MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Wat een gezeik over het grondwerk hier. Het was een mooie, harde en spannende partij met een KO op het eind voor Van Roosmalen! Op naar de volgende.
    Gezeik? Sjonge jonge man.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Denk je dat de UFC misschien jongens als Van Roosmalen gaat contracteren? Lijkt mij toch wat vroeg.
    Ze doen wel vaker vechters uit het land waar de fighting night plaats vind een 1 fight contract geven is in Polen en Berlijn ook gebeurt en met roosmalen en souwer heb je wel grote namen op je card.

    Verder denk ik dat roosmalen en souwer zeker wat potjes kunnen breken ook al leek van Roosmalen niet sterk op de grond staand is hij een monster en kan hij iedereen eruitslaan in de ufc op fw.
    En zoals al gezegd was souwer zijn mma debuut zeer sterk ook op de grond .

  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ze doen wel vaker vechters uit het land waar de fighting night plaats vind een 1 fight contract geven is in Polen en Berlijn ook gebeurt en met roosmalen en souwer heb je wel grote namen op je card.

    Verder denk ik dat roosmalen en souwer zeker wat potjes kunnen breken ook al leek van Roosmalen niet sterk op de grond staand is hij een monster en kan hij iedereen eruitslaan in de ufc op fw.
    En zoals al gezegd was souwer zijn mma debuut zeer sterk ook op de grond .
    Precies wat ik ook dacht/hoop. Zou prachtig zijn om zulke Nederlandse vechters 8 mei op de Card te hebben. Beetje een goede matchup en je krijgt prachtige partijen!

  4. #29
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Zeker geen slechte openingspartij voor Robin, tegstander was ook geen pannenkoek. Mooie vuistwerk gezien, herinnerde mij op bepaalde momenten aan Manhoef in zijn hoogtijdagen en Tyson. Waarom ik denk dat Roosmalen het goed zal gaan doen in mma? Hij heeft de fysiek ervoor, toch een belangrijk element als je aan mma wil gaan doen, een sterk fysiek. Moet nog wel natuurlijk technisch gezien ontwikkelen voor mma, wat ik zag was mooi, hoop op meer.

    Zo te zien vertrekken zo beetje alle kickboxers naar mma, definitief over met kickbox, duidelijk...

  5. #30
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Waarom niet? Denk je nu echt dat Souwer en van Roosmalen kansloos zijn tegen de onderkant van de vechters in de UFC en Bellator?
    Wat betreft striking zijn ze top, en wat betreft grondwerk en takedown defence hebben we niet veel van ze gezien. Dat kan goed of slecht zijn, maar het is in ieder geval ook niet genoeg voor jou om te bepalen welk niveau ze nu wel of niet hebben...
    Ik weet dat ze al jaren grondwerk trainen, dus dat geeft aan dat ze al wel e.e.a. gezien hebben.
    Ik bepaal altijd nog zelf hoe ik ze inschat , ik kijk iedergeval nog niet door de oranje bril.
    En wat mij betreft mag de naam UFC en Bellator nog niet genoemd worden.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft het ideale fysiek? wat een onzin.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik denk dat hij tegen de top in het boksen meer kans maakt!

  8. #33
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Waarom niet? Denk je nu echt dat Souwer en van Roosmalen kansloos zijn tegen de onderkant van de vechters in de UFC en Bellator?
    Wat betreft striking zijn ze top, en wat betreft grondwerk en takedown defence hebben we niet veel van ze gezien. Dat kan goed of slecht zijn, maar het is in ieder geval ook niet genoeg voor jou om te bepalen welk niveau ze nu wel of niet hebben...
    Ik weet dat ze al jaren grondwerk trainen, dus dat geeft aan dat ze al wel e.e.a. gezien hebben.

    Met name Souwer zou ik graag in de UFC zien, vooral omdat er wat betreft leeftijd geen tijd meer is om rustig te beginnen(en in z'n MMa partij zag het er degelijk uit verder). Als ik Souwer was zou ik bij de UFC gaan lobbyen voor UFC Rotterdam voor een deal van 1 partij. Hij heeft naam genoeg om interessant te zijn voor de UFC. Bij winst nog maar eens verder kijken.
    +1

  9. #34
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Hans Stringer was ook een prima vechter. Die had alleen wel 20 Ws voordat ie serieus in de UFC terecht kwam en na drie wedstrijden weer gecut werd. Leuk hoor, Van Roosmalen tegen de nummer nul van z'n weight class op UFC Rotterdam. Maar dan is het niet meer dan een veredeld demonstratiepartijtje natuurlijk, puur omdat ie NL is.
    Ach, ik klink bijna als T15, hahaha. Zo bedoel ik het echt niet hoor. Ik zie ook graag een NL card, maar dan liever Mousasi, Randamie enzo.

  10. #35
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Hans Stringer was ook een prima vechter. Die had alleen wel 20 Ws voordat ie serieus in de UFC terecht kwam en na drie wedstrijden weer gecut werd. Leuk hoor, Van Roosmalen tegen de nummer nul van z'n weight class op UFC Rotterdam. Maar dan is het niet meer dan een veredeld demonstratiepartijtje natuurlijk, puur omdat ie NL is.
    Ach, ik klink bijna als T15, hahaha. Zo bedoel ik het echt niet hoor. Ik zie ook graag een NL card, maar dan liever Mousasi, Randamie enzo.
    Maar je hebt wel gelijk maar het is niet wat sommigen willen horen. Dus dan is het onzin en ben je negatief terwijl je juist positief bent, schijnt ook een soort logica te zijn. Het meest ''negatieve'' wat ik gelezen heb is dat hij nog wat op zijn grondskills moet trainen voordat hij aan een grote promotie moet gaan denken. Nou nou wat een zeikerds zeg.
    Laat hem lekker nog even wat partijen draaien en als dat allemaal goed gaat komt hij er wel.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Hans Stringer was ook een prima vechter. Die had alleen wel 20 Ws voordat ie serieus in de UFC terecht kwam en na drie wedstrijden weer gecut werd. Leuk hoor, Van Roosmalen tegen de nummer nul van z'n weight class op UFC Rotterdam. Maar dan is het niet meer dan een veredeld demonstratiepartijtje natuurlijk, puur omdat ie NL is.
    Ach, ik klink bijna als T15, hahaha. Zo bedoel ik het echt niet hoor. Ik zie ook graag een NL card, maar dan liever Mousasi, Randamie enzo.
    Ben het grotendeels met je eens hoor. Enige verschil is dat Stringer in meerdere aspecten van het spelredelijk is, van Roosmalen in een van de aspecten top.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik bepaal altijd nog zelf hoe ik ze inschat , ik kijk iedergeval nog niet door de oranje bril.
    En wat mij betreft mag de naam UFC en Bellator nog niet genoemd worden.
    Kijk zelf anders even terug in deze thread, niemand zegt dat Robin wel even UFC kampioen word. of weet ik wat. Gewoon wat complimenten voor Robin's partij, meer is het niet. Daarna kom jij met je oranje bril verhaal.

    Die zogenaamde oranje bril bestaat trouwens niet, in de praktijk zijn wij Nederlanders eerder sceptische zeikers dan dat we iemand credits geven. Zeker als het om sporters gaat.

  13. #38
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Kijk zelf anders even terug in deze thread, niemand zegt dat Robin wel even UFC kampioen word. of weet ik wat. Gewoon wat complimenten voor Robin's partij, meer is het niet. Daarna kom jij met je oranje bril verhaal.

    Die zogenaamde oranje bril bestaat trouwens niet, in de praktijk zijn wij Nederlanders eerder sceptische zeikers dan dat we iemand credits geven. Zeker als het om sporters gaat.
    Heb ik beweerd dat men heeft geconcludeerd dat hij kampioen wordt? , het was enkel het afwachten tot de onranje bril tevoorschijn kwam

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon een prima partij van Robin van Roosmalen!

    Hoe vaak hebben wij niet Zimmerman, Badr Hari of Aerts hard zien verliezen als zij een uitstap waagde naar M.M.A., nu hebben wij een aantal die het serieuzer aanpakken zoals Souwer, Verhoeven en Roosmalen en die hun eerste wedstrijd (redelijk) overtuigend winnen en dan beginnen veel mensen te piepen over hun grondwerk.

    Ik ga toch ook niet zeiken op Conor omdat Mendes hem een ronde lang op de grond heeft gehouden, dat hoort nou eenmaal bij het spelletje en elke tegenstander (zelfs degene die niet goed zijn op de grond) willen niet staan met een Glory kampioen.

    Nee, ik vond zijn partij heel goed zelfs, hij vocht tegen een sterke gast en hij bleef kalm op de grond en had genoeg lucht om de partij af te maken.

    Gefeliciteerd met je partij!

  15. #40
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik denk dat hij tegen de top in het boksen meer kans maakt!
    Idd, ik vind dat hij tegen Fury of Klitschko moet.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Heb ik beweerd dat men heeft geconcludeerd dat hij kampioen wordt? , het was enkel het afwachten tot de onranje bril tevoorschijn kwam
    Dus als iemand een Nederlander complimenten geeft, dan komt dat altijd omdat deze persoon de zogenaamde "oranje bril" op heeft? Jij weet het allemaal wel beter natuurlijk?
    Logica van lik m'n vestje....

  17. #42
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    IS het niet gewoon een financieel plaatje?
    .
    De Nederlanders die je noemt zijn de absolute top in het kickboxen/Thaiboksen.

    Stel ze stappen over naar de UFC dan kent geen amerikaan ze, mogen ze alleen nog maar bij de UFC vechten (1 of 2 keer per jaar), staan ze ergens op een undercard en verdienen ze geen drol in vergelijking met wat ze met thaiboksen binnen halen.

  18. #43
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    IS het niet gewoon een financieel plaatje?
    .
    De Nederlanders die je noemt zijn de absolute top in het kickboxen/Thaiboksen.

    Stel ze stappen over naar de UFC dan kent geen amerikaan ze, mogen ze alleen nog maar bij de UFC vechten (1 of 2 keer per jaar), staan ze ergens op een undercard en verdienen ze geen drol in vergelijking met wat ze met thaiboksen binnen halen.
    En met een redelijke kans dat ze in no time in een armklem liggen en zo hun carrière meteen vergooien. Gewoon lekker partijtjes draaien in andere promoties en als je echt getest bent richting een grote promotie. Je wilt zeker bij de UFC niet je eerste undercard wedstrijd verliezen, je ligt er zo weer uit.

  19. #44
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Dus als iemand een Nederlander complimenten geeft, dan komt dat altijd omdat deze persoon de zogenaamde "oranje bril" op heeft? Jij weet het allemaal wel beter natuurlijk?
    Logica van lik m'n vestje....
    Het zit je echt dwars he , zet je erover heen en niet meer dromen over die oranje bril.
    Last edited by pronk; 23-02-2016 at 23:11.

  20. #45
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    En met een redelijke kans dat ze in no time in een armklem liggen en zo hun carrière meteen vergooien. Gewoon lekker partijtjes draaien in andere promoties en als je echt getest bent richting een grote promotie. Je wilt zeker bij de UFC niet je eerste undercard wedstrijd verliezen, je ligt er zo weer uit.
    idd, dat zou de beste optie zijn.

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    idd, dat zou de beste optie zijn.
    Als je 25 bent wel. Souwer kan daar niet op wachten en kan misschien vragen om een eerste tegenstander met een stand up achtergrond. Zeker als ze hem in rotterdam of bijvoorbeeld Japan laten vechten. Daar trekt hij voor de UFC meer publiek dan de gemiddelde Amerikaan met weinig MMA ervaring.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •