MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46
  1. #1
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default Van Roosmalen MMA debuut

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default


    Staand pure klasse uiteraard, worstelwerk en grondwerk toch nog wel behoorlijk onder topniveau. En aangezien hij een wereldklasse kickbokser is ga je toch vergelijken met topniveau. Maar ik denk niet dat hij nu al gereed is voor een Bellator o.i.d.


  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    ********************Spoilert********************** *************
























    Mooi debuut, niks mis mee. Genoeg ruimte om te groeien en lekker afgemaakt.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default


    Gewoon heel veel grond trainen, zijn striking is zoals verwacht top. Als je het niveau van sommige partijen in bellator bekijkt, zou ik niet weten waarom van Roosmalen na een paar partijen gedraaid te hebben niet in bellator kan vechten


  5. #5
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    wat een beest is robin van roosmalen toch .en nog jong ook .
    als hij alles goed doet kan hij heel ver komen vermoed ik ..
    voelt als een nederlandsche invasie op de mma wereld ..
    rico debuut gehad . souwer debuut gehad . nu van roosmalen ook . overeem die in de top 3 zit ..
    hopen dat we binnen nu en 5 jaar een ufc champ mogen verwelkomen op schiphol

  6. #6
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    De oranje brillen zijn er weer klaar voor.

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post

    Staand pure klasse uiteraard, worstelwerk en grondwerk toch nog wel behoorlijk onder topniveau. En aangezien hij een wereldklasse kickbokser is ga je toch vergelijken met topniveau. Maar ik denk niet dat hij nu al gereed is voor een Bellator o.i.d.
    Robin heeft volgens mij een zwarte band in Judo, geen idee hoe het qua grondwerk zit. Verder was het wel een leuke partij om te zien

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Oranje of niet, top prestatie en gun ze allemaal het hoogst haalbare, genieten dit!👊🏾

  9. #9
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Robin heeft volgens mij een zwarte band in Judo, geen idee hoe het qua grondwerk zit. Verder was het wel een leuke partij om te zien
    Zijn guard was niet echt best in ieder geval. Maar ja, zijn staande werk compenseert veel.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Waarom vecht hij in glory niet op FW en met zn MMA debuut direct wel?
    Hij heeft wel veel potentie. Veel sprawl en get-up drills naast JJ trainingen en ik denk dat hij het ver kan schoppen!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    De oranje brillen zijn er weer klaar voor.
    dus door te hopen dat onze jongens in het mma succes hebben heb ik een oranje bril op ??
    sorry dat ik hoop er binnen 5 jaar een nederlandse ufc champ is

  12. #12
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    wat een beest is robin van roosmalen toch .en nog jong ook .
    als hij alles goed doet kan hij heel ver komen vermoed ik ..
    voelt als een nederlandsche invasie op de mma wereld ..
    rico debuut gehad . souwer debuut gehad . nu van roosmalen ook . overeem die in de top 3 zit ..
    hopen dat we binnen nu en 5 jaar een ufc champ mogen verwelkomen op schiphol
    Helemaal mee eens. Een mooi debuut.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Degelijk debuut. Heeft in ieder geval al een betere sprawl dan de meeste die vanuit Nederland hun debuut maken.


    http://www.sherdog.com/fighter/Athin...hailidis-93001

    De tegenstander voor de geïnteresseerden. Geen hoogvlieger maar wel redelijk wat mma ervaring.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Mooie ko. precision beats power and timing beats speed :-)

  15. #15
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Degelijk debuut. Heeft in ieder geval al een betere sprawl dan de meeste die vanuit Nederland hun debuut maken.
    Helemaal mee eens!

    Wat n topper! Bellator kom maar op!

  16. #16
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Mooie partij! Zit wel altijd met gekruiste vingertjes met NL kickboksers die mma gaan doen vanwege het grondwerk. Maakt het wel spannend, en zo lang de Nederlanders winnen, is het goed. 8 mei kan in potentie wel een mooie kaart krijgen zo langzamerhand.

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Mooie partij! Zit wel altijd met gekruiste vingertjes met NL kickboksers die mma gaan doen vanwege het grondwerk. Maakt het wel spannend, en zo lang de Nederlanders winnen, is het goed. 8 mei kan in potentie wel een mooie kaart krijgen zo langzamerhand.
    Denk je dat de UFC misschien jongens als Van Roosmalen gaat contracteren? Lijkt mij toch wat vroeg.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Goed bezig. Z'n tegenstander leek ook echt wel van een degelijk niveau, al was hij wel erg bang voor Robin's standup(misschien begrijpelijk - maar daardoor was het wel erg overhaast allemaal).
    War Robin!

  19. #19
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    toch prachtig al zie ik de ufc dit soort jongens nog niet snel op de card zetten al zou het mooi zijn een verhoeven en een van roosmalen erbij..

  20. #20
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Zet ze tegen een degelijke grapler en ze zijn kansloos met hun huidige ervaring. Staand kunnen ze hun mannetje staan, maar op de grond gaan ze in Bellator of UFC echt voortijdig de octagon uit. Misschien dat Verhoeven nog een potje kan breken, maar laat ze eerst even in alle rust een aantal partijen draaien voordat ze al aan de Main Card van UFC Rotterdam worden gekoppeld.

  21. #21
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Zet ze tegen een degelijke grapler en ze zijn kansloos met hun huidige ervaring. Staand kunnen ze hun mannetje staan, maar op de grond gaan ze in Bellator of UFC echt voortijdig de octagon uit. Misschien dat Verhoeven nog een potje kan breken, maar laat ze eerst even in alle rust een aantal partijen draaien voordat ze al aan de Main Card van UFC Rotterdam worden gekoppeld.
    Ik moet wel zeggen dat ik van Souwer zijn debuut erg onder de indruk was.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Zet ze tegen een degelijke grapler en ze zijn kansloos met hun huidige ervaring. Staand kunnen ze hun mannetje staan, maar op de grond gaan ze in Bellator of UFC echt voortijdig de octagon uit. Misschien dat Verhoeven nog een potje kan breken, maar laat ze eerst even in alle rust een aantal partijen draaien voordat ze al aan de Main Card van UFC Rotterdam worden gekoppeld.
    Zonder ervaring heb je in een kooi van UFC & Bellator niets te zoeken.

    Net als mensen zoals Kimbo Slice Vs Dada 5000 @ Bellator 149.. wat een afgang voor de sport...

  23. #23
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by train2grow View Post
    Zonder ervaring heb je in een kooi van UFC & Bellator niets te zoeken.

    Net als mensen zoals Kimbo Slice Vs Dada 5000 @ Bellator 149.. wat een afgang voor de sport...
    Ik denk dat we de naam ,ufc en bellator niet eens mogen uitspreken in deze situatie.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Wat een gezeik over het grondwerk hier. Het was een mooie, harde en spannende partij met een KO op het eind voor Van Roosmalen! Op naar de volgende.

  25. #25
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik denk dat we de naam ,ufc en bellator niet eens mogen uitspreken in deze situatie.
    Waarom niet? Denk je nu echt dat Souwer en van Roosmalen kansloos zijn tegen de onderkant van de vechters in de UFC en Bellator?
    Wat betreft striking zijn ze top, en wat betreft grondwerk en takedown defence hebben we niet veel van ze gezien. Dat kan goed of slecht zijn, maar het is in ieder geval ook niet genoeg voor jou om te bepalen welk niveau ze nu wel of niet hebben...
    Ik weet dat ze al jaren grondwerk trainen, dus dat geeft aan dat ze al wel e.e.a. gezien hebben.

    Met name Souwer zou ik graag in de UFC zien, vooral omdat er wat betreft leeftijd geen tijd meer is om rustig te beginnen(en in z'n MMa partij zag het er degelijk uit verder). Als ik Souwer was zou ik bij de UFC gaan lobbyen voor UFC Rotterdam voor een deal van 1 partij. Hij heeft naam genoeg om interessant te zijn voor de UFC. Bij winst nog maar eens verder kijken.
    Last edited by YoMarK; 22-02-2016 at 14:49.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •