MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 34 of 40 FirstFirst ... 24303132333435363738 ... LastLast
Results 826 to 850 of 982
  1. #826
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Tarantula, het is niet alleen schoenen maar de kapsel rico heeft zn haar achter en badr is kaal daar zit ook een paar centimeter verschil in waardoor rico langer lijkt. Badr 1,98 vs rico 1,96
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #827
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Inderdaad een handoekje en een heerlijke hollandse dame naast mij in bed.
    Wij trekken een blik marokkaanse hoeren open.

  3. #828
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Tarantula, het is niet alleen schoenen maar de kapsel rico heeft zn haar achter en badr is kaal daar zit ook een paar centimeter verschil in waardoor rico langer lijkt. Badr 1,98 vs rico 1,96
    Wat een idioot.

    Hahaha.

  4. #829
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    En hiermee suggereer jij dat ik marokkaans ben? hahah. Veel plezier ermee. Hollandse dames vind ik toch aantrekkelijker.

    http://www.tubantia.nl/sport/sport-r...rico-1.6724550

  5. #830
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Night-Rider View Post
    Terugkomend op de vraag van Killroy, ik ben er bij in Oberhausen, nadat ik een burgerlijke wandeling op de kerstmarkt heb gemaakt daar.
    nice!,
    wil niks missen van deze partij dus ben eigenlijk wel blij dat ik op een scherm kijk, wilde naar een cafe maar niks is irritanter dan wanneer je helemaal in een gevecht zit en mensen om je heen slap aan het lullen zijn, kan daar bijna agressief van worden, ik twijfel nog, is wel een happening!

  6. #831
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Vijf verloren jaren.

    Domkop.
    Tony, ik kan me ook erg irriteren aan M B, maar je moet niet gaan lopen schelden. Hou het wel netjes, het kan zijn dat die jongen last heeft van dyslexie. Maar hou het wel netjes op de forum

  7. #832
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    is dat kusje op zijn borst iemand eigenlijk opgevallen bij de staredown?

    3.56min
    Last edited by killroy; 09-12-2016 at 21:15.

  8. #833
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Tony, ik kan me ook erg irriteren aan M B, maar je moet niet gaan lopen schelden. Hou het wel netjes, het kan zijn dat die jongen last heeft van dyslexie. Maar hou het wel netjes op de forum
    Osu!

  9. #834
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    is dat kusje op zijn borst iemand eigenlijk opgevallen bij de staredown?

    3.56min
    Dat is zijn oom

  10. #835
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Dat is zijn oom
    algemeen bekend, maar daarom niet minder grappig!

  11. #836
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Ja Tony Galento ik heb last van dyslexie whahah het haatniveau is wel echt ontzettend hoog hier ik mis echt kickbox.nl. mensen die je totaal niet kennen lopen hier te oordelen en een beeldvorming te schetsen over andere ongelooflijk ik ga niet eens meer reageren hier op sommig een paar hier gaan op negeermodus. Mensen lopen hier stoer te doen met spellen van woorden maar kwa inhoud lijkt het op dat de meeste van de voetbalwereld komen en echt helemaal niks zinnigs over de sport te melden hebben behalve mensen treiteren plagen als kleuters reageren en vol zitten met haat echt kwallen hier hahah. Het is zelfs veel en veel lager dan de gemiddelde zwakbegaafde. Het kan komen dat ik over teveel van kennis beschik van de sport waardoor het lijkt dat sommige niks weten maar daar kan ik helaas niks aan doen.

  12. #837
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga wel ff kijken heur. Amrani is ook altijd leuk om te zien maar dat zal wel niet lukken op ziggo....

  13. #838
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Ik hoop op een winst van badr, bensadik en mosab amrani de andere partijen vind ik eigelijk niet zo interessant.
    Ik hoop ook dat er morgen toch een gratis stream komt zo dat ik naar mosab kan kijken. Anders word het gewoon youtube.

  14. #839
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    niemand die het heeft meegekregen? badr wou hierna misschien wel tegen ben saddik vechten.

    dat gevecht zou nog veel mooier zijn dan badr vs sneako.

  15. #840
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    heeft hij nu een contract bij glory dan, of is het alleen voor deze ene partij

    weet jij dat?

  16. #841
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik ben benieuwd wat badr doet na deze partij. Bij winst misschien nog een rematch voor de titel, bij verlies stopt hij denk. Ik heb niet het gevoel dat hij van plan is om jaren te blijven vechten.

  17. #842
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Nee, in eerste instantie was dit een eenmalige partij. Maar dat zou me niets verbazen als Cor dit al heeft besproken. Jamal komt namelijk uit voor Golden Glory en traint momenteel onder Nick Hemmers, zoon van.

    Maar gisteren tijdens Pauw hoorde je Jeroen al berichten dat "Kamp Badr" de eventuele acceptatie van Bonjasky bij een uitdaging niet serieus neemt. Jeroen noemde de namen Tyrone Spong en Jamal Bensadik op. Dat zijn de vechters waar Badr tegen wil staan.

  18. #843
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Ik zei het hier eerder al en ik hoorde het gister bij jeroen pauw. Zag liever badr tegen bensadik maar eerste even de joghie opzij zetten.
    En het kamp hari wou ook tegen spong.
    Ik hoop op badr vs bensadik
    Badr vs spong
    Ik denk wel dat bensadik badr neer kan slaan hij kan echt gevaarlijk zijn.
    Ik denk wel dat hij doorgaat maar dat hij minder gaat vechten mischien 4 keer per jaar.

  19. #844
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun Tyrone een succesvolle boks carrière, maar hij moet niet meer trappen met dat been, ik vond hem qua vechtstijl en karakter de allerbeste, maar dat been zal nooit meer 100% zijn


    Die moet boksen en heeft niks meer te winnen in de kickboksring alleen te verliezen , titels in verschillende gewichtsklassen, living legend, maar niet meer kickboksen, mijn mening

  20. #845
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Ik gun Tyrone een succesvolle boks carrière, maar hij moet niet meer trappen met dat been, ik vond hem qua vechtstijl en karakter de allerbeste, maar dat been zal nooit meer 100% zijn


    Die moet boksen en heeft niks meer te winnen in de kickboksring alleen te verliezen , titels in verschillende gewichtsklassen, living legend, maar niet meer kickboksen, mijn mening
    +1, denk ook niet dat hij nog iets anders gaat doen als boksen. Tyrone was een beest, was overigens ook een goede combinatie met lucien Carbin, maar na die breuk in zijn scheen zal het niet meer hetzelfde zijn.

  21. #846
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Night-Rider View Post
    Nee, in eerste instantie was dit een eenmalige partij. Maar dat zou me niets verbazen als Cor dit al heeft besproken. Jamal komt namelijk uit voor Golden Glory en traint momenteel onder Nick Hemmers, zoon van.

    Maar gisteren tijdens Pauw hoorde je Jeroen al berichten dat "Kamp Badr" de eventuele acceptatie van Bonjasky bij een uitdaging niet serieus neemt. Jeroen noemde de namen Tyrone Spong en Jamal Bensadik op. Dat zijn de vechters waar Badr tegen wil staan.

    Uiteindelijk draait alles om geld.
    het hangt er van af wat die gala morgen gaat opleveren .Als het gelijk is aan de voorgaande glory
    Events dan heeft badr geen verschil gemaakt en zullen ze hem waarschijnlijk niet meer vragen.
    Mocht glory een mega omzet(ppv) halen , vergeleken met de andere gala's dan zullen ze hem zeker een goed contract aanbieden.

  22. #847
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Klopt. It's all about the money.

    De eerste gala van Glory in de Rai was geheel uitverkocht. De tweede gala in de Rai weer niet. En dat waren iets meer dan de helft aan kaarten ten op zichte van Oberhausen.

    Daarnaast is Oberhausen veel goedkoper, qua verhuur van de zaal, diensten, hotels, transport etc., ik verwacht dat Glory goede zaken doet. Glory zal nu ook zien dat ze gemeente Amsterdam totaal niet nodig hebben voor een gala in ons kikkerlandje. Antwerpen kan bijvoorbeeld ook als een goede uitvalsbasis fungeren.

    In eerste instantie was deze gala gepland voor in de ziggodome met een capaciteit van ongeveer 15.000 personen (17.000 incl. staanplaatsen), maar daar wilde de gemeente Amsterdam geen vergunning voor verlenen met Badr op de fightcard. Hoe dan ook, deze wedstrijd levert zoveel publiciteit. Amrani vs Pinca als voorgevecht? Sittichai vs gregorian als voorgevecht? Deze vind ik minimaal superfight waardig. Door de partij Badr vs Rico zijn alle andere partijen ondergesneeuwd.

  23. #848
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Neem aan dat dit alleen op UFC Fightpass uitgezonden gaat worden? Foxsports NL lijkt het ook niet uit te gaan zenden.

  24. #849
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Zit je bontkraagje te strak?
    Quote Originally Posted by M B View Post
    Tony Garnaal, heb je weleens een iq test gedaan ben echt benieuwd naar jou scores. Je hebt 0,0 verstand van het kickbo(xen).
    Jullie moeten samen het theater in gaan. Trekken jullie volle zalen. Met mij op de voorste rij. Echt hilarisch. Dank, veel dank!

  25. #850
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Neem aan dat dit alleen op UFC Fightpass uitgezonden gaat worden? Foxsports NL lijkt het ook niet uit te gaan zenden.
    fightpass idd en anders de laatste partijen via ziggo kanaal 14 vanaf 21:45
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •