MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 100
  1. #1
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default Koen Everink dood gevonden.

    Dode in woning Bilthoven is Koen Everink
    BILTHOVEN -

    De dode man die vrijdagochtend in een woning in Bilthoven werd gevonden, is miljonair Koen Everink. Dat heeft zijn advocaat bevestigd aan De Telegraaf.

    Het is nog niet duidelijk hoe Everink om het leven is gekomen. De politie heeft de Hoflaan, de straat waar het om gaat, afgezet.

    In het huis vindt sporenonderzoek plaats en een auto in de straat is ook meegenomen voor verder onderzoek. De politie schat in dat het onderzoek nog ,,geruime tijd'' gaat duren.

    Everink kwam vooral in het nieuws omdat hij zwaar werd mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012. Hari werd in oktober in hoger beroep voor deze en andere mishandelingen in het uitgaansleven veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, waarvan tien maanden voorwaardelijk.

    Laat de wilde verhalen maar komen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  2. #2
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Heftig... Je vraagt je toch meteen af of het met het andere gebeuren niks te maken heeft. Hoeveel dodelijke woning overvallen zijn er nou in NL per jaar?

  3. #3
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default Dode aangetroffen in huis van zakenman Koen Everink


  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Zo dat geeft Akhmat Fight Club een hele andere betekenis. Gewoon een paar Tsjetsjenen erop af.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Als er dodelijke woningovervallen plaats vinden is vaak op vermogende criminelen of vermogende burgers, wat dat betreft voldoet hij wel aan de criteria.

    Anyway, R.I.P

  6. #6
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Zou echt zomaar kunnen...

  7. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Bizar! R.I.P.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Waarom word dit gepost in het MMA topic wat is het verband?

  9. #9
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Waarom word dit gepost in het MMA topic wat is het verband?
    x2

    Staat al in het off topic forum

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Koen Everink voelde zich bedreigd en werd beveiligd

    'Jongens van Marokkaanse afkomst zouden vinden dat hij Hari's carričre had beschadigd'

    http://nieuws.tpo.nl/2016/03/04/koen-everink-voelde-zich-bedreigd-en-werd-beveilig/

  11. #11
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat een kut artikel.
    Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat hij dood is, maar eerst onder invloed van drank en mogelijk wat pilletjes de ballen hebben om een grote bek te hebben, en als je poot dan in de kreukels ligt huilie doen.
    Zeg niet dat ik Badr zijn daden goedkeur,mmaar het mes snijdt aan twee kanten.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Wat een kut artikel.
    Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat hij dood is, maar eerst onder invloed van drank en mogelijk wat pilletjes de ballen hebben om een grote bek te hebben, en als je poot dan in de kreukels ligt huilie doen.
    Zeg niet dat ik Badr zijn daden goedkeur,mmaar het mes snijdt aan twee kanten.
    Ja hoor. Hij wordt bruut mishandeld door Hari. Echt buiten alle proporties. Een vlakke hand in het gezicht was genoeg geweest. En nou word die vent afgemaakt door de fanclub van Hari en is dat zijn eigen schuld ?

    Om even in jouw eigen schrijfstijl te blijven; wat is dat nou voor een kut reactie.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Wat een kut artikel.
    Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat hij dood is, maar eerst onder invloed van drank en mogelijk wat pilletjes de ballen hebben om een grote bek te hebben, en als je poot dan in de kreukels ligt huilie doen.
    Zeg niet dat ik Badr zijn daden goedkeur,mmaar het mes snijdt aan twee kanten.
    gast,jij spoort niet!

  14. #14
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Wat een kut artikel.
    Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat hij dood is, maar eerst onder invloed van drank en mogelijk wat pilletjes de ballen hebben om een grote bek te hebben, en als je poot dan in de kreukels ligt huilie doen.
    Zeg niet dat ik Badr zijn daden goedkeur,mmaar het mes snijdt aan twee kanten.

    Slap verhaal zeg. "Mogelijk wat pilletjes"...dat is inderdaad door de verdediging de wereld in geholpen. Zeg het vaak genoeg en mensen gaan het geloven.
    Marokkaanse jongens voldoen trouwens wel aan het criteria om iemand te bedreigen, om met jou woorden te spreken. Dus zo'n vreemd verhaal is dat in ieder geval niet. Verder wordt 20% van de huisovervallen gepleegd door mocro's...soms is 1+1 toch echt 2. Maar we zullen het zien, ik zeg nog niet dat dat hier ook het geval is.
    Heel vervelend voor z'n kleine van 6 die nu achterblijft.
    It's okay to be white

  15. #15
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ja hoor. Hij wordt bruut mishandeld door Hari. Echt buiten alle proporties. Een vlakke hand in het gezicht was genoeg geweest. En nou word die vent afgemaakt door de fanclub van Hari en is dat zijn eigen schuld ?

    Om even in jouw eigen schrijfstijl te blijven; wat is dat nou voor een kut reactie.
    Jij bent goed op de hoogte. Was je erbij?
    Max. 400 x 125

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Haha mensen hier lezen wat en denken dat het waar is. Hoezo zou hij drugs gebruiken? Nooit aangetoond of bevestigd. Het is een schande als dit gebeurd is door mensen die Badr verheerlijken. Badr moet zich hoe dan ook de ogen uit zijn kop schamen als rolmodel. Een hele generatie Marokkaanse jongens die opkijken tegen een gestoorde psychopaat. Laten we eerlijk zijn. Als Badr een rustige, eervolle en succesvolle atleet was geweest, in welke discipline dan ook, had hij de jeugd van zijn eigen volk een dienst bewezen. Zoveel macht over een groep ontwetende kinderen die (deels) door de Nederlandse maatschappij (en botsende culturen) al vrijwel met een achterstand beginnen op de middelbare school. Denk er eens met gezond verstand over na man. Een opmerking (dan al niet bewezen) en iemand verdient dit? Schandalig en zwakzinnig, net als Badr en zijn aanhangers.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    rip
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    koen everink heeft in mijn ogen al de prijs betaald voor zijn grote mond toen hij met een kapot getrapt been in het ziekenhuis lag ..
    tis wel vrapant dat ik 2 weken geleden mensen foto,s zie delen van badr die weer in nederland is en lekker bij mike,s gym ging lesgeven .
    en 2 weken later is zijn "slachtoffer" overleden.
    in mijn ogen mogen pedofielen afgemaakt worden .. verder kan iedereen foute maken en er van leren ..
    rip voor koen everink en veel sterkte voor de nabestande .. zoiets is altijd verschikkelijk

  19. #19
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    De reacties hier verbazen mij enorm. Marokkanen worden er bijgehaald. Mensen discussiėren over of een mishandeling al dan niet terecht is geweest of dat een vlakke hand genoeg was geweest. Dat zijn bijzaken.

    Koen Everink is door gevonden door zijn eigen kind, dat hij waarschijnlijk naar beste kunnen opvoedde. Dat zijn dingen waarvan je zou hopen dat ze slagen in iemand zijn of haar leven. Ik vind het tragisch dat door welke omstandigheden dan ook iemand door een misdrijf om het leven komt. Op deze manier sterven is in mijn ogen zonde en niet de bedoeling van het leven, maar iemand om het leven brengen ook niet. Wat de aanleiding ook moge zijn geweest. Laten we hopen dat het kind goed terecht komt en de daders gepakt worden en er d.m.v. het rechtssysteem voor gezorgd kan worden dat ze geen gevaar meer opleveren voor de rest van de maatschappij.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Verschrikkelijk. Die man had al genoeg ellende gehad de afgelopen jaren. R.I.P

    Wat betreft alle speculaties, dat heeft geen zin meer. We zijn nu in zo een dieptepunt gezakt dat het gewoon een enorme faal is van de mens in het algemeen. Onafhankelijk wie dit op zijn geweten heeft. Hele trieste zaak dit.

    Sterke voor de familie.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    'Everink claimde tonnen schadevergoeding van Badr Hari en schroomde niet zijn verhaal regelmatig te vertellen in de media. "Dan stonden er weer eens Marokkaantjes voor zijn deur die riepen dat hij Hari met rust moest laten. Maar Koen had een hotline met de politie en dan waren ze weer snel weg."

    Dat zou voor het laatst een half jaar geleden zijn gebeurd, in de periode dat Hari in hoger beroep tot 24 maanden celstraf werd veroordeeld. Volgens vrienden van Everink had hij juist weer volop zin in het leven'

    http://www.parool.nl/binnenland/-everink-was-absoluut-niet-bang~a4257589/

  22. #22
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    ik veroordeel niemand,maar een kind van 6 achterlaten die m ook nog is vindt,dat is schokkend

  23. #23
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    De reacties hier verbazen mij enorm. Marokkanen worden er bijgehaald. Mensen discussiėren over of een mishandeling al dan niet terecht is geweest of dat een vlakke hand genoeg was geweest. Dat zijn bijzaken.

    Koen Everink is door gevonden door zijn eigen kind, dat hij waarschijnlijk naar beste kunnen opvoedde. Dat zijn dingen waarvan je zou hopen dat ze slagen in iemand zijn of haar leven. Ik vind het tragisch dat door welke omstandigheden dan ook iemand door een misdrijf om het leven komt. Op deze manier sterven is in mijn ogen zonde en niet de bedoeling van het leven, maar iemand om het leven brengen ook niet. Wat de aanleiding ook moge zijn geweest. Laten we hopen dat het kind goed terecht komt en de daders gepakt worden en er d.m.v. het rechtssysteem voor gezorgd kan worden dat ze geen gevaar meer opleveren voor de rest van de maatschappij.
    Goed verwoord.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Zo dat geeft Akhmat Fight Club een hele andere betekenis. Gewoon een paar Tsjetsjenen erop af.
    Effe nieuwsgierig, maar wat heeft Akhmat er mee te maken? Is hij vermoord door een paar Tjechenen?

  25. #25
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Effe nieuwsgierig, maar wat heeft Akhmat er mee te maken? Is hij vermoord door een paar Tjechenen?
    Als iemand in staat is om het "probleem" Koen Everink uit de weg te ruimen dan is het Kadyrov

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •