MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 16 FirstFirst ... 34567891011 ... LastLast
Results 151 to 175 of 386
  1. #151
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    En waar ben jij aan te herkennen.
    Aan z'n enkelband.😄
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Alistair moet dit kunnen winnen. Technisch de betere vechter met veel meer wapens. Als ie maar niet goed geraakt wordt..... Wordt sowieso billenknijpen...

    Edit: klote autocorrect (klote android)

  3. #153
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Alistair moet dit kunnen winnen. Technisch de betere vechter met veel meer wapens. Als ie maar niet goed geraakt wordt..... Wordt sowieso billenknijpen...

    Edit: klote autocorrect (klote android)
    Klopt, ik zal het ook niet meer hebben van de zenuwen maar als je er rationeel naar kijkt is hij al 2 jaar niet meer echt geraakt. En die K.O. tegen Rothwell was toch meer zo'n tik waar je eens tegenaan loopt dus misschien zelfs wel 3 jaar niet meer. Ik onderschat die Stipe niet maar ik denk dat Alistair tegen Cain een groter probleem zou hebben. Hij gaat Stipe echt K.O. slaan.

  4. #154
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    53
    vCash
    121500

    Default

    Ik ben er niet zo zeker van, stipe is ook een goede striker, en die kin van overeem is niet echt meer getest.
    Werdum liep ook meteen tegen die stoot op en dat kan Overeem ook gebeuren.
    Ik ben er bij in Amersfoort in de bios. Zal flink nerveus worden, ik voel het nu al kriebelen haha. Ik kijk hier al zolang naar uit.

  5. #155
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Jeffrey1976 View Post
    Ik ben er niet zo zeker van, stipe is ook een goede striker, en die kin van overeem is niet echt meer getest.
    Werdum liep ook meteen tegen die stoot op en dat kan Overeem ook gebeuren.
    Ik ben er bij in Amersfoort in de bios. Zal flink nerveus worden, ik voel het nu al kriebelen haha. Ik kijk hier al zolang naar uit.
    Ik denk dat overeem de betere vechter is en dat hij miocic gaat pakken al moeten we hem niet onderschatten die heb niet voor niets de belt.
    Werdum nam het gevecht niet series had ik het idee en rende als een dome nieuweling zonder game plan achter hem en dacht da doe ik wel ff.
    Das meer de fout van werdum dan dat het klasse van miocic was vond ik , die deze fout wel mooi afstrafte

    Overeem kan zeker op een stoot lopen het zijn heavyweights maar geloof niet dat overeem het zo dom gaat forceren als werdum bij miocic das deed, dan vraag je er ookwel om problemen.

    Overeem met Jackson en winklejonh als trainers gaat miocic pakken
    Dat is een hele gelukkig combinatie
    En als Arlovski en Overeem hun dingetjes is ff uitpraten kunnen ze nu ook met elkaar trainen hebben ze allebij profeit van want die snap ik nog steeds niet 2 van de beste zwaargewichten In de wereld bij de zelfde gym die niet samen kunnen/willen trainen die kunnen van veel van. elkaar leren en beter worden.
    Die zeurde geloof ik dat overeem te hard deed sparren bij blackzillians waren die verhalen er ook al.
    Op woensdag gehakt in Nederland denk dat hemners gym het big steeds heeft op woensdag.
    Dat is gewoon helm op bitje in en gas erop dat gaat er heel hard aan toe de woensdag gehaktdagen bij golden glory waren berucht en beroemd.
    Zou overeem nu echt een eikel zijn met sparren of zijn die Amerika allemaal pussy's?

    Jammer dat Ubbereem er niet meer is die had hem 5 min lang door de kooi getrapt en gegooid todat miocic niet meer zou bewegen denk ik.

  6. #156
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #157
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #158
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #159
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #160
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ik denk dat overeem de betere vechter is en dat hij miocic gaat pakken al moeten we hem niet onderschatten die heb niet voor niets de belt.
    Werdum nam het gevecht niet series had ik het idee en rende als een dome nieuweling zonder game plan achter hem en dacht da doe ik wel ff.
    Das meer de fout van werdum dan dat het klasse van miocic was vond ik , die deze fout wel mooi afstrafte

    Overeem kan zeker op een stoot lopen het zijn heavyweights maar geloof niet dat overeem het zo dom gaat forceren als werdum bij miocic das deed, dan vraag je er ookwel om problemen.

    Overeem met Jackson en winklejonh als trainers gaat miocic pakken
    Dat is een hele gelukkig combinatie
    En als Arlovski en Overeem hun dingetjes is ff uitpraten kunnen ze nu ook met elkaar trainen hebben ze allebij profeit van want die snap ik nog steeds niet 2 van de beste zwaargewichten In de wereld bij de zelfde gym die niet samen kunnen/willen trainen die kunnen van veel van. elkaar leren en beter worden.
    Die zeurde geloof ik dat overeem te hard deed sparren bij blackzillians waren die verhalen er ook al.
    Op woensdag gehakt in Nederland denk dat hemners gym het big steeds heeft op woensdag.
    Dat is gewoon helm op bitje in en gas erop dat gaat er heel hard aan toe de woensdag gehaktdagen bij golden glory waren berucht en beroemd.
    Zou overeem nu echt een eikel zijn met sparren of zijn die Amerika allemaal pussy's?

    Jammer dat Ubbereem er niet meer is die had hem 5 min lang door de kooi getrapt en gegooid todat miocic niet meer zou bewegen denk ik.

    ik heb nooit geen helmen gezien op gehaktdag

  11. #161
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het wedkantoor voor de Main Card van UFC 203: Miocic vs Overeem is open!!


    link
    It's okay to be white

  12. #162
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Overeem gaat mij maken of breken in het Vcash klassement.
    Zal hem het even melden op Facebook, om hem extra te motiveren.

  13. #163
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Als die rechtste van Miocic binnendoor komt dan zien wij Overeem weer ouderwets KO gaan. Iedereen loopt er vroeg of laat tegen aan de laatste jaren. Ik zou als ik jullie was niet te veel verwachten en lekker kijken als je uitgeslapen bent

  14. #164
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #165
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Als die rechtste van Miocic binnendoor komt dan zien wij Overeem weer ouderwets KO gaan. Iedereen loopt er vroeg of laat tegen aan de laatste jaren. Ik zou als ik jullie was niet te veel verwachten en lekker kijken als je uitgeslapen bent
    Ik zou als ik jou was lekker stoppen met aandacht vragen op een hele vervelende manier en de rest hier lekker zn ding laten doen. Als Nederland de wk finale zou spelen op dit tijdstip zou je ook kijken, wie de tegenstander ook was.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  16. #166
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #167
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik neem het sowieso op en kijk dan 's ochtends altijd samen met de kleine man die alles nog mooi vindt met kleurtjes. 's nachts eruit is gewoon echt geen optie maar ik vind het ook wel prima. Ik ben niet zo geïnteresseerd in al die ongein tussen de gevechten door en ik heb toch wel dezelfde beleving als live omdat het voor mij live is. Je hoort mij ook wel eens juichen met voetbal 10 minuten later. Wel telefoon op vliegtuigstand.

  18. #168
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    34
    vCash
    121500

    Default Overeem Q&A before the fight with Miocic

    https://www.facebook.com/UFCUnitedKi...8090180226931/

    P.S. sorry how to embed facebook video?

  19. #169
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik zou als ik jou was lekker stoppen met aandacht vragen op een hele vervelende manier en de rest hier lekker zn ding laten doen. Als Nederland de wk finale zou spelen op dit tijdstip zou je ook kijken, wie de tegenstander ook was.
    Typische nationalist. Iemand zegt wat wat hem niet zint en er wordt geprobeerd je de mond te snoeren. Ainīt gonna work.

    Ik voorspel gewoon een KO voor Miocic in ronde 1 of 2. Als je geld wilt maken, zou ik er op inzetten. Overeem gaat neer, net als destijds tegen Browne, Rothwell en Bigfoot. Gewoon een clean KO. Jullie denken allemaal dat Stipe Miocic een pannenkoek is. Waarom? Geen idee. Maar sinds zijn verlies tegen Struve is die man zo gegroeid. Tegen JDS een spannende partij geleverd en daarna alles gewonnen. Maldonado, Arlovski, Hunt en Werdum dachten ook dat het wel mee zou vallen en gingen Overeem voor. Die korte rechtshoek is genadeloos

  20. #170
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Typische nationalist. Iemand zegt wat wat hem niet zint en er wordt geprobeerd je de mond te snoeren. Ainīt gonna work.
    Heeft niet zoveel met nationalisme te maken toch? Of weet je niet zo goed wat het betekent?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  21. #171
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Van Mino mag je zeker ook niet voor PSV of Ajax zijn in de Champions League. Ben je natuurlijk ook een nationalist....


    Schippers toejuichen? Bah vieze nationalist!

  22. #172
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    'k vind Minitauro altijd zo lekker tegendraads. Met z'n eigen mening. Lijkt wel een nationalist, zo'n eigen menig heeft ie.

  23. #173
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahahaha, hoezo? Ik word hier aangevallen omdat ik zeg dat Miocic wint. Losstaand van mijn afkeer naar Overeem, ik kijk wel realistisch naar de partij, zouden meer mensen moeten doen.

    Natuurlijk mag je voor iedereen zijn, ook voor PSV of Ajax in de Champions League, maar mag je dan niet voor Real Madrid of Bayern Munchen zijn? Ik ben in de hele HW divisie voor Miocic, ook ruim voordat hij kampioen wordt. Mede omdat ik al jaren omga met de oudere neef van Stipe. Haat maar lekker raak, feliciteer me zondag!

  24. #174
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hahahaha, hoezo? Ik word hier aangevallen omdat ik zeg dat Miocic wint. Losstaand van mijn afkeer naar Overeem, ik kijk wel realistisch naar de partij, zouden meer mensen moeten doen.

    Natuurlijk mag je voor iedereen zijn, ook voor PSV of Ajax in de Champions League, maar mag je dan niet voor Real Madrid of Bayern Munchen zijn? Ik ben in de hele HW divisie voor Miocic, ook ruim voordat hij kampioen wordt. Mede omdat ik al jaren omga met de oudere neef van Stipe. Haat maar lekker raak, feliciteer me zondag!
    Als jij gewoon voor Stipe bent neemt niemand je dat kwalijk maar je promoot Stipe niet maar hebt een bloedhekel aan Overeem en dat promoot je. En dat blijf je maar roepen dus dat vinden mensen vervelend. En daarnaast vind bijna iedereen hier je een domme kneus en dat helpt ook niet echt.

    Natuurlijk kan Alistair verliezen. 1 klap en het is over. Andersom is dat niet anders hoewel het dan nog een klap en een knie kan zijn.
    Partij gaat sowieso helemaal anders lopen als tegen Werdum want die liep als een dolle stier achter Stipe aan te rennen zonder op zijn dekking te letten. dat maakt Stipe niet ineens de GOAT. Het is gewoon 50/50 zoals de meeste partijen op heavyweight.

  25. #175
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als jij gewoon voor Stipe bent neemt niemand je dat kwalijk maar je promoot Stipe niet maar hebt een bloedhekel aan Overeem en dat promoot je. En dat blijf je maar roepen dus dat vinden mensen vervelend. En daarnaast vind bijna iedereen hier je een domme kneus en dat helpt ook niet echt.

    Natuurlijk kan Alistair verliezen. 1 klap en het is over. Andersom is dat niet anders hoewel het dan nog een klap en een knie kan zijn.
    Partij gaat sowieso helemaal anders lopen als tegen Werdum want die liep als een dolle stier achter Stipe aan te rennen zonder op zijn dekking te letten. dat maakt Stipe niet ineens de GOAT. Het is gewoon 50/50 zoals de meeste partijen op heavyweight.
    Stipe is echt een van de meest onderschatte vechters in de divisie. En dat komt volgens mij doordat hij (net als Moussasi) niet verkoopt. Maar hij heeft sinds Struve niet meer echt verloren ( ik vind dat hij ook tegen JDS had moeten winnen ). En hij slaat ze bijna allemaal KO.

    Tuurlijk hoop ik chauvinistisch als ik ben ook dat Overeem wint. Maar zo makkelijk als hier door iedereen gedacht wordt lijkt me niet echt realistisch.
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •