenement echt plaats zou kunnen vinden op Nederlandse grond?
    Naar mijn weten zijn "kooigevechten" niet verboden. Alleen was er na de eerste keer in Emmen zoveel ophef over ontstaan dat weinig gemeentes dit soort gala's toe staan. De afgelopen jaren zijn er in Nederland een aantal keer evenementen geweest waar er gevochten werd in een kooi. Ik geloof in ieder geval in Drachten en Almelo

  12. #12
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Mogen we al in een octagon vechten dan in nederland?
    volgens mijn weten is er een bepaalde wet in nederland die blokeerd het gebruik van een kooi vorm .
    lijkt me sterk dat ze het in een ring gaan houden .
    hopelijk nu dat het op fox live te zien is ,en we op live tv een nederlander hebben zien winnen
    dat een super professioneel bedrijf als ufc bepaalde deuren kan openen bij de wetgeving in nederland.
    het lijkt te mooi om waar te zijn . ik hoop het echt

  13. #13
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik ben benieuwd tegen wie Hankmoody het main event vecht.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    De kooi anzigh is niet verboden, alleen je moet wel een vergunning hebben en daar zijn gemeenten niet zo happig op gok ik.
    zie ook:
    http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...ederland.dhtml

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    De kooi anzigh is niet verboden, alleen je moet wel een vergunning hebben en daar zijn gemeenten niet zo happig op gok ik.
    zie ook:
    http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...ederland.dhtml

    tja, het is wel een artikel van ruim 5 jaar geleden.
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #16
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Rotterdam is een mooie stad voor een jaarlijkse UFC.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Hoe vet zou dat zijn zeg !!!
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  18. #18
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Zou heel tof zijn. Benieuwd of het zover gaat komen

  19. #19
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Scheelt ook wel of de ufc aan de deur klopt bij de gemeente voor een vergunning voor een event met een kooi of een plaatselijke promoter.
    glory heeft het ook na lange tijd weer voor elkaar gekregen om een groot kickbox gala op te zetten in Amsterdam wat een groot succes was.
    Als er een organisatie is die het voor elkaar kan krijgen is het de UFC

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Gaan we dan allemaal met MF Shirtjes?

  21. #21
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Gaan we dan allemaal met MF Shirtjes?
    Neem aan dat deze gratis worden verstrekt...

  22. #22
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Als we onze Zweedse vrienden van Kimura.se moeten geloven, gaat eindelijk gebeuren waar velen op wachten. In april zal Nederland haar allereerste UFC-evenement organiseren in Rotterdam en niet in Amsterdam terwijl het UFC-debuut van Kroatië aanstaande mei in Zagreb zal zijn, aldus het Zweedse nieuwsmedium. Er zijn nog geen officiële aankondigingen gedaan hierover.

    Vorig jaar liet het nieuwe hoofd van de UFC in Europa, James Elliot, in een interview met MMAFighting.com weten dat er intenties zijn om naar Nederland te komen in 2016. “Nederland staat nog steeds op de lijst,” aldus Elliott toen, “het is een belangrijke markt voor ons en een plek waar we willen zijn.”

    Zie ook: Nieuwe baas UFC-Europa: Nederland bovenaan de lijst
    Elliot sprak toen niet over een bezoek aan Kroatië, maar wel over Tsjechië, Slowakije en vooral Rusland. Het Zweedse nieuwsmedium meldt niets over deze drie landen, maar wel dat de UFC, als gevolg van drie Europese UFC-evenementen in de eerste zes maanden van 2015, Zweden waarschijnlijk niet zal bezoeken.


    James Elliott is deze week als opvolger van David Allen aangesteld als de algemeen directeur van de UFC in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Elliott werkt sinds 2013 bij de UFC en is woensdag aangesteld in zijn nieuwe positie. Voor 2016 laat hij weten dat Nederland bovenaan het lijstje staan van nieuwe bestemmingen die de UFC in Europa wil bereiken.

    EN


    Elliott had eerder dit jaar een cruciale rol in het verzorgen van een overeenkomst van de UFC met Eredivisie Media & Marketing waardoor FOX Sports de rechten kreeg om UFC-evenementen uit te zenden op FOX Sports. Door deze nieuwe overeenkomst lijkt Nederland komend jaar bovenaan de lijst te staan voor een UFC-evenement, vertelt de Engelsman aan MMAFighting.com.
    “Nederland staat nog steeds op de lijst”, aldus Elliott. “Nederland is een belangrijke markt voor ons en het is een plek waar we willen zijn.”

    Dit jaar debuteerde de UFC in twee nieuwe Eouropese landen: Polen en Schotland. Voor 2016 laat Eliott ook weten dat Centraal-Europese landen zoals Tsjechië, Slowakije en ook Rusland op de lijst van mogelijke bestemmingen staat. “Europees MMA is nog nooit sterker geweest als nu”, aldus Elliott.

    “Ik denk dat we zowel vechters als atleten op het hoogste niveau hebben die meedoen om wereldtitels en dat we mensen die vanuit de basis opkomen, mensen die bij de UFC komen en via Fight Nights naar FOX-shows en pay-per-views gaan. Elke week is er een nieuwe Europese vechter die aan boord komt.”



  23. #23
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Thnx voor t posten.

    Vet hoor, ik ga hier zeker heen.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    http://www.telegraaf.nl/e/24951412

    Overeem lijkt meer te weten?

  25. #25
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Rotterdam heeft een vergunning verleend aan de UFC om op 8 mei een evenement te organiseren.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •