MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 140
  1. #76
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het zijn allemaal drogredenen, McGregor is enorm onzeker geworden. Het is jammer dat het zo gegaan is, een geweldige vechter van wie het beter is dat hij er een tijdje tussenuit gaat. Voor de marketing is hij goed, voor de sport en de ethiek in de sport is hij slecht.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

  3. #78
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Weet je wat ik denk, dat dit een grote stunt is. Iedereen baalde van de partij, het was niet 200-waardig en kreeg misschien wel te weinig aandacht.

    MCG geeft aan met pensioen te gaan, de halve wereld maakt zich er druk over, Conor wil weer vechten en de hele wereld staat hem bij. Deze stunt kost geen bal en levert dertig keer meer media exposure op dan de 10 miljoen die ze hebben gereserveerd. Let maar op, die partij gaat gewoon door.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Weet je wat ik denk, dat dit een grote stunt is. Iedereen baalde van de partij, het was niet 200-waardig en kreeg misschien wel te weinig aandacht.

    MCG geeft aan met pensioen te gaan, de halve wereld maakt zich er druk over, Conor wil weer vechten en de hele wereld staat hem bij. Deze stunt kost geen bal en levert dertig keer meer media exposure op dan de 10 miljoen die ze hebben gereserveerd. Let maar op, die partij gaat gewoon door.

    Ja, zou best eens kunnen. De UFC heeft zich in mijn ogen al ongeloofwaardig gemaakt door deze partij op UFC 200 te zetten in plaats van McG gewoon zijn 145 lbs titel te laten verdedigen. Dus als McG nu alsnog 'gewoon' zou vechten, zou mij niet meer verbazen. Uiteindelijk gaat het bij het Ulimate Fighting Circus gewoon om geld en is dit de goedkoopste en effectiefste manier om de partij alsnog te hypen.

  5. #80
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    maar het is opvallend stil rond nate behalve die diss van vandaag maar die zal toch ook wel zeggen van conor smeek mij nu maar....

  6. #81
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap ook wel waarom McG geen zin heeft in een mediacircus. Nate was hem vorige keer al de baas in die zin dat al die praatjes van McG totaal geen indruk op Nate leken te maken en ik had het idee dat McG dat niet fijn vond en dat NAte meer in het hoofd zat van McG dan andersom. En nu heeft Nate ook nog eens genoeg 'materiaal' (aftikken in laatste partij en nu dit weer) om McG eens flink op zn nummer te zetten, verbaal gezien. McG zit daar natuurlijk niet op te wachten. Ik wel :-)

  7. #82
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DonMMA View Post
    Dat is zeker waar. Maar een argument dat hij zich niet kon focussen is echt flauwekul.
    Zijn tegenstander kon zich wel focussen dan(8 dagen)? Tevens heeft hij diezelfde tegenstander ook nog eens fysiek geïntimideerd op een press conference.
    2x. Ik vind Conor een topper, maar dit gaat nergens over. Hij stemt toch zelf in? Daarnaast kwam Nate met 8 dagen tijd ook gewoon opdagen bij de persconferenties. Conor heeft 3 maanden!!!

    Daarnaast zijn de persconferenties overal: Ook bij boksen etc.
    Ik denk dat als Conor maar 10% meende van zijn praatjes zijn uitvluchten niet goed te praten zijn.

  8. #83
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    nogmaals gaat maar over 1 ding: GELD

  9. #84
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Weet je het zeker , dus toch een menings verschil.....

  10. #85
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    ik geloof niet dat het om geld gaat hoor. hij is gewoon bang om nog een keer te verliezen, en wilt daarom max focussen op het trainen i.p.v. op de randzaken.

  11. #86
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Om 23:00 uur een pers conferentie van ufc 200

    https://m.youtube.com/watch?v=T3gTwkCutlQ

  12. #87
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by DonMMA View Post
    Wat een dramaqueen zeg.
    Volgens mij zitten die allemaal hier.. aan de comments te lezen.

    Alle respect voor McGregor dat hij zichzelf in bescherming neemt tegen zichzelf.. Rondje promotie is wel even wat anders daar dan een keertje een commercialletje inspreken en op komen dagen bij een fotoshoot. Gast luistert naar zijn eigen gevoel en weet dat hij nu niet de clown uit moet gaan hangen. Dana & Co verwachten toch het uiterste van 'm.

  13. #88
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Snap heel goed wat McGregor bedoelt hij heeft zich te vaak te veel laten afleiden door randzaken en wil nu back to basic en zich focussen op wat hem zover heeft gebracht, trainen en vechten .
    Maar wat conor ook doet het is bij de haters toch nooit goed.
    Ik snap goed dat wat hij zegt of doet bij mensen verkeerd kan vallen (ikzelf zie er altijd wel de humor van in )en dat mensen hem daarom niet mogen .
    Maar ik begrijp niet dat mensen zo neerbuigend doen over hem als vechter en hem neerzetten als middenmoter bv.
    Hij is een topper en een sportman puursang met een techniek en Vechtstijl waar ik als liefhebber enorm van kan genieten hij komt altijd om te knokkuh en gaat altijd voor de finish en hij brengt het altijd, tegenstanders die uitvallen gewicht maakt hem niet uit hij knokt gewoon hij heeft een instelling waar veel vechteres een voorbeeld aan kunnen nemen en zeker met de media aandacht die hij naar het MMA trekt vind ik dat hij wel iets meer waardering en respect verdient als vechter.


    maar bij vechten voor de ufc hoort ook promotie dat is onderdeel van je partij dus dat heb je gewoon na te komen terecht dat de ufc een streep trekt en zegt dit pikken we niet.ookal gaat dit financieel pijn doen want fan of haters (zoals de meeste hier) iedereen kijkt en had op het puntje van zijn stoel gezeten.

    wat mcgregor betreft die komt sterker terug dan ooit net als na zijn verlies van duffy.
    Last edited by Suplex; 23-04-2016 at 13:37.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  14. #89
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Snap heel goed wat McGregor bedoelt hij heeft zich te vaak te veel laten afleiden door randzaken en wil nu back to basic en zich focussen op wat hem zover heeft gebracht, trainen en vechten .
    Maar wat conor ook doet het is bij de haters toch nooit goed.
    Ik snap goed dat wat hij zegt of doet bij mensen verkeerd kan vallen (ikzelf zie er altijd wel de humor van in )en dat mensen hem daarom niet mogen .
    Maar ik begrijp niet dat mensen zo neerbuigend doen over hem als vechter en hem neerzetten als middenmoter bv.
    Hij is een topper en een sportman puursang met een techniek en Vechtstijl waar ik als liefhebber enorm van kan genieten hij komt altijd om te knokkuh en gaat altijd voor de finish en hij brengt het altijd, tegenstanders die uitvallen gewicht maakt hem niet uit hij knokt gewoon hij heeft een instelling waar veel vechteres een voorbeeld aan kunnen nemen en zeker met de media aandacht die hij naar het MMA trekt vind ik dat hij wel iets meer waardering en respect verdient als vechter.


    maar bij vechten voor de ufc hoort ook promotie dat is onderdeel van je partij dus dat heb je gewoon na te komen terecht dat de ufc een streep trekt en zegt dit pikken we niet.ookal gaat dit financieel pijn doen want fan of haters (zoals de meeste hier) iedereen kijkt en had op het puntje van zijn stoel gezeten.

    wat mcgregor betreft die komt sterker terug dan ooit net als na zijn verlies van duffy.
    Voordat McGregor in beeld kwam waren die world tours er amper. Hij is degene die er een soort one-man show van gemaakt heeft. WWE style. Iedereen die dat niet wilde doen was een zielige kneus. Hij beledigde hun families, en alle andere UFC vechters. Hij hoefde niet te trainen maar een beetje touch-butt spelen in het park was voldoende; de rest kon toch niet aan zijn niveau tippen. Dat heeft hij zelfs zijn hele TUF klasje nog bijgebracht. Dus ik snap dat soort taal van elke vechter behalve van McGregor. Hij moet nu gewoon de consequenties nemen van zijn grote bek. En dat doet hij niet. En dan ben je gewoon een loser.

    Wat de partij op UFC200 betreft: In 3 maanden kan hij niet zijn boksen op zo'n niveau brengen dat hij wat hij bracht in ronde 1 gedurende 5 rondes vol kan houden (Cardio / Boksen). Hij kan ook zijn BJJ geen 5000% verbeteren (BJJ). En ook een simpele 1-2 combo met een lowkick krijg je in 3 maanden niet meer ingeslepen (Kickboksen). Het enige wat hij in 3 maanden kan doen is er 10 Lbs spiermassa bij trainen (Doping) ; enorm afvallen (want dat kan hij als de beste) en hopen dat hij het in 1 ronde kan redden.

    Ik denk dat tegen Frankie de kans 50/50 is dat hij wint. Aldo wil ik eerst nog eens zien want sinds het USADA tijdperk is het nog niet veel. Maar tegen praktisch elke top 10 LW en MW legt hij het gewoon af. Dan ben je geen hater of nuthugger maar gewoon realist.

    Ik denk dat je gewoon oordoppen in moet doen tegen het krijsen van de wielen op de rails want de hypetrain staat op de noodrem.

  15. #90
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Voordat McGregor in beeld kwam waren die world tours er amper. Hij is degene die er een soort one-man show van gemaakt heeft. WWE style. Iedereen die dat niet wilde doen was een zielige kneus. Hij beledigde hun families, en alle andere UFC vechters. Hij hoefde niet te trainen maar een beetje touch-butt spelen in het park was voldoende; de rest kon toch niet aan zijn niveau tippen. Dat heeft hij zelfs zijn hele TUF klasje nog bijgebracht. Dus ik snap dat soort taal van elke vechter behalve van McGregor. Hij moet nu gewoon de consequenties nemen van zijn grote bek. En dat doet hij niet. En dan ben je gewoon een loser.

    Wat de partij op UFC200 betreft: In 3 maanden kan hij niet zijn boksen op zo'n niveau brengen dat hij wat hij bracht in ronde 1 gedurende 5 rondes vol kan houden (Cardio / Boksen). Hij kan ook zijn BJJ geen 5000% verbeteren (BJJ). En ook een simpele 1-2 combo met een lowkick krijg je in 3 maanden niet meer ingeslepen (Kickboksen). Het enige wat hij in 3 maanden kan doen is er 10 Lbs spiermassa bij trainen (Doping) ; enorm afvallen (want dat kan hij als de beste) en hopen dat hij het in 1 ronde kan redden.

    Ik denk dat tegen Frankie de kans 50/50 is dat hij wint. Aldo wil ik eerst nog eens zien want sinds het USADA tijdperk is het nog niet veel. Maar tegen praktisch elke top 10 LW en MW legt hij het gewoon af. Dan ben je geen hater of nuthugger maar gewoon realist.

    Ik denk dat je gewoon oordoppen in moet doen tegen het krijsen van de wielen op de rails want de hypetrain staat op de noodrem.
    Dan ben je geen realist, zijn prestaties laten je eerder vermoeden dat hij de gemiddelde top 10 vechter wel kan hebben, dan juist niet. Hij gaat alleen gewoon te ver door gelijk naar MW te gaan tegen een goede vechter. Nate heeft netjes van hem gewonnen, maar tot dat de paniek toesloeg bij Conor doordat hij geraakt werd was er niks van te zien dat hij niet met de top 10 MW mee kan draaien.

  16. #91
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Dan ben je geen realist, zijn prestaties laten je eerder vermoeden dat hij de gemiddelde top 10 vechter wel kan hebben, dan juist niet. Hij gaat alleen gewoon te ver door gelijk naar MW te gaan tegen een goede vechter. Nate heeft netjes van hem gewonnen, maar tot dat de paniek toesloeg bij Conor doordat hij geraakt werd was er niks van te zien dat hij niet met de top 10 MW mee kan draaien.
    Hij ging in de eerste ronde all out. En daarbij raakte hij Nate een aantal keer voluit. En die leek daar helemaal geen last van te hebben. En elke vechter die zijn energie niet verdeeld lijkt heel wat te zijn tegen iemand die bezig is zijn ritme te zoeken.
    Iedereen zegt dat hij 2 gewichtsklassen omhoog ging maar Nate is gewoon de nummer 5 van de LW.

    We zullen het pas definitief weten als Conor eens 3 of meer rondes tegen een LW staat. Dus tot die tijd is het speculeren.

    Laatst naar de afscheidswedstrijd van Kobe Bryant zitten kijken en daar kwam bij naar voren dat hij onder andere zo goed te marketen valt omdat de NBA weet dat ze hem nodig hebben en Kobe weet dat hij zonder de NBA geen bestaansrecht heeft. NBA laat hem o.a. via zijn eigen sponsors meer verdienen. En hij helpt de NBA door clinics, sponsorbijeenkomsten etc. win-win dus.

    Dat mis ik in het dispuut tussen MCGregor en de UFC. Conor denkt dat hij groter is dan de UFC en dat is hij niet. Als hij naar Rizin of Bellator gaat is hij niet relevant meer want op dit moment is de UFC de plek om te zijn. Zonder Conor dendert de UFC gewoon door.
    Aan de andere keer brengt Conor ook wat voor de UFC. Heel veel kijkers extra door hem. En hij kan buiten de UFC geen extra dingen doen want dat mogen ze niet.
    Het zou mooi zijn als dit er voor zorgt dat dit soort dingen beter geregeld gaan worden.

  17. #92
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Haha. McGregor tweet dat ie toch op UFC 200 staat.

  18. #93
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Fuck je bent me voor. Had ik toch gelijk. 1 grote marketing stunt. En een briljante...

  19. #94
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Kinderachtig gedrag allemaal, zou in het circus niet misstaan.

  20. #95
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Klopt, maar ze hebben nu voor minimaal 100 miljoen promo bespaard.

  21. #96
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    haha, mooi man.

  22. #97
    Join Date
    May 2009
    Location
    Zwolle
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Tis alleen maar een stunt geweest:

    Conor McGregor@TheNotoriousMMA 3 u3 uur geleden
    Happy to announce that I am BACK on UFC 200! Shout out to @danawhite and @lorenzofertitta on getting this one done for the fans. #Respect

  23. #98
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Fuck yeahhhhh diaz vs McGregor 2 toch op ufc 200

  24. #99
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ik ben echt benieuwd naar Dana z'n gezicht als ie straks wakker wordt en z'n telefoon pakt. Geloof er nog niet veel van nl tot de officiële aankondiging.

  25. #100
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Hij heeft best een punt en hij heeft ballen om er tegen in te gaan. Het zijn de vechters die de risico's nemen. UFc hoeft alleen het geld te tellen.

    Kan me hier wel in vinden, goed dat er tenminste 1 invloed rijke vechter opstaat tegen de grote machtige UFC, denk dat de vechters in het algemeen bij de UFC hier alleen maar beter van zullen worden.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •