MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 40 FirstFirst ... 3456789101117 ... LastLast
Results 151 to 175 of 982
  1. #151
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Super netjes die Rico ( alleen in het bijzijn van badr dan)https://m.youtube.com/watch?v=2GVNiBmHPlEen die keer over dat badr 9 maanden trainen: moet hij een kind baren Of dat badr met geluk van schilt heeft gewonnen en dat schilt 9 van de 10 keer wint.Hypocriet noem ik zoeitsEn die Tom harick blijft maar gal spuwen op badr. Het zit kennelijk heel diep dat badr hem heeft verlaten.al die Fame en money die Mike heeft had hij liever gehad, moest hij badr maar niet naaien achter zijn rug om
    Heeft Thom Badr genaaid ? Ik dacht altijd dat het andersom was. Volgens mij is Harinck 1 van de weinige nette mensen in de sport/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Heeft Thom Badr genaaid ? Ik dacht altijd dat het andersom was. Volgens mij is Harinck 1 van de weinige nette mensen in de sport/
    Niets is wat het lijkt.
    Tom ging achter badr zijn rug een deal maken met Simon Rutz( its showtime)
    Waar badr achter is gekomen

  3. #153
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Super netjes die Rico ( alleen in het bijzijn van badr dan)
    https://m.youtube.com/watch?v=2GVNiBmHPlE

    en die keer over dat badr 9 maanden trainen: moet hij een kind baren

    Of dat badr met geluk van schilt heeft gewonnen en dat schilt 9 van de 10 keer wint.

    Hypocriet noem ik zoeits

    En die Tom harick blijft maar gal spuwen op badr. Het zit kennelijk heel diep dat badr hem heeft verlaten.al die Fame en money die Mike heeft had hij liever gehad, moest hij badr maar niet naaien achter zijn rug om
    Ik bedoelde ook vooral dat rico zich zo voordoet tijdens de persconferentie. Al staat het hem beter dan dat hij zou trash talken want dat staat hem niet, ongeloofwaardig.

  4. #154
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die Harinck grijpt ook elke kans om in de media te blijven, en altijd gaat hrt om Badr.

  5. #155
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Last edited by hypergiant; 02-11-2016 at 22:13.

  6. #156
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Badr Badr jongen, je spreekt goed Engels jongen en je bent best een slimme kerel maar wat maak je het jezelf toch moeilijk man.

  7. #157
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    denk dat we serieus rekening moeten houden met een dq, met zoveel druk en media aandacht zie ik hem wel weer rare dingen doen

  8. #158
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ja helaas zou dat zomaar kunnen. Je ziet hem gewoon van de ene in de andere emotie schieten, lijkt wel bipolair. Ik hoop op een knalpartij en dat de beste mogen winnen als Badr maar wel clean gaat vechten. Anders krijg je dat zelfde gelul als na die partij tegen Bonjasky.

  9. #159
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Dit is de eerste keer dat ik een persconferentie zie van Glory. Badr heeft charisma, is spraakmakend, vermakelijk en een bad guy. De ultieme kijkcijfer kanon. Rico had niks in te brengen en ging maar op de tour als ideale schoonzoon.

    Over de partij zelf, hoop op een knalpartij die sportief afgelegd wordt. Ik heb echt geen zin in een anticlimax zoals dat was bij hesdy en Rémy.

    Hoe dan ook, we hebben meer talentvolle en spraakmakende zwaargewichten nodig. Die ene Israel op 85 kg is een echte aanwinst voor Glory. Goede vechter die een dosis charisma bezit.

  10. #160
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Weinig respeckt voor de andere vechters niet een vraag werd er naar hun gesteld spijtig.
    Ik had graag van Glory een antwoord wrm Silva en niet Londt een titleshot kreeg en wrm Ben saddik nooit tegen Rico heeft gestaan onder Glory.
    Rotte persconf.

  11. #161
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Dat was inderdaad triest. Er stonden naast Rico nog wel meer klasse vechters op het podium die persco. Maar ja, eerlijk is eerlijk: ze zijn toch een beetje het heerlijke voorprogramma.

  12. #162
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Hoop dat het een goede partij wordt met alle aandacht. Het zou een beetje jammer zijn voor de sport als half Nederland kijkt en het eindigt in debielen acties of 2 gasten die na ronde 1 al uitgeput zijn.

  13. #163
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Hoop dat het een goede partij wordt met alle aandacht. Het zou een beetje jammer zijn voor de sport als half Nederland kijkt en het eindigt in debielen acties of 2 gasten die na ronde 1 al uitgeput zijn.
    Dat laatste gaat Rico niet gebeuren, hij heeft tot nu toe een goede conditie laten zien voor een zwaargewicht. Rico moet gewoon ronde 1 overleven, ga er vanuit dat Badr weer redelijk los gaat met slagenwisselingen, doet hij dat niet dan zien we misschien weer eens een leuke technische partij.

  14. #164
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    De persconferentie is inmiddels bijna 300.000 bekeken in een paar dagen, dat is denk ik meer dan alle glory persconferenties bij elkaar.

  15. #165
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    De persconferentie is inmiddels bijna 300.000 bekeken in een paar dagen, dat is denk ik meer dan alle glory persconferenties bij elkaar.
    Een film met Robert de Niro is niet altijd een topfilm! Get it? De persconf was inhoudelijk saai en er werden teveel dezelfde vragen gesteld niets nieuws gehoord. The Voice ontbrak

  16. #166
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Check out our first Podcast series, hosted by none other than Joseph Valtelini and Todd Grisham. This episode features EXCLUSIVE interviews with Badr Hari and Rico Verhoeven, fight predictions and analysis for GLORY 35 Nice and more!
    Beide heren gaan voor een winst voor Rico en waarom..

  17. #167
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  18. #168
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #169
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Rico-Badr uitverkocht, 10.000 Nederlanders gaan kijken

    Het 'kickboksgevecht van de eeuw tussen wereldkampioen Rico Verhoeven Badr Hari 10 december in de König-Pilsener-Arena in het Duitse Oberhausen, is uitverkocht. Van de 12.000 kaarten zijn er ruim 10.000 verkocht aan Nederlandse fans.


    Dat meldt het organiserende Glory, dat beide sporters 10 december tegenover elkaar heeft gezet in een gevecht dat vooral om de eer gaat. Badr (bijna 32 jaar) was ooit de beste kickbokser ter wereld, maar zijn titels liggen alweer een jaar of zeven achter hem. Rico Verhoeven (27) is al sinds 2013 de beste ter wereld, maar weet dat hij eerst 'kickbokslegende' Badr moet verslaan om echt als 'de beste' te worden gezien.

    Marokkaanse fans
    Twaalfduizend toeschouwers zullen het gevecht 10 december bijwonen. Ruim 10.000 kaarten zijn verkocht aan Nederlanders. Onbekend is hoeveel Marokaanse supporters Badr 'meeneemt', uit Nederland of uit Marokko. Bij de persconferentie twee weken geleden liet hij doorschemeren dat 'men nog verrast zal worden door de enorme hoeveelheid Marokkaanse fans die voor hem zullen komen'.

    Wie niet naar Oberhausen gaat, kan het gevecht ook live zien op Ziggo Sport. Vanaf 21.45 uur, gepresenteerd door Jack van Gelder, zendt Ziggo vier gevechten uit waarvan Badr vs Rico als laatste. De samenvatting van de wedstrijd is ook op AD.nl te zien.


    http://www.ad.nl/binnenland/rico-bad...jken~a1ad1285/

  20. #170
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Leuk dat het uitverkocht is, is ook maar een uurtje rijden vanuit een hoop plaatsen. Maar die berichtgeving, wanneer was Hari de beste van de wereld?

  21. #171
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Leuk dat het uitverkocht is, is ook maar een uurtje rijden vanuit een hoop plaatsen. Maar die berichtgeving, wanneer was Hari de beste van de wereld?
    Toen 'ie Schilt neersloeg o.a.

    -Showtime Heavyweight Champion.
    - The first K-1 Heavyweight Champion

  22. #172
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Fujimoto kom op. En It's Showtime tja, vele organisaties vele 'wereldkampioenen'.

  23. #173
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Wat dacht je van glaube feitosa toen hij nog in zijn top was (2 keer k1 finalist) tegen hem heeft hij de k1 tot de 100 kg titel gewonnen, en schilt ff neerslaan die iedereen verwoestte is ook niet iets wat je onder de tapijt kan schuiven, er zijn maar 2 mensen geloof ik die schilt hebben verslagen tijdens de schiltera, aerts met 3 harde rondes doordrukken en hari door eerste ronde ko.

    Love him or hate him de man zorgde altijd voor ko's de gp finales, aerts ko, zimmerman ko, karaev ko, overeem ko, allen de eerste of tweede ronde, het enige wat ontbrak was de finale winst dat neemt niet weg dat hij iets speciaals bracht.

    Ik weet niet of je its showtime destijds kende of alleen nu van youtube, maar its showtime was een soort tweede k1 en organiseerde dikke partijen ala k1, alle vechters die in de k1 vochten haalde ze naar its showtime, hetzij buakaw kyschenko, souwer etc de mannen van de k1max en de zwaargewichten zoals hari schilt saki bonjasky spong aerts noem maar op.
    Last edited by tarantula; 19-11-2016 at 16:02.

  24. #174
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hari is altijd net niet geweest. Enorme potentie maar hij heeft het nooit waargemaakt. Leuk die overwinning op Schilt maar behalve af en toe een lucky KO was het niks. Hij mag Semmy zijn veters nog niet strikken wat mij betreft. Lelijke kroeghoeker.

    Het enige waar hij altijd top in is geweest is negatieve publiciteit, zichzelf misdragen, criminaliteit en paardebiefstuk.

  25. #175
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Hoeveel kroegen telt Nederland? ik denk daar veel mannen rondlopen die mannen als overeem sefo karaev aerts saki zimmerman leko etc, kunnen neer kroeghoeken gezien badr die techniek heeft gebruikt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •