MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 38 of 40 FirstFirst ... 2834353637383940 LastLast
Results 926 to 950 of 982
  1. #926
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Hoeveelste teleurstellende partij is dit? Hoeveel partijen zijn er nog nodig om in te zien dat hij over is? Hij is ongelooflijk populair maar als vechter is hij klaar
    Dit.
    Altijd weer "vólgende keer pakt Badr die en die. En vecht ie beter, want dàn gaat ie wel goed trainen'."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #927
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    BAM! Koning Rico! Zoals iemand achter me op de tribune schreeuwde: "Het had zijn nek moeten zijn!". Achterlijke kutfans van Badrtje is het gegund. Al zullen die dit resultaat wel weer zien als excuus dat Badr niet echt heeft verloren.... Badr was al doodop na zijn walk out richting de ring. Opgepompt lijf, maar 0,0 cardio.

  3. #928
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Hij heeft het Rico knap lastig gemaakt voor iemand die al jaren geen topwedstrijden heeft gevochten en geen wedstrijdritme (ringroest) heeft. Ik vond hem heel scherp en gecontroleerd vechten, zuivere harde stoten en bleef continue in beweging. Ik moet zeggen dat ik rico niet top vond, ik had een betere rico verwacht. Al met al respect voor beide vechters.
    Osu

  4. #929
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    BAM! Koning Rico! Zoals iemand achter me op de tribune schreeuwde: "Het had zijn nek moeten zijn!". Achterlijke kutfans van Badrtje is het gegund. Al zullen die dit resultaat wel weer zien als excuus dat Badr niet echt heeft verloren.... Badr was al doodop na zijn walk out richting de ring. Opgepompt lijf, maar 0,0 cardio.

    Hoe was het daar?
    It's okay to be white

  5. #930
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Hoe was het daar?
    Tikkeltje gespannen sfeer bij main event.... Ikzelf vind dat wel mooi, maar jammer dat er paar idioten moesten gaan vechten. De opkomst van Badr was wel geweldig. Partij van Duut veruit de beste/mooiste.

  6. #931
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Talent kan je niet trainen, Badr is de betere kickbokser.

    Mij viel op dat hij het vergif van vroeger kwijt lijkt te zijn.
    Ik denk dat Badr gewoon wat wijzer is geworden en er niet meer blind in vliegt waardoor hij ook zelf welles op een ko liep.

    Jammer dat het zo is afgelopen had graag gezien wie de betere vechter is en dat weten we nu niet..... helaas

  7. #932
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    774.000 kijkers! Wanneer heeft een kickboks gevecht ooit zoveel kijkers getrokken in NL en dat terwijl het kanaal niet voor iedereen beschikbaar is. Een rematch zal het ook wel goed doen aangezien er geen duidelijke winnaar uit deze partij is gekomen.
    Max. 400 x 125

  8. #933
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Ik vroeg me echt af wat Londt en Ben Saddik daar aan het doen waren?? Effe serieus als dat de heavy weight divisie moet voorstellen? Belachelijk gewoon. Kan ook echt niet dat lichaam van Ben Saddik. Kom op je bent een sporter!

    Ik vond Holzken echt héél terughoudend vechten. Hij kreeg maar geen grip op het gevecht. Elke keer als hij accelereerde kreeg hij een tegenaanval. Dit is echt niet de Nieky die ik ken. Heel jammer! Zijn tegenstander speelde zijn eigen spel en je zag dat hij Nieky daarin mee trok. Zijn tegengaande maakte er echt een show van! Ik moest echt een paar keer lachen! Hij vocht zo relaxed en kalm.

  9. #934
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Holzken weet al jaren niet meer te imponeren. Heel passief en had al eerder zijn belt moeten verliezen. Damn wat mis ik K1. Daar zou een gevecht tussen Badr en Rico gewoon 1 van de partijen zijn.
    Max. 400 x 125

  10. #935
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Ik vroeg me echt af wat Londt en Ben Saddik daar aan het doen waren?? Effe serieus als dat de heavy weight divisie moet voorstellen? Belachelijk gewoon. Kan ook echt niet dat lichaam van Ben Saddik. Kom op je bent een sporter!

    Ik vond Holzken echt héél terughoudend vechten. Hij kreeg maar geen grip op het gevecht. Elke keer als hij accelereerde kreeg hij een tegenaanval. Dit is echt niet de Nieky die ik ken. Heel jammer! Zijn tegenstander speelde zijn eigen spel en je zag dat hij Nieky daarin mee trok. Zijn tegengaande maakte er echt een show van! Ik moest echt een paar keer lachen! Hij vocht zo relaxed en kalm.
    wat lichaamsbouw betreft, Ben Saddik staat nu eenmaal niet bekend om z'n sixpack. Daar heb ik op zich niet zo'n moeite mee als ie gewoon aan het vlammen is. Zelfde met Ismael Lazaar, daar dacht ik in het begin ook van 'huh' , maar die gast beukt gewoon bij Enfusion iedereen door de ring heen. Maar als je dan zo halfslachtig aan het sparren bent met Londt, dan is er wel wat mis ja. Dat was voor mij de meest teleurstellende pot van de avond. Al eerder genoemd hier, dit zijn de concurrentie voor Rico...nah lekker dan....
    It's okay to be white

  11. #936
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Event was ok, maar als dit het beste is wat kickboxen te bieden heeft. Enkele events van UFC bezocht in Europa, toch iets hoger niveau en professioneler. Die hele entourage van Hari, dat zou daar toch niet kunnen. De ringspeaker zegt dat de partij pas begint wanneer iedereen zit, maar na een minuut toch beginnen omdat het een kansloos verhaal is. Duut heeft de avond nog wat glans gegeven. Wel bier en whiskey-cola, dat was wel wel prima.

  12. #937
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    wat lichaamsbouw betreft, Ben Saddik staat nu eenmaal niet bekend om z'n sixpack. Daar heb ik op zich niet zo'n moeite mee als ie gewoon aan het vlammen is. Zelfde met Ismael Lazaar, daar dacht ik in het begin ook van 'huh' , maar die gast beukt gewoon bij Enfusion iedereen door de ring heen. Maar als je dan zo halfslachtig aan het sparren bent met Londt, dan is er wel wat mis ja. Dat was voor mij de meest teleurstellende pot van de avond. Al eerder genoemd hier, dit zijn de concurrentie voor Rico...nah lekker dan....
    Ok, misschien niet bekend om zijn sixpack en Londt ook niet. Maar je hoort van tevoren dat er 15.000 bezoekers komen. Uitgezonden in 175 landen. Miljoenen kijkers. Elke week duiken er filmpjes op met Badr en Rico in de shape van hun leven.

    Dan heb je als professionele kickbox speler 2 opties:

    1. je komt zwaar hijgend met 30 kilo overgewicht de ring in vanwege de afstand tussen de kleedkamer en de ring en je besluit een beetje tegen elkaar aan te gaan leunen.
    2. Je pakt de kans van je leven en investeert een maand of 4 om een spetterende show af te leveren en Glory te imponeren zodat je meer partijen krijgt aangeboden.

    Overigens liep Holzken maandenlang te mauwen dat hij helemaal geen aandacht krijgt. Lijkt me achteraf niet meer dan terecht.

  13. #938
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Het was een tijdje leuk met o.a. Spong en Saki, maar de laatste tijd is het zwaargewicht van Glory bedroevend. Londt en Ben Saddik schrok ik wel van, ik ben ervan overtuigd dat als Glory beter zijn best doet er ook betere zwaargewichten kunnen draaien op de cards, scouten, scouten en nog eens scouten dus

    Rico - Badr II zouden ze in China moeten doen, valt veel te verdienen daar en geen mongolen die meekunnen om te vechten, ongelooflijk hoe gasten vooroordelen blijven bevestigen

  14. #939
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Nou Mongolië ligt naast China....

  15. #940
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Rico - Badr II zouden ze in China moeten doen, valt veel te verdienen daar en geen mongolen die meekunnen om te vechten, ongelooflijk hoe gasten vooroordelen blijven bevestigen
    Er zagen gisteravond een paar burgemeesters dat ze de juiste beslissing hadden genomen om gala's in Nederland te verbieden.

  16. #941
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Als je dan UFC 206 terugkijkt vraag je je eigen af waarom je dit gisteren hebt zitten kijken.
    x2 was een mooie UFC
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  17. #942
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Het valt me op bij Glory dat niemand voor de kill gaat door die rare regels van ze. Ze focussen te veel op de punten telling. Als je kijkt naar Enfussion zit je pas echt op het puntje van je stoel. Als Glory reclame wilt maken in andere landen en het kickboksen wilt promoten mag er wel wat meer spektakel zijn want de wedstrijden van gister zijn niet om aan te zien.

  18. #943
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Er zagen gisteravond een paar burgemeesters dat ze de juiste beslissing hadden genomen om gala's in Nederland te verbieden.
    Ik begrijp dat je wilt stoken
    Maar als ze daarom gala's willen verbieden, dan kunnen ze gelijk alle voetbalwedstrijden verbieden .

  19. #944
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    166
    vCash
    126000

    Default

    Die Rico is een geschenk uit de hemel. Niet dat ie een weergaloze op mij heeft gemaakt, maar door zijn ideale schoonzoon reputatie is ie natuurlijk goud waard voor de mainstream en extra kijkers op tv. Komt bij dat de voormalige top graag tegen hem wil knokken om de poen en de eer ( oldskool vs newskool ). Las net dat Saki een potje tegen hem wil? Prima! Verheug me daar meer op dan Verhoeven tegen bijv een nr 5 van Glory op dit moment.

  20. #945
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Rico vs Werkloze Saki is 100x meer interessant dan Rico vs Londt. Zo goed is Rico nu. Hij moet zich meten met de oude K1 goden.

  21. #946
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Er zagen gisteravond een paar burgemeesters dat ze de juiste beslissing hadden genomen om gala's in Nederland te verbieden.
    Idd. Beter gewoon de partij in China of in de States houden, in de states komt de gemiddelde idioot die denkt dat hij Badr is toch niet binnen vanwege een strafblad. Nu ik het zeg denk ik dat Badr niet eens binnen komt. China dan maar.

  22. #947
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Ik begrijp dat je wilt stoken
    Maar als ze daarom gala's willen verbieden, dan kunnen ze gelijk alle voetbalwedstrijden verbieden .
    Is geen stoken maar de trieste waarheid.

    Hoeveel hersencellen heb je als je denkt dat het een goed idee is om in de ring een selfie te gaan maken als de partij net gaat beginnen.
    Deze gasten hebben de PVV weer een dikke dienst bewezen en meer dan een miljoen Nederlanders hebben het gezien.

  23. #948
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Is geen stoken maar de trieste waarheid.

    Hoeveel hersencellen heb je als je denkt dat het een goed idee is om in de ring een selfie te gaan maken als de partij net gaat beginnen.
    Deze gasten hebben de PVV weer een dikke dienst bewezen en meer dan een miljoen Nederlanders hebben het gezien.
    ik praat het niet goed , het zijn een stel te enthousiaste idioten.
    maar we moeten het niet overdrijven.
    ik zeg stoken omdat je op je eerste post niemand reageert , dan probeer je het weer. je goedrecht, maar dan noem ik stoken.

    en om hoeveel man ging het .ongeveer 30 man
    elk weekend misdragen Nederlandse voetbal supporters zich bij voetbalwedstrijden waar nota bene kinderen bij zitten dan gaat het om honderden en dat zien ook miljoenen Nederlanders.

  24. #949
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ahja. Daarom is het normaal. Bij voetbal doen ze het ook.
    En kritiek geven is hier direct weer stoken. Mooi man. Stelletje racisten hier.

    Vergeet niet de wekelijkse stadionverboden die uitgedeeld worden aan dit soort types bij voetbalwedstrijden. En als hier hetzelfde wordt geeist is het weer stoken. Ongelooflijk weer, dat excuusgedrag.

  25. #950
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Het was een tijdje leuk met o.a. Spong en Saki, maar de laatste tijd is het zwaargewicht van Glory bedroevend. Londt en Ben Saddik schrok ik wel van, ik ben ervan overtuigd dat als Glory beter zijn best doet er ook betere zwaargewichten kunnen draaien op de cards, scouten, scouten en nog eens scouten dus
    Echt. Zagen er ook uit alsof hun voedingsplan door hun lokale frietschuur was samengesteld.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •