MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 16 FirstFirst ... 456789101112 ... LastLast
Results 176 to 200 of 386
  1. #176
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als jij gewoon voor Stipe bent neemt niemand je dat kwalijk maar je promoot Stipe niet maar hebt een bloedhekel aan Overeem en dat promoot je. En dat blijf je maar roepen dus dat vinden mensen vervelend. En daarnaast vind bijna iedereen hier je een domme kneus en dat helpt ook niet echt.

    Natuurlijk kan Alistair verliezen. 1 klap en het is over. Andersom is dat niet anders hoewel het dan nog een klap en een knie kan zijn.
    Partij gaat sowieso helemaal anders lopen als tegen Werdum want die liep als een dolle stier achter Stipe aan te rennen zonder op zijn dekking te letten. dat maakt Stipe niet ineens de GOAT. Het is gewoon 50/50 zoals de meeste partijen op heavyweight.
    Een domme kneus, nou nou wat een taalgebruik. Grote jongen hoor. Ik heb niks over GOAT of wat dan ook gezegd. Jij bent net als meerdere hier zo'n type die vechtsport in een slecht daglicht zetten. Waarschijnlijk kickbokspubliek, die de mening van iemand anders niet duldt, want je mag niet voor iemand anders zijn hoor! Flikker toch op. Je beschrijft dat Werdum blijkbaar overmoedig was, heb je dat ook ooit eerder bij Overeem gezien? Ik wel, tegen Bigfoot. Een van de lekkerste KO's die ik de laatste jaren heb gezien, terwijl die naar de grond ging kreeg hij nog zeven poetsen van Bigfoot. De hele voorbereiding Bigfoot belachelijk gemaakt, in de ring voorafgaand aan de partij nog arrogant doen en dan zo neergaan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by stiffler View Post
    Stipe is echt een van de meest onderschatte vechters in de divisie. En dat komt volgens mij doordat hij (net als Moussasi) niet verkoopt. Maar hij heeft sinds Struve niet meer echt verloren ( ik vind dat hij ook tegen JDS had moeten winnen ). En hij slaat ze bijna allemaal KO.

    Tuurlijk hoop ik chauvinistisch als ik ben ook dat Overeem wint. Maar zo makkelijk als hier door iedereen gedacht wordt lijkt me niet echt realistisch.
    Dankjewel Stiffler, eindelijk iemand die niet alleen highlights kijkt of naar statistieken op Wikipedia. Volgens mij weten maar weinig mensen echt iets over Stipe en dan is oordelen al heel makkelijk met een oranje bril op. Echt, als Overeem wint, zal ik jullie allemaal sportief feliciteren en Overeem waarschijnlijk zelf ook als hij hier weet iets post. Maar onderschat Stipe niet. Voor de partij tegen Stipe werd Werdum ook potentiële HW GOAT genoemd, want hij had naast PRIDE en UFC, Fedor verslagen, ADCC meerdere keren gewonnen, Worldchamp BJJ etc., maar toch versloeg Stipe hem vrij eenvoudig

  3. #178
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Een domme kneus, nou nou wat een taalgebruik. Grote jongen hoor. Ik heb niks over GOAT of wat dan ook gezegd. Jij bent net als meerdere hier zo'n type die vechtsport in een slecht daglicht zetten. Waarschijnlijk kickbokspubliek, die de mening van iemand anders niet duldt, want je mag niet voor iemand anders zijn hoor! Flikker toch op. Je beschrijft dat Werdum blijkbaar overmoedig was, heb je dat ook ooit eerder bij Overeem gezien? Ik wel, tegen Bigfoot. Een van de lekkerste KO's die ik de laatste jaren heb gezien, terwijl die naar de grond ging kreeg hij nog zeven poetsen van Bigfoot. De hele voorbereiding Bigfoot belachelijk gemaakt, in de ring voorafgaand aan de partij nog arrogant doen en dan zo neergaan.
    Geloof mij nou maar; als wij hier een enquete houden dan ben jij bijna de enige die jou een toffe peer vind. De rest vind je een sneue kleuter.

    1. Ik onderschat Stipe helemaal niet. Ik denk dat het 50/50 is.
    2. Alistair heeft sinds zijn domme verlies tegen Bigfoot helemaal nooit iemand arrogant benaderd en dat gaat hij naar verwachting nu ook niet doen. Is geen enkele reden toe.
    3. Met je betoog over hoe Ali er aan ging tegen Bigfoot versterk je zelf de mening van velen hier dat het je helemaal niet om Stipe gaat maar om het verlies van Overeem.
    4. waarom stel ik vechtsport in een kwaad daglicht ? Omdat ik het niet met je eens ben ?

  4. #179
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Dankjewel Stiffler, eindelijk iemand die niet alleen highlights kijkt of naar statistieken op Wikipedia. Volgens mij weten maar weinig mensen echt iets over Stipe en dan is oordelen al heel makkelijk met een oranje bril op. Echt, als Overeem wint, zal ik jullie allemaal sportief feliciteren en Overeem waarschijnlijk zelf ook als hij hier weet iets post. Maar onderschat Stipe niet. Voor de partij tegen Stipe werd Werdum ook potentiële HW GOAT genoemd, want hij had naast PRIDE en UFC, Fedor verslagen, ADCC meerdere keren gewonnen, Worldchamp BJJ etc., maar toch versloeg Stipe hem vrij eenvoudig
    Ga je er nog heen trouwens of heeft de neef van Stipe je laten zitten?
    Oh en als ik zo nationalistisch ben, val jij dan onder het kopje "landverrader"? Of werkt het maar 1 kant op?

  5. #180
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Geloof mij nou maar; als wij hier een enquete houden dan ben jij bijna de enige die jou een toffe peer vind. De rest vind je een sneue kleuter.

    1. Ik onderschat Stipe helemaal niet. Ik denk dat het 50/50 is.
    2. Alistair heeft sinds zijn domme verlies tegen Bigfoot helemaal nooit iemand arrogant benaderd en dat gaat hij naar verwachting nu ook niet doen. Is geen enkele reden toe.
    3. Met je betoog over hoe Ali er aan ging tegen Bigfoot versterk je zelf de mening van velen hier dat het je helemaal niet om Stipe gaat maar om het verlies van Overeem.
    4. waarom stel ik vechtsport in een kwaad daglicht ? Omdat ik het niet met je eens ben ?

    x2.
    Minitauro is meer een hype train rider.

    @S.B. hij's geen Nederlander, verklaart ook z'n afgunst tegenover de Nederlandse vechtsporters.
    It's okay to be white

  6. #181
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    92
    vCash
    43250

    Default

    Jammer dat jullie die gast aandacht geven,
    Hij staat hier al lang op negeren maar omdat jullie hem quoten zie ik die onzin die hij uitkraamt nog steeds.

  7. #182
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Gert Jan View Post
    Jammer dat jullie die gast aandacht geven,Hij staat hier al lang op negeren maar omdat jullie hem quoten zie ik die onzin die hij uitkraamt nog steeds.
    Minitauro gespot: Overeem not impressed.

    It's okay to be white

  8. #183
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Minitauro gespot: Overeem not impressed.
    Echt niet, Mina mocht niet mee van de neef van Stipe.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  9. #184
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Gert Jan View Post
    Jammer dat jullie die gast aandacht geven,
    Hij staat hier al lang op negeren maar omdat jullie hem quoten zie ik die onzin die hij uitkraamt nog steeds.
    We krijgen idd al genoeg gezever van die gast te zien en dan zijn onze reacties op hem ook nog verkeerd.

  10. #185
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default


  11. #186
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    dat gelul wie er beter is ik hoop dat de heren er een mooie partij van maken niks meer niks minder. het is gewoon leuk voor ons Nederlanders dat Overeem voor de titel vecht tenminste dat vind ik maak het een stuk spannender voor mij maar goed winnen of verliezen ik ben er gewoon trots op dat het eindelijk gaat gebeuren maar ik gun het ze allebei wel
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  12. #187
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    x2.
    Minitauro is meer een hype train rider.

    @S.B. hij's geen Nederlander, verklaart ook z'n afgunst tegenover de Nederlandse vechtsporters.
    Hahaha, stel haters. Ik ben altijd voor NL, maar niet voor Overeem, sorry. Support een structurele cheater!

    Nee, de neef van Stipe is er gewoon bij, zoals elke partij. Ik chillde met hem in Dublin toen Stipe in eerste instantie op de card stond en hij zijn reis etc al had geboekt. Aardige gast hoor.

  13. #188
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Haters? Je geeft jezelf weer eens teveel eer.

  14. #189
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #190
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #191
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #192
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ian McCall mag voor de tweede keer na elkaar rustig aan doen. Borg is ziek en de partij gaat niet door.

    http://www.bloodyelbow.com/2016/9/8/12845152/shane-carwin-officially-commits-to-comeback-terminates-contract-with

  18. #193
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ian McCall mag voor de tweede keer na elkaar rustig aan doen. Borg is ziek en de partij gaat niet door.

    http://www.bloodyelbow.com/2016/9/8/...-contract-with

    link
    It's okay to be white

  19. #194
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hahaha, stel haters. Ik ben altijd voor NL, maar niet voor Overeem, sorry. Support een structurele cheater!

    Nee, de neef van Stipe is er gewoon bij, zoals elke partij. Ik chillde met hem in Dublin toen Stipe in eerste instantie op de card stond en hij zijn reis etc al had geboekt. Aardige gast hoor.
    Je moet wel voor Ali zijn omdat je NL bent , en hij heeft nooit gecheat zet je oranje bril nou eens op man

  20. #195
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    De titel komt na Amersfoort.
    100 procent alle vertrouwen in Alistair.

  21. #196
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Je moet wel voor Ali zijn omdat je NL bent , en hij heeft nooit gecheat zet je oranje bril nou eens op man
    Hahaha hierom kan ik wel lachen

  22. #197
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    De titel komt na Amersfoort.
    100 procent alle vertrouwen in Alistair.
    Effe OT, niet om te zeiken maar omdat ik belangstelling voor taal heb vraag ik je waarom schrijf je nou "na Amersfoort" terwijl je toch hoogstwaarschijnlijk "naar Amersfoort" bedoelt?
    Is dat afkomstig van sms-taal of zo? Ik zie het behoorlijk vaak maar heb geen idee waar dat vandaan komt.
    Oranje bril - and proud of it! (Ik pronk graag met mijn oranje bril)

  23. #198
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Zojuist de faceoff gezien, Alistair lijkt zeer zelfverzekerd. Hij heeft ook gewoon 6x meer partijen gedraaid dan Miococ en draait al langer mee. Ben benieuwd wat het wordt, ik gok op Alistair, tko, ronde 2.

  24. #199
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Zojuist de faceoff gezien, Alistair lijkt zeer zelfverzekerd. Hij heeft ook gewoon 6x meer partijen gedraaid dan Miococ en draait al langer mee. Ben benieuwd wat het wordt, ik gok op Alistair, tko, ronde 2.
    Ik vind dat dat totaal niks zegt ,Werdum heeft ook meer ervaring dan Stipe, Ali had ook meer ervaring dan Brown.
    Het zijn HW een klap kan voor beide het einde zijn.

  25. #200
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Over het algemeen zegt dat wel wat, je benoemt een uitzondering (of twee) ervaring is een bewezen voordeel. Niet altijd. Wel vaak.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •