MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 66
  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default Ex coach McGregor betrokken bij fatale vechtpartij

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Man was die dag met pensioen gegaan....

  3. #3
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    verschrikkelijk...

  4. #4
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Wat een situatie. Gelukkig heeft hij zich wel zelf gemeld bij de politie.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wat een vuile hond. Gewoon een moordenaar die het ergste lot verdient. Jammer dat ze hem daar niet in de elektrische stoel kunnen afhandelen.

    En wat is dit voor sympathie voor de moordenaar? Denk je nou echt dat hij spijt heeft, en waarom is dat relevant. Hij drinkt en rijd, blijkbaar mishandelt hij zn vriendin en zodra een oude man zijn geweld probeert te stoppen slaat hij hem dood.

    Ik weet niet wie deze Dargan is maar hopelijk rot hij weg in zijn cel en krijgt hij een terminale ziekte waarmee hij lang en langzaam aan zn verdiende eind komt, hopelijk nog tijdens moedersdag.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Wat ben je toch een ontzettende droeftoet T15Boxing. Laten we hopen dat je dit soort dingen alleen maar zegt om te trollen, en het niet echt meent.
    Natuurlijk verdient deze man een dikke straf, maar die verschrikkelijke dingen die je hem toewenst slaan werkelijk helemaal nergens op. Waar is je menselijkheid joh?

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Het ironische is dat hij roept dat moslims geen mensen zijn en vervolgens zegt hij dit soort dingen.
    Max. 400 x 125

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wat als het jouw vader was? Hij ziet een dronken gek die zowat zijn vriendin slaat, hij probeert de jongen te stoppen om de situatie te verbeteren als een goede burger en wordt vervolgend genadeloos doodgeslagen. Laat me dan weten of je dan nog zo'n genade hebt voor de moordenaar.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Het ironische is dat hij roept dat moslims geen mensen zijn en vervolgens zegt hij dit soort dingen.
    Ik ben niet degene die zulke daden uitvoert zoals jouw held Badr. Als het gaat om moord geloof ik in een oog om een oog ook al klinkt het bruut. Jij gelooft dat dezelfde straf voor iets als brood stelen of vreemdgaan oke is dus idd ben je geen mens. Maar ik ga verder niet happen terwijl je weer een topic gaat islamiseren.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Toch heeft Wiseguy een punt.
    Oog om oog, echt iets voor reli gekkies

  11. #11
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Dubbele post.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Toch heeft Wiseguy een punt.
    Oog om oog, echt iets voor reli gekkies
    De meeste ongelovigen zouden het ook met me eens zijn, en de doodstraf is nog gaande in eerste wereldlanden als de VS. Nogmaals, wat als dit jouw familielid is? Ben benieuwd naar je aanpak.

  13. #13
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    De meeste ongelovigen zouden het ook met me eens zijn, en de doodstraf is nog gaande in eerste wereldlanden als de VS. Nogmaals, wat als dit jouw familielid is? Ben benieuwd naar je aanpak.
    Misschien een gekke vraag, maar ben jij werkloos?

  14. #14
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    De meeste ongelovigen zouden het ook met me eens zijn, en de doodstraf is nog gaande in eerste wereldlanden als de VS. Nogmaals, wat als dit jouw familielid is? Ben benieuwd naar je aanpak.
    De vs is het een uitzondering op de regel. VS is net zo gelovig als Turkije, vandaar die barbaarse regelgeving. En daarnaast jury rechtspraak. Stel je voor dat jij in een jury zou zitten. Brrrrr

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Misschien een gekke vraag, maar ben jij werkloos?
    Ik betaal idd belasting zodat jij je uitkering kan blijven stelen en het is idd een gekke vraag omdat het van een moslim komt.

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    De vs is het een uitzondering op de regel. VS is net zo gelovig als Turkije, vandaar die barbaarse regelgeving. En daarnaast jury rechtspraak. Stel je voor dat jij in een jury zou zitten. Brrrrr
    De VS heeft een duidelijke scheiding van kerk en staat. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Het zijn juist de conservatieve mensen die tegen de doodstraf zijn net als met abortie.

    En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op wat je zou doen aan de moordenaar van je vader. Ik begin me af te vragen of je uberhaupt een straf zou opleggen, dat zou te gemeen zijn voor een linkse held als u.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt. Het zijn overwegend de red states (conservatieve republikeinse staten) waar doodstraf voornamelijk wordt toegepast.





    You're welcome
    Max. 400 x 125

  17. #17
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Heerlijk weer hoe een discussie uit de hand loopt, goh ik had dit totaal niet verwacht toen ik weer een de usernames las achter een paar totaal ongenuanceerde comments.

    OT:
    Verschrikkelijk voor de familie van het slachtoffer.
    Wat mij betreft de coach een forse, forse gevangenisstraf.
    Het mag hem extra aangerekend worden dat hij dronken was en zwaar getraind is in een vechtsport.
    Je mag verwachten van een persoon zoals hij, bouncer en coach, dat hij zag kan beheersen!
    Een doodstraf brengt het slachtoffer er niet mee terug! En blijft onomkeerbaar wanneer uitgevoerd!
    Een straf dient gericht te zijn op rehabilitatie en een vorm van straf. Oog om oog principes kennen we uit de middeleeuwen, laat het daar maar blijven.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  18. #18
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt. Het zijn overwegend de red states (conservatieve republikeinse staten) waar doodstraf voornamelijk wordt toegepast.
    You're welcome
    Nogmaals islamiet, er is een duidelijke scheiding van kerk en staat dus de wetgeving zelf kun je niet verwijten aan de gelovigen, daarom had ik het nadrukkelijk over de mensen en zo zie je ze vaak protesteren naast gevangenissen en abortus klinieken. Punt is dat een oog om een oog iets is waar zelfs atheisten grotendeels mee eens zijn. Een moordenaar verdient het niet om verder te leven ook al was het een foutje zoals deze Dargan zegt.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

  20. #20
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik betaal idd belasting zodat jij je uitkering kan blijven stelen en het is idd een gekke vraag omdat het van een moslim komt.
    Hahaha ik ben 1 geen moslim en 2 ik krijg geen uitkering. Ik vind jou alleen een gefrustreerde, rasicistische, simpele ziel die enkel bezig is met alles wat er mis is aan de wereld (of eigenlijk, wat jij mis vindt aan de wereld) afschuift op een ander. Of dit nou een ras, persoon of bevolkingsgroep is.

    De enige die in elk topic haat aan het zaaien is ben jij met je domme opmerkingen, puur omdat je niks beters te doen heb.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Nogmaals islamiet, er is een duidelijke scheiding van kerk en staat dus de wetgeving zelf kun je niet verwijten aan de gelovigen, daarom had ik het nadrukkelijk over de mensen en zo zie je ze vaak protesteren naast gevangenissen en abortus klinieken. Punt is dat een oog om een oog iets is waar zelfs atheisten grotendeels mee eens zijn. Een moordenaar verdient het niet om verder te leven ook al was het een foutje zoals deze Dargan zegt.
    BS. Ook in de VS zijn er steeds meer staten waar de doodstraf wordt afgeschaft en de meerderheid van de mensen is nu tegen. Was idd jaren geleden anders,moten men ook nog slaven had en wapens gebruikte ter bescherming van vee en huis..... Langzaam maar zeker ontwikkelt ook dit land zich. Scheiding tussen kerk en staat is op federaal niveau aanwezig, alhoewel daar in sommige staten aan getwijfeld kan worden.

    En niet iedereen de het niet met je eens is hoeft een islamiet te zijn volgens mij. Ik denk ook niet dat iedereen die het niet met jou eens is verstand van boksen heeft.

    OT : opsluiten deze dwaas en over 20 jaar kijken of rehabilitatie mogelijk is. Zo niet dan lekker laten zitten. Reden dat we een rechtssysteem hebben dat gebaseerd is op 3 functies (genoegdoening nabestaanden, boetedoening en bescherming maatschappij) is dat niet een van de drie de overhand krijgt. Vandaar dat we nabestaanden niet laten beslissen over lot. Iets wat in islamistische landen trouwens wel gebeurt.......

  22. #22
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik ben niet degene die zulke daden uitvoert zoals jouw held Badr. Als het gaat om moord geloof ik in een oog om een oog ook al klinkt het bruut. Jij gelooft dat dezelfde straf voor iets als brood stelen of vreemdgaan oke is dus idd ben je geen mens. Maar ik ga verder niet happen terwijl je weer een topic gaat islamiseren.
    wordt dit nou serieus geaccepteerd hier op mixfight.nl??? dit gaat wel een beetje te ver!

    ik ben nu wel benieuwd wat je van Joden en/of zionisten vindt, tja waarom zou ik dan niet afdwalen van de topic aangezien het hier heel normaal is.

    Joden geloven in de Torah en de zionisten hebben een leuke aanpassing (de talmud)

    een paar citaten uit de talmud:

    Leerstelling van de Talmoed: Niet-Joden zijn niet menselijk De Talmoed definieert specifiek allen die niet Joods zijn als onmenselijke dieren, en beschouwt speciaal niet-Joden als niet afstammend van Adam. We geven nu een lijst met enkele passages uit de Talmoed die met dit onderwerp in verband staan:
    "De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
    Talmoed: Baba mezia, 114b
    "De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
    Ereget Raschi Erod. 22 30
    "Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
    Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855
    "Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
    Coschen hamischpat 405
    "De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
    Jalkut Rubeni gadol 12b
    "Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
    Schene luchoth haberith, p. 250 b
    "Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
    Tosapoth, Jebamoth 94b

    en dit zijn nog nette voorbeelden

  23. #23
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    en weer een topic die op religie vastloopt...
    naar de offtopic please...

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Omg weer een topic naar de klote..

    Ontopic !
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #25
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Heerlijk weer hoe een discussie uit de hand loopt, goh ik had dit totaal niet verwacht toen ik weer een de usernames las achter een paar totaal ongenuanceerde comments.

    OT:
    Verschrikkelijk voor de familie van het slachtoffer.
    Wat mij betreft de coach een forse, forse gevangenisstraf.
    Het mag hem extra aangerekend worden dat hij dronken was en zwaar getraind is in een vechtsport.
    Je mag verwachten van een persoon zoals hij, bouncer en coach, dat hij zag kan beheersen!
    Een doodstraf brengt het slachtoffer er niet mee terug! En blijft onomkeerbaar wanneer uitgevoerd!
    Een straf dient gericht te zijn op rehabilitatie en een vorm van straf. Oog om oog principes kennen we uit de middeleeuwen, laat het daar maar blijven.
    ik sta hier volledig achter

    t15 je begint steeds meer op een zielig kindje te lijken met je domme en extreme afspraken .. je zet jezelf echt alleen steeds verder voor schut

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •