MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 17 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 411

Thread: UFC 200

  1. #51
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    ***Interim Championship Fight Announcement***
    Jose Aldo vs. Frankie Edgar

    UFC 200 in Las Vegas, Nevada. (Juli. 9, 2016).
    T-Mobile Arena.
    Featherweight Fight (145 lbs)

    Co-Main Event

    Jose Aldo Junior
    Record : 25-2 (UFC 7-1)
    Geb.Datum : 9 September 1986. Land : Brazilië.
    Twitter : @josealdojunior
    UFC Ranking : #1 (#10 P4P)
    Gym : Nova União
    Notable Wins : Chad Mendes, Urijah Faber & Chan Sung Jung
    UFC Titels : Voormalig UFC Featherweight Kampioen. Ook 1 andere Titel. (WEC).
    Bonus : 3x Gevecht vd. Avond & 1x Gevecht vh. Jaar.

    Frankie "The Answer" Edgar
    Record : 20-4-1 (UFC 14-4-1)
    Geb.Datum : 16 Oktober 1981. Land : USA.
    Twitter : @FrankieEdgar
    UFC Ranking : #2 (P4P #12)
    Gym : Ricardo Almeida Jiu Jitsu.
    Notable Wins : Chad Mendes, BJ Penn & Urijah Faber.
    UFC Titels : Voormalig UFC Lightweight Kampioen. Ook 1 andere Titel. (Reality Fighting).
    Bonus : 7x Gevecht vd. Avond, 2x Prestatie vd. Avond & 1x KO vd. Avond.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    De patiënten leiden het gesticht zie ik. Slechte zaak als UFC top en trainer zich laten ompraten door een vechter, maar hij brengt het geld binnen dus blijkt een (te) grote stem te hebben. De Lebron James van het MMA. Op 155lbs had ik het wel wat gevonden, op 170lbs heeft dit toch geen zin.

  3. #53
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    McGregor vs. Diaz rematch official for UFC 200


    March 30, 2016


    On today's episode of UFC Tonight, the UFC made official the rumored rematch between Conor McGregor and Nate Diaz, which will take place at UFC 200:
    UFC 200 has officially booked two huge fights at the top of the card as Conor McGregor will face Nate Diaz in the main event and Frankie Edgar battles Jose Aldo for the interim featherweight title on July 9 in Las Vegas.
    The announcement was made via "UFC Tonight" on Wednesday. The rematch will also take place at 170 pounds.
    The long rumored rematch between McGregor and Diaz takes place just a few months after their first fight broke pay-per-view records at UFC 196 in early March.

  4. #54
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Aldo vs. Edgar booked for UFC 200 for interim featherweight title

    March 30, 2016


    Today on UFC Tonight, a featherweight interim title fight between Frankie Edgar and Jose Aldo was announced for UFC 200:
    With McGregor tied up in a second fight with Diaz, the featherweight division will now crown an interim champion on the same night at UFC 200.
    Edgar, who is widely considered the top ranked contender in the division, will face former champion Jose Aldo with the winner walking away as the new interim king at 145 pounds.
    Edgar actually fell to Aldo in a close decision in his first fight at featherweight back in 2013 but since that time the former lightweight champion has won five fights in a row to position himself atop the division.
    Aldo will return to action for the first time since losing to McGregor at UFC 194, which was the first time he suffered a loss in nearly a decade. Now Aldo will attempt to earn a rematch with McGregor while wrapping a title back around his waist at the same time.

  5. #55
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Dana White: Conor McGregor was ‘obsessed' with Nate Diaz rematch at 170 pounds


    The rematch between Nate Diaz and Conor McGregor is official for the main event of UFC 200 -- and as expected, nothing much changed.

    Just as the two rivals met at UFC 196 in a welterweight non-title affair, their UFC 200 rematch will be contested again at welterweight, several pounds above the respective lightweight and featherweight divisions Diaz and McGregor often compete at. And according to UFC president Dana White, that's because McGregor wouldn't have it any other way.
    "After the fight, Lorenzo (Fertitta) and I went up to Conor's house that he was renting here in Las Vegas and started talking about, ‘what are you thinking, what's next?' And he was obsessed," White said Wednesday on ESPN. "Obsessed with fighting Nate Diaz again.
    "Obviously Lorenzo and I tried to argue with him and say let's go back down to 145 and defend your title, or if you really want the Diaz fight that bad, do it at 155. And he wants to fight at 170. Even his coach, Coach (John) Kavanagh, tried to get him to get off this rematch and off the 170-pound fight, but it's what he wanted."
    McGregor remains the UFC's reigning featherweight champion. The Irishman suffered a stunning defeat against Diaz at UFC 196, submitting to a second-round rear-naked choke in a fight that Diaz accepted on just 11 days' notice following the withdrawal of Rafael dos Anjos.
    The booking of Diaz-McGregor 2 has drawn mixed reactions from fans since MMA Fighting's Ariel Helwani first reported it on March 18, however White said that McGregor's past willingness to accept short notice fights played a part in the UFC's decision-making for July 9.
    "Conor McGregor is a guy who has had fights fall out seven days before he's supposed to defend his title, and he steps up and he takes on all comers," White said. "The guy fights anybody, anywhere, anytime. He's stepped up on late notice and done the these things. He wants this Nate Diaz fight? We'll give it to him. We'll make Frankie (Edgar) and Jose (Aldo) for the interim title, and whoever wins that fight will then fight Conor McGregor for the 145-pound title."
    While many have questioned whether McGregor will ever return to the featherweight division, White made it clear that the UFC expects McGregor to defend his title against the winner of Aldo-Edgar 2 next, regardless of the outcome against Diaz at UFC 200.
    "Win, lose, or draw against Nate Diaz, he will go in and he will fight either Jose or Frankie," White said. "Whoever wins at (UFC) 200."

  6. #56
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default




  7. #57
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    waarschijnlijk ook:
    Travis Browne vs. Cain Velasquez
    Derek Brunson vs. Gerard Mousasi
    Joe Lauzon vs. Diego Sanchez
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  8. #58
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Wat een enorm grote onzin. Een kampioen die gewoonweg weigert zijn titel te verdedigen, strippen die handel. De UFC begint steeds meer ongeloofwaardig te worden met hun stroom aan rubbermatches. Het begint op de McGregor Fighting Championship te worden. Voor UFC 200 verwacht je een knal maincard gevuld met contenders- en championshipgevechten.
    Cain, Lauzon en Edgar horen hier op thuis maar Conor dient gewoon zijn titel te verdedigen. Krijgen we weer foptitels en interims voorgeschoteld. Een opzet zoals UFC 146 mis ik. Gewoon een dikke maincard zonder al die klote rematches.

  9. #59
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hoezo? Hij vecht twee x extra in de tussentijd. Aldo en andere champs laten soms 7-12 maanden op zich wachten. Wat loop je nou te zeiken man?

  10. #60
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hoezo? Hij vecht twee x extra in de tussentijd. Aldo en andere champs laten soms 7-12 maanden op zich wachten. Wat loop je nou te zeiken man?
    2x

    Tussen Aldo - Mendes 2 en Aldo - MCG zaten 15 maanden. McGregor vecht echt weer in september of oktober.

    Denk trouwens dat Aldo gaat verliezen van Edgar en Cain gaat verliezen van Browne.

  11. #61
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Wat ik loop te zeiken? Champ McGregor laat zodadelijk ook minimaal minimaal 10 maanden op zich wachten. Ik word gewoon schijtziek van die McGregor show en al die rubbermatches, de cashcow van de UFC heeft overal recht op. Tegenwoordig heeft iedere idioot met een grote smoel recht op een rematch zoalng je maar hard genoeg roept. Als hij wint watt dan gaat hij dan zijn titel verdedigen, vereacht maar van nirt krijgen we Dos Anjos vs McGregor... Dexe site vind het schijnbaar nodig om Conor continu met andere te vergelijken, als je inividueel naar die vent kijkt hoort hij gewoon zijn titel te verdedigen.

  12. #62
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Wat een enorm grote onzin. Een kampioen die gewoonweg weigert zijn titel te verdedigen, strippen die handel. De UFC begint steeds meer ongeloofwaardig te worden met hun stroom aan rubbermatches. Het begint op de McGregor Fighting Championship te worden. Voor UFC 200 verwacht je een knal maincard gevuld met contenders- en championshipgevechten.
    Cain, Lauzon en Edgar horen hier op thuis maar Conor dient gewoon zijn titel te verdedigen. Krijgen we weer foptitels en interims voorgeschoteld. Een opzet zoals UFC 146 mis ik. Gewoon een dikke maincard zonder al die klote rematches.


    Eens.

    Daarnaast is er voor beide heren op het sportieve vlak (!) toch weinig te winnen met deze rematch? Als McG wint 'bereikt' hij daarmee niks. Het is geen titelgevecht en ook geen gevecht waarmee hij een titelgevecht op 170 lbs zou kunnen afdwingen. Het enige dat hij ermee bereikt is dat hij zijn verlies tegen Diaz goedmaakt. Als hij verliest daarentegen....
    Voor Diaz geldt dit misschien nog wel meer. Hij heeft laatst met minimale voorbereiding McG verslagen. Als hij hem weer verslaat wat dan? Terwijl als ie verliest zal iedereen zeggen zie je wel, die vorige keer was lucky omdat McG zich leeg gevochten had in de eerste anderhalve ronde en zal zijn marktwaarde weer keihard kelderen.
    Dit gevecht is echt en alleen puur voor het geld. Begrijpelijk maar wel teleurstellend.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    begin haast te denken dat conor bangs is voor edgar en nu maar hoopt op aldo of was aldo toch een lucky punch... schandalig dat een champ bewust mensen ontloopt en kunnen mensen zeggen over andere champs maar die hadden een blessure of at least fake blessure die discussie is niet van belang gaat erom dat conor fit is en ze titel moet verdedigen ipv een rematch... als we dan toch over rematches hebben ken ik nog wel aantal partijen die daar meer recht op hadden... maar goed het is de conor show geworden...

    toch denk ik dat nate hem weer pakt en wellicht komt dat nog een rematch...

  14. #64
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Nate pakt hem gewoon weer op een sub (in de 3e ronde denk ik).

  15. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Die Conor is gewoon in zijn eigen praatjes gaan geloven en is verbijsterd dat hij verloor van Nate. Dus dat moet worden rechtgezet. Daarom ook 170lbs. De omstandigheden moeten hetzelfde zijn. UFC snap ik wel. Dit is gewoon dikke cash.

    Ik zie alleen niet hoe hij van een Nate in shape moet gaan winnen. Als hij zichzelf ietsje inhoud om niet te gassen dan moet hij 5 rondes lang alles op 30-50% kracht van raken. Daarmee kan hij Nate niet knockout slaan. En al die 5 rondes mag hij geen een keer geraakt worden door Nate want dan gaat hij door zijn knietjes. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.

    En dan nog favoriet bij de bookies. Ik vind het knap.

  16. #66
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik vind het verder best een mooie card, verwacht ook dat Lawler er nog wel op komt. Tot nu hebben we:
    Diaz - Mcgregor
    Edgar - Aldo
    Velasquez - Browne
    Mousasi - Carneiro
    Hendricks - Gastelum
    Miller - Gomi
    Sanchez - Lauzon (dit wordt oorlog)

  17. #67
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ja die sanchez vs lauzon kijk ik nog het meeste naar uit ..echt goeie matchup

  18. #68
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Ik vind het verder best een mooie card, verwacht ook dat Lawler er nog wel op komt. Tot nu hebben we:
    Diaz - Mcgregor
    Edgar - Aldo
    Velasquez - Browne
    Mousasi - Carneiro
    Hendricks - Gastelum
    Miller - Gomi
    Sanchez - Lauzon (dit wordt oorlog)
    Je bedoelt Derek Brunson ipv Carneiro.
    Ik hoop op Lawler altijd oorlog met die vent en nog op een goede LHW partij. En hopen dat Mousasi verwerk afgeeft, het wordt tijd dat hij weer terug in de spotlights komt te staan.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  19. #69
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Een plek op UFC 200 is wel spotlights toch?

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Aantal mooie gevechten! Connor Vs Diaz :-)


  21. #71
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Het gaat uiteindelijk toch om de PPV aantallen en de $$$$$ diaz vs McGregor 2 is gewoon kassa voor de ufc. Vandaar die keuze .

    Alleen sportief gezien had Conor gewoon zijn titel moeten verdedigen tegen Edgar if aldo.

    Wel sterk van Conor dat hij die rematch gelijk wil en op 170 is wel alles of niets voor Conor nu tegen diaz

  22. #72
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Gastellum, Aldo, Velasques out with injury.
    Ik zeg het maar vast.

  23. #73
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    man man Conor tegen Diaz rematch als hoofdpartij op 200...
    gaat echt nergens over. Net alsof het de twee beste vechters aller tijden zijn.
    Op 170 hebben ze allebei niets te betekenen, en op 155 zie ik ze ook niet winnen van de top 3.
    Kan me goed voorstellen dat ze Diaz een vette extra betaling doen om te verliezen, zodat ze Conor opnieuw
    kunnen blijven hypen....

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Dit is de tweede 'boom' van de UFC, de eerste rond UFC 100 met GSP en Lesnar, toen is het wat ingekakt mede met alle kampioenen zonder marketing waarde. Sinds McGregor en Rousey is UFC gesprek van de dag bij het koffieapparaat. Gigantische potentie voor de UFC om overal ter wereld mainstream te worden.

    Mooi voor de sport, maar frustrerend voor de hardwerkende atleten zonder vlotte babbel of mooi koppie.

    Er zal nog heel wat moeten gebeuren voordat er een onafhankelijk systeem is die de rankings opmaakt en daaruit rechtvaardige partijen maakt.
    Strikeforce met een tournament was zo gek nog niet.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  25. #75
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die Conor is gewoon in zijn eigen praatjes gaan geloven en is verbijsterd dat hij verloor van Nate. Dus dat moet worden rechtgezet. Daarom ook 170lbs. De omstandigheden moeten hetzelfde zijn. UFC snap ik wel. Dit is gewoon dikke cash.

    Ik zie alleen niet hoe hij van een Nate in shape moet gaan winnen. Als hij zichzelf ietsje inhoud om niet te gassen dan moet hij 5 rondes lang alles op 30-50% kracht van raken. Daarmee kan hij Nate niet knockout slaan. En al die 5 rondes mag hij geen een keer geraakt worden door Nate want dan gaat hij door zijn knietjes. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.

    En dan nog favoriet bij de bookies. Ik vind het knap.
    Op Unibet is Nate favoriet.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •