MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default Een inkoop/Verkoop thread?

    Ik denk dat er altijd mensen op zoek zijn naar trapkussens/matten/dvd's etc. etc.
    Uiteraard alles vechtsport gericht en zowel te koop aangeboden als gezocht.

    Misschien is dat een leuke/goede toevoeging zodat iedereen elkaar kan helpen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik zal het eens meenemen naar de andere admins/mods. Kom er op terug!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Ik doe mee Kemal! Zoek nog een mooie leren bokszak. Doen!

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Misschien heb ik er 1, eentje waarvan de naad is opengescheurd een beetje maar nog prima te herstellen. Ik ben nog aan het verbouwen maar ben bang dat ik geen ruimte heb (of krijg van de vrouw) om hem op te hangen. Iemand ervaring met zo'n staande bokszak, daar heb ik nog nooit tegen getrapt?

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Denk niet dat dit zomaar mag ?

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Misschien heb ik er 1, eentje waarvan de naad is opengescheurd een beetje maar nog prima te herstellen. Ik ben nog aan het verbouwen maar ben bang dat ik geen ruimte heb (of krijg van de vrouw) om hem op te hangen. Iemand ervaring met zo'n staande bokszak, daar heb ik nog nooit tegen getrapt?
    Ik heb zo'n staande zuil van Tuf-Wear, ziet er leuk uit werkt ook goed maar de overgang van "zak" naar voet is erg breekbaar, wat al een keer aan de hand is geweest, heb em uiteindelijk zelf herstel met wat stevige bouten etc hahah, de voet ansich , soort van tonnetje, zul je ook goed moeten verstevigen, niet alleen met water oid.

    Dit is em:



    Het lowkick onderdeel zit om de poot van de zuil, op dit plaatje niet zichtbaar
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Misschien heb ik er 1, eentje waarvan de naad is opengescheurd een beetje maar nog prima te herstellen. Ik ben nog aan het verbouwen maar ben bang dat ik geen ruimte heb (of krijg van de vrouw) om hem op te hangen. Iemand ervaring met zo'n staande bokszak, daar heb ik nog nooit tegen getrapt?

    'k heb ervaring met dit soort zakken. Voordeel is dat je niemand nodig hebt om de zak tegen te houden tijdens het trappen/slaan, ik heb altijd een hekel aan zo'n wegzwierende zak (ik heb denk ik altijd een te lichte zak gebruikt). Maar neemt wel meer ruimte in beslag dan een hangende zak die je nog 'weg kan hangen'. En als de zak oud wordt en daardoor zachter, dan trap je inderdaad de binnenpaal binnen niet afzienbare tijd doormidden. Koop dus een goede kwaliteit....
    It's okay to be white

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    'k heb ervaring met dit soort zakken. Voordeel is dat je niemand nodig hebt om de zak tegen te houden tijdens het trappen/slaan, ik heb altijd een hekel aan zo'n wegzwierende zak (ik heb denk ik altijd een te lichte zak gebruikt). Maar neemt wel meer ruimte in beslag dan een hangende zak die je nog 'weg kan hangen'. En als de zak oud wordt en daardoor zachter, dan trap je inderdaad de binnenpaal binnen niet afzienbare tijd doormidden. Koop dus een goede kwaliteit....
    http://www.gforcefitness.nl/images/k...club-delft.jpg
    Ik heb zelf best een zware zak (klinkt goed), alleen met knieën en front kicks gaat hij erg zwaaien, verder valt het mee maar een hangende zak (klinkt ook goed) gaat altijd wel zwaaien. Heb ik ook geen probleem mee, tegenstanders staan ook niet stil klappen te vangen.
    Ik denk toch dat die staande zak niks voor me is, ik voel aan alles dat hij kapot gaat na een tijdje.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Misschien is dat een leuke/goede toevoeging zodat iedereen elkaar kan helpen?
    We hebben het er over gehad en er komt een sub-onderdeel bij.

    Als ik vandaag tijd heb zal ik dit forum aanmaken met de bijbehorende regels etc.
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Inmiddels aangemaakt
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    We hebben het er over gehad en er komt een sub-onderdeel bij.

    Als ik vandaag tijd heb zal ik dit forum aanmaken met de bijbehorende regels etc.
    Top! Denk dat er genoeg sporters/sportschoolhouders/liefhebbers zijn die altijd wel op zoek zijn naar spullen.

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Misschien heb ik er 1, eentje waarvan de naad is opengescheurd een beetje maar nog prima te herstellen. Ik ben nog aan het verbouwen maar ben bang dat ik geen ruimte heb (of krijg van de vrouw) om hem op te hangen. Iemand ervaring met zo'n staande bokszak, daar heb ik nog nooit tegen getrapt?
    Ik heb wel eens tegen zo'n staande vent aan lopen trappen. Ondanks dat hij niet echt terug trapte, een prima apparaat dat je met zand of water vult en buiten kan laten staan. Zie Century Bob :





    Kan je een fotootje sturen van jouw zak? Bokszak welteverstaan!

    @ Kemal: je vindt het vast niet erg dat we alvast begonnen zijn, toch?
    Last edited by Kemal; 15-01-2016 at 08:09. Reason: foto

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    @ Kemal: je vindt het vast niet erg dat we alvast begonnen zijn, toch?
    Integendeel vind het helemaal niet erg. Graag wel het forum onderdeel ervoor gebruiken

    http://www.mixfight.nl/forum/forumdi...Kopen-Verkopen
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Inmiddels heb ik (tijdelijk) het forum gedeelte kopen/verkopen weggehaald
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •