MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48
  1. #26
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Romero is geschrapt uit de ufc middelweight ranglijst ben benieuwd waar tie op gepakt is
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Als het anabolen zijn zou hij volgens de richtlijnen 3 jaar geschorst moeten worden. Dat zou einde carrière zijn aangezien hij nu al 38 jaar oud is.

  3. #28
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Volgens mij is het 2 jaar voor "first offence", maar dit kan ook met maximaal 2 jaar uitgebreid worden bij b.v. meerdere middelen, het verdoezelen van resultaten enz.. 2 tot 4 jaar dus. Zie b.v. http://mmajunkie.com/2015/06/ufcs-ne...time-offenders

  4. #29
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Vreemde titel. Hij is nou niet echt "slachtoffer". Hij is gewoon gepakt op vals spelen en niet (alu hoedje alert) geframed door USADA.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Fuck USADA. Corrupte schoften die alleen steun krijgen van schapen die denken dat drug tests iets te maken hebben met 'vals spelen'.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Fuck USADA. Corrupte schoften die alleen steun krijgen van schapen die denken dat drug tests iets te maken hebben met 'vals spelen'.
    het klopt dat usada geen zuivere vis is .. maar het is nu verschrikkelijk moeilijk om door de nieuwe testing van de ufc te komen .. jongens die normaal op een handige manier door de testing komen vallen nu met bosjes .
    ik ben bewust van de potentie van steroids . ik weet ook dat het eigenlijks is wat het publiek wil zien . ondanks dat iedereen roept dat het "valsspelen" is .
    een monster als trt belfort of designer doping Romero is een plezier om naar te kijken .
    steroids zijn goed voor herstel van erge blessures . of op de juiste dosering bij zoals bij dan Henderson ,dat moet in mijn ogen wel kunnen, door leeftijd , bij bigfoot (kanker overwonnen) met de juiste dosering aangezien zijn eigen lichaam het niet meer aanmaakt door de chemotherapie moet in mijn ogen kunnen . maar sommige jongen misbruiken steroids . in plaats van gebruiken .. heren of dames die met een silverback-superhuman testosteron level gepakt worden, overeem-sonnen-cyborg-belfort-marquardt-lombard-palhares-tibau . je ziet wat voor spoor van vernietiging ze hebben achtergelaten bij hun tegenstanders .. ik vind dat een regulatie voor de veiligheid van de vechters op lange termijn helemaal niet verkeerd is .
    er zijn nu bepaalde reglementen en als ze zich daar niet aan kunnen houden moet je bij bellator of rizin tekenen .(wel grappig hoe je mening kan veranderen over tijd 5 jaar geleden dacht ik er heel anders over)

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Oke dan, jammer dat de meeste mma fans dan wel zo kinderlijk naïf zijn. Ik weet dat 100% van alle vechters gebruiken maar ben het met je eens dat sommigen te duidelijk bezig zijn. Maar toch, niemand is clean en de USADA straft alleen mensen die niet fatsoenlijk kunnen kuren, niet mensen die een of ander oneerlijk voordeel hebben over hun tegenstander want die gebruikt ook. Welke imbeciel denkt nou echt dat Jacare zelf niets had gebruikt tegen Romero? En dan juist Romero straffen en zwart maken? Sjonge jonge.
    Last edited by T15Boxing; 28-01-2016 at 17:40.

  8. #33
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Oke dan, jammer dat de meeste mma fans dan wel zo kinderlijk naïf zijn. Ik weet dat 100% van alle vechters gebruiken maar ben het met je eens dat sommigen te duidelijk bezig zijn. Maar toch, niemand is clean en de USADA straft alleen mensen die niet fatsoenlijk kunnen kuren, niet mensen die een of ander oneerlijk voordeel hebben over hun tegenstander want die gebruikt ook. Welke imbeciel denkt nou echt dat Jacare zelf niets had gebruikt tegen Romero? En dan juist Romero straffen en zwart maken? Sjonge jonge.
    Jij WEET dat 100 procent van de vechters gebruikt? Wat een arrogante, domme opmerking. Waarom weet jij dat? En hoe vooral? Kan je echt niet meer serieus nemen nu...

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt me niet beantwoord. Denk jij dat er tussen die 2 gasten een iemand niets gebruikt? Kijk jij werkelijk naar Jacare's lichaam en prestaties voor zijn leeftijd en denkt dat hij 'clean' is omdat hij geen drugs test heeft verknalt? Zo ja, dan weten we pas echt wie we hier niet serieus kunnen nemen. Want toen hun aan het vechten waren was er echt niet 1 iemand met een oneerlijk voordeel gebaseerd op doping gebruik. Als je je ogen niet wilt openen mag je gerust blijven denken dat test resultaten alles vertellen want Romero die nu een zogenaamde valspeler is heeft hiervoor ook geen test verknalt.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Afgelopen maandagochtend om 11.00 stonden ze bij Gegard op de stoep voor een controle...!
    Ja Man Ja

  11. #36
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je hebt me niet beantwoord. Denk jij dat er tussen die 2 gasten een iemand niets gebruikt? Kijk jij werkelijk naar Jacare's lichaam en prestaties voor zijn leeftijd en denkt dat hij 'clean' is omdat hij geen drugs test heeft verknalt? Zo ja, dan weten we pas echt wie we hier niet serieus kunnen nemen. Want toen hun aan het vechten waren was er echt niet 1 iemand met een oneerlijk voordeel gebaseerd op doping gebruik. Als je je ogen niet wilt openen mag je gerust blijven denken dat test resultaten alles vertellen want Romero die nu een zogenaamde valspeler is heeft hiervoor ook geen test verknalt.
    Ik denk best dat Jacare gebruikt. Maar iedereen? Dat vind ik een redelijk gewaagde uitspraak...

  12. #37
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Ik denk best dat Jacare gebruikt. Maar iedereen? Dat vind ik een redelijk gewaagde uitspraak...
    Wil je de mening van T15 niet in twijfel trekken? De gehele, naieve, MMA wereld hangt namelijk aan z'n lippen.

  13. #38
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk ook dat 99% ooit iets heeft gebruikt maar ik geloof ook dat een Mousasi nu wel clean rondloopt. Niet toen hij in Pride op LHW rondliep maar nu wel. En met gebruiken bedoel ik meer erin stoppen dan toegestaan want met testosteron zijn ze allemaal wel bezig.
    Jacare is een no brainer, die heeft het blijkbaar alleen beter weten te maskeren.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik denk ook dat 99% ooit iets heeft gebruikt maar ik geloof ook dat een Mousasi nu wel clean rondloopt.
    Ik denk en ik geloof mooie combi whahaha.

  15. #40
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik denk en ik geloof mooie combi whahaha.
    Wat is er mis met die zin?

  16. #41
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Niks mis met de zin ,alleen kan ik je stelling niet serieus nemen.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Niks mis met de zin ,alleen kan ik je stelling niet serieus nemen.
    Gewoon een correcte zin, oude taalnazi

  18. #43
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Gewoon een correcte zin, oude taalnazi
    Haha je zal maar een naam verkeerd spellen hier

    Maar als je goed leest , zeg ik nog dat er niks mis is met de zin opbouw, het gaat mij enkel op de stelling over Mousasi.

  19. #44
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Haha je zal maar een naam verkeerd spellen hier

    Maar als je goed leest , zeg ik nog dat er niks mis is met de zin opbouw, het gaat mij enkel op de stelling over Mousasi.
    Oke dat kan, het is ook maar een mening/veronderstelling.

  20. #45
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    lees op verschillende sites dat Yoel niet geschorst zou worden dat het B-staal negatief zou zijn iemand meer nieuws of goeie bron?

    Ook op instagram schrijft hij bij een foto :dat het een goede dag is en er is goed nieuws voor de ufc , de nieuwe champ.


    https://www.instagram.com/p/BBbeL-rs...=yoelromeromma
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  21. #46
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    lees op verschillende sites dat Yoel niet geschorst zou worden dat het B-staal negatief zou zijn iemand meer nieuws of goeie bron?

    Ook op instagram schrijft hij bij een foto :dat het een goede dag is en er is goed nieuws voor de ufc , de nieuwe champ.


    https://www.instagram.com/p/BBbeL-rs...=yoelromeromma
    Wat is dat B-sample eigenlijk? Zijn er 2 buisjes bloed afgenomen, sample A en B? Of 1 buisje opgesplits in sample A en B? Zo ja, dan is het toch vreemd dat de ene positief en de ander negatief wordt bevonden.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Ralphie89 View Post
    Wat is dat B-sample eigenlijk? Zijn er 2 buisjes bloed afgenomen, sample A en B? Of 1 buisje opgesplits in sample A en B? Zo ja, dan is het toch vreemd dat de ene positief en de ander negatief wordt bevonden.
    Een test is nooit 100% daarom dat er altijd een B-staal getest wordt bij een positieve test. Een positieve test gaat soms om kleine hoeveelheden vandaar dat het b staal soms negatief uitpakt. Gebeurd best vaak dat de b-staal anders uitpakt dan de a-staal.

  23. #48
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Ralphie89 View Post
    Wat is dat B-sample eigenlijk? Zijn er 2 buisjes bloed afgenomen, sample A en B? Of 1 buisje opgesplits in sample A en B? Zo ja, dan is het toch vreemd dat de ene positief en de ander negatief wordt bevonden.
    Bij bloed is het b-sample een tweede buisje die bij hetzelfde bezoek is afgenomen.
    Bij urine wordt een bepaald volume opgedeeld in een a- en b-sample.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •