MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 37 of 40 FirstFirst ... 273334353637383940 LastLast
Results 901 to 925 of 982
  1. #901
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Win by submission door Bakker Harrie
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #902
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Een taakstraf noem je vervolgd
    ik geef je nergens de schuld van. Die haat is er ingeworteld , dat krijgt niemand er uit.
    een discussie met jou soort is ook zinloos , want je hebt een bord voor je kop
    Ik denk dat de haat eerder aan de andere kant zit.

    En een discussie is inderdaad zinloos, die ga je namelijk verliezen.

  3. #903
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    kamal ik heb verkeerd gewed ik wou al mijn vcash op badr inzetten kun jij dit alsnog veranderen?
    Wees blij. Nu verlies je maar 1000vCash.

  4. #904
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Goede avond. Iemand een goede gratis link ? Ufc wel goed maar niet mainevent

  5. #905
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Op een forum lees je ook tussen de regels door, en met een beetje intelligentie snap je dat hij met zijn zin bedoeld dat hij je mening onzin vindt
    Zelfs Marchant terug hier. Het maakt wel wat los zo'n partij.

  6. #906
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Zelfs Marchant terug hier. Het maakt wel wat los zo'n partij.
    Wat is het stil!!!!😑😑

  7. #907
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    badr is a bad girl. Wel fijn om te zien dat hij tegenwoordig kapt zonder DQ's te gebruiken.

  8. #908
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    48
    vCash
    125985

    Default

    Wat viel het allemaal tegen zeg brrr

  9. #909
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Zelfs Marchant terug hier. Het maakt wel wat los zo'n partij.
    echt he...kwam weer ff buurten..maar wat een kut einde..
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #910
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Heel erg jammer dat het op deze manier is beslist. Badr vocht zoals ik al verwachtte gecontroleerd en beheerst. En ook van 'in de eerste ronde gaat hij alles geven en dan is het klaar' dat was zoals ik al eerder zei te doorzichtig.

  11. #911
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Heel erg jammer dat het op deze manier is beslist. Badr vocht zoals ik al verwachtte gecontroleerd en beheerst. En ook van 'in de eerste ronde gaat hij alles geven en dan is het klaar' dat was zoals ik al eerder zei te doorzichtig.
    Of hij kon niet beter. Rico zette goed druk.

  12. #912
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat hij al last had. Zei het gelijk al. Hij keek heel erg bedenkelijk bij opkomst. Ik zei nog "hij lijkt wel onwel". Voor hij de ring instapte. Hij sloeg ook amper met rechts. Maar misschien beeld ik me dat in. Heb de partij 3x gekeken. Wel kut misschien na 100 partijen wordt de kans hierop groter. Spong, Silva en nu Badr. Badr hield in ofzo en Rico vond ik ook niet indrukwekkend.
    Wel jammer zo.
    Maar de rematch pakt badr 100% als hij goed hersteld.

    Nexttime ush.

  13. #913
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Zoals ik zei badr stond voor en het leek of rico blij was dat ie niet neer is gegaan. Wat een neppe partij van lond en bensadiq. En hoe kun je de dames laten zien ipv mosab vs pinca. Badr heeft gevoeld wat voor een vechter rico is en hij gaat zeker trainen en ik hoop dat als er een remach komt dat badr nog een aantal partijen daarvoor zal vechten voor de ritme maakt niet uit tegen wie. Zou mooi zijn als die partij in mei of juni zal komen.

  14. #914
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Gewoon een KO voor Rico. Geen geouwehoer. Die jongen is 26, staat tegen een van de meest beruchte mensen ooit uit Nederland. Wordt van te voren afgeschreven, tijdens en na de persconferentie weggezet en voor de partij ook overdonderd door alles wat er naast de ring gebeurd, maar wint wel gewoon. Iedereen kan zeggen wat hij wilt, maar een knappe KO overwinning voor Rico en klaar

  15. #915
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Ik denk dat hij al last had. Zei het gelijk al. Hij keek heel erg bedenkelijk bij opkomst. Ik zei nog "hij lijkt wel onwel". Voor hij de ring instapte. Hij sloeg ook amper met rechts. Maar misschien beeld ik me dat in. Heb de partij 3x gekeken. Wel kut misschien na 100 partijen wordt de kans hierop groter. Spong, Silva en nu Badr. Badr hield in ofzo en Rico vond ik ook niet indrukwekkend.
    Wel jammer zo.
    Maar de rematch pakt badr 100% als hij goed hersteld.

    Nexttime ush.
    Hari smoesjes.

    Hij heeft gewoon weer laten zien dat hij geen winnaar is.

    En laten we er niet op rekenen dat een rematch komt want iemand zal hem waarschijnlijk in het openbaar verkeerd aankijken.

  16. #916
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Hoeveelste teleurstellende partij is dit? Hoeveel partijen zijn er nog nodig om in te zien dat hij over is? Hij is ongelooflijk populair maar als vechter is hij klaar

  17. #917
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Zoals ik zei badr stond voor en het leek of rico blij was dat ie niet neer is gegaan. Wat een neppe partij van lond en bensadiq. En hoe kun je de dames laten zien ipv mosab vs pinca. Badr heeft gevoeld wat voor een vechter rico is en hij gaat zeker trainen en ik hoop dat als er een remach komt dat badr nog een aantal partijen daarvoor zal vechten voor de ritme maakt niet uit tegen wie. Zou mooi zijn als die partij in mei of juni zal komen.


  18. #918
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Hoeveelste teleurstellende partij is dit? Hoeveel partijen zijn er nog nodig om in te zien dat hij over is? Hij is ongelooflijk populair maar als vechter is hij klaar
    Voor een oude generatie die last heeft van ringroest en die over zijn top heen is deed hij het verdomd goed..heel gecontroleerd, snel , scherp en hard. Hij ontweek de stoten van Rico heel goed..SO naar beide vechters.
    OSU

  19. #919
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    bad boy is a sad boy.
    jammer hoor, k had 30 euro op m staan op unibet
    teleurstellend.
    gelukkig maakte t gevecht van duut veel goed

  20. #920
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Gewoon een KO voor Rico. Geen geouwehoer. Die jongen is 26, staat tegen een van de meest beruchte mensen ooit uit Nederland. Wordt van te voren afgeschreven, tijdens en na de persconferentie weggezet en voor de partij ook overdonderd door alles wat er naast de ring gebeurd, maar wint wel gewoon. Iedereen kan zeggen wat hij wilt, maar een knappe KO overwinning voor Rico en klaar
    Haha, dus in de kickboks-sectie troll je ook graag? Jij mag het een KO noemen hoor, dat doet alleen verder niemand.
    Ik vond de eerste ronde erg close. En het was goed om te zien dat Hari echt aan het kickboksen was en niet aan het maaien. Ik denk echt dat hij kan winnen van Rico, ze zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd.

  21. #921
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Smile

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Voor een oude generatie die last heeft van ringroest en die over zijn top heen is deed hij het verdomd goed..heel gecontroleerd, snel , scherp en hard. Hij ontweek de stoten van Rico heel goed..SO naar beide vechters.OSU
    Is ook zo (hoopte op MB haha)Maar weet je vroeger waren de mannen van staal en de boten van hout, trainer had gelijkHet is ook welletjes joh, waren weer leuke dagen hier, in de ring moest hij op het laatst toch weer even tof doen tegen rico maar ach, volgend jaar deel 2

  22. #922
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Als je dan UFC 206 terugkijkt vraag je je eigen af waarom je dit gisteren hebt zitten kijken.

  23. #923
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ik heb het een paar keer terug gekeken en ben absoluut geen Badr fan . Maar Badr was toch echt de betere van de 2 tot Badr zijn arm brak.
    Ging redelijk gelijk op qwa punten alleen Badr had meer hardere en zuivere treffers.

    Vond Badr heel scherp en bekeken hij is geen moment in de problemen geweest.

  24. #924
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ik heb het een paar keer terug gekeken en ben absoluut geen Badr fan . Maar Badr was toch echt de betere van de 2 tot Badr zijn arm brak.
    Ging redelijk gelijk op qwa punten alleen Badr had meer hardere en zuivere treffers.

    Vond Badr heel scherp en bekeken hij is geen moment in de problemen geweest.
    Talent kan je niet trainen, Badr is de betere kickbokser.

    Mij viel op dat hij het vergif van vroeger kwijt lijkt te zijn.

  25. #925
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Badr deed het goed. Respect voor beide vechters Rico en Badr. Londt vs Ben Saddik was echt waardeloos. Jammer voor Holzken maar zat er helaas wel aan te komen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •