MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 40 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 982
  1. #126
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Badr's kant van het verhaal over waarom het geen vijf rondes zijn op 10 december, stel als hij gaat winnen (dat is ook maar de vraag) dan is die GLORY belt niks waard die Rico dan heeft en dan kan Badr bij een winst op 10 december eventueel een rematch onderhandelen, en dat is voor hem een extra payday dat zegt hij dan. Want wie wil geen rematch zien tussen Rico vs Badr voor de belt uiteraard vijf rondes, stel dat Rico op 10 december zou verliezen. Ik ben ook benieuwd naar die andere partijen.
    Last edited by Eindbaas; 01-11-2016 at 17:13.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Ziggo zend Collision uit als ik het goed begrijp hebben zij ook de rechten voor 2017

  3. #128
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    35
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Badr's kant van het verhaal over waarom het geen vijf rondes zijn op 10 december, stel als hij gaat winnen (dat is ook maar de vraag) dan is die GLORY belt niks waard die Rico dan heeft en dan kan Badr bij een winst op 10 december eventueel een rematch onderhandelen, en dat is voor hem een extra payday dat zegt hij dan. Want wie wil geen rematch zien tussen Rico vs Badr voor de belt uiteraard vijf rondes, stel dat Rico op 10 december zou verliezen. Ik ben ook benieuwd naar die andere partijen.
    Ja klopt voor beide vechters zijn er voor en nadelen maar zal ook wel voor een lekkere paycheck zijn.. Rico heeft nog nooit zoveel verdient

  4. #129
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DonMMA View Post
    Ziggo zend Collision uit als ik het goed begrijp hebben zij ook de rechten voor 2017
    Ja ook voor 2017.

  5. #130
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Wat slecht geregeld die pers conferentie. Dan weer Nederlands , dan weer Engels .
    En wat wat een slechte vertaler.

    Ze hebben 0 % respect voor elkaar. snap badr wel , na alle brutale teksten van Rico bij ziggo sport. nu was hij zogenaamd gentleman. Schijnheilig gedoe

  6. #131
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Beetje zielig allemaal. Eindelijk aandacht van de UFC en dan ben je te beroerd om engels te praten, daarnaast ook nog eens een tolk van niks. Kan wel weer een enorm verhaal gaan afsteken over Badr zijn gedrag tijdens de persconferentie, maar het is wel duidelijk denk. De reden dat Badr geen staredown wilde is omdat hij bang was dat hij zichzelf weer eens niet in zou kunnen houden denk.

  7. #132
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Roid rage is a bitch.Maar Badr spreekt geen Engels meer he? "Do you work in a fabric"
    It's okay to be white

  8. #133
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Wat slecht geregeld die pers conferentie. Dan weer Nederlands , dan weer Engels .
    En wat wat een slechte vertaler.

    Ze hebben 0 % respect voor elkaar. snap badr wel , na alle brutale teksten van Rico bij ziggo sport. nu was hij zogenaamd gentleman. Schijnheilig gedoe
    Want zoals we allemaal weten is Badr het toonbeeld van respect, fairness en sportsmanship.

  9. #134
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Kansloos van Badr. Dat Rico hem maar helemaal mag slopen.

  10. #135
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Weinig respect vanuit Badr, prima. Nette jongen imago Rico, prima. Hopelijk krijgen we op 10 december gewoon een beukpartij, hoe ze zich dan van tevoren jegens elkaar gedragen/uiten boeit mij eigenlijk niet!

  11. #136
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Dat hele "legend" imago dat ze Badr aanmeten vanuit Glory is ook irritant. Badr heeft net zo veel K-1 titels gewonnen als Rico....

  12. #137
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    'Biggest fight in kickboxing history'. Dat is toch een fijne giller hoor. Ik ben benieuwd naar de odds. Schat iets als 3:1 voor Rico. Ga flink Vcash inzetten op Bad Boy die zich weer eens van zijn fraaiste kant laat zien.

  13. #138
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    De volledige persconferentie;


  14. #139
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    'de mensen doen aardig tegen me, ik merk er niks van' hahaha de mensen zijn niet helemaal gek nee

    hij maakte een emotioneel instabiele indruk op mij
    alsof je de 'gekte' in zijn ogen kon zien, ook dat rare gelach om zijn eigen grappen

    die heeft ze niet op een rijtje

  15. #140
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    'de mensen doen aardig tegen me, ik merk er niks van' hahaha de mensen zijn niet helemaal gek nee

    hij maakte een emotioneel instabiele indruk op mij
    alsof je de 'gekte' in zijn ogen kon zien, ook dat rare gelach om zijn eigen grappen

    die heeft ze niet op een rijtje
    als conor zo doet vindt iedereen het prachtig
    Max. 400 x 125

  16. #141
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ik weet niet of ik deze vertoning zou vergelijken met een Conor show.

  17. #142
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    als conor zo doet vindt iedereen het prachtig
    Lekkere vergelijking.

  18. #143
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik maak die vergelijking omdat beide mannen anders zijn dan de anderen. Hebben karakter en geven niet alleen sociaal wenselijke antwoorden. Dit zijn mensen die een persconferentie smaak geven en dat doen ze ook in de ring. Rico Verhoeven is boring as fuck zowel binnen als buiten de ring. Ik kijk voor mijn entertainment. Als ik saaie politiek correcte mensen wil zien en horen kijk ik wel naar een kamerdebat.
    Max. 400 x 125

  19. #144
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Nog steeds een slechte vergelijking, omdat Badr, in tegenstelling tot Conor, in z'n sociale leven ook onaangepast gedrag laat zien, inclusief verknipt karakter en Conor gewoon bezig is om z'n gevecht te promoten.
    Misschien verklaart dat het verschil in positieve reacties op Badr t.o.v. Conor.

    Verknipte karakters vind je trouwens ook bij een kamerdebat.

  20. #145
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind een cokehead ook wel een beetje verknipt niet zo erg als Badr maar toch.

  21. #146
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Is Conor ooit gepakt dan? Voorlopig alleen speculaties toch?

  22. #147
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

  23. #148
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.dragon View Post
    Weinig respect vanuit Badr, prima. Nette jongen imago Rico, prima. Hopelijk krijgen we op 10 december gewoon een beukpartij, hoe ze zich dan van tevoren jegens elkaar gedragen/uiten boeit mij eigenlijk niet!
    Super netjes die Rico ( alleen in het bijzijn van badr dan)
    https://m.youtube.com/watch?v=2GVNiBmHPlE

    en die keer over dat badr 9 maanden trainen: moet hij een kind baren

    Of dat badr met geluk van schilt heeft gewonnen en dat schilt 9 van de 10 keer wint.

    Hypocriet noem ik zoeits

    En die Tom harick blijft maar gal spuwen op badr. Het zit kennelijk heel diep dat badr hem heeft verlaten.al die Fame en money die Mike heeft had hij liever gehad, moest hij badr maar niet naaien achter zijn rug om

  24. #149
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    het was eigenlijk dezelfde badr als toen op de persconferentie met graham,
    toen geen handje geven, nu gewoon weglopen, hij is niks veranderd

    ging wel zwaar ko destijds

  25. #150
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Achteraf is badr groot geworden door dat gedrag en levert het meer kijkers op voor zo een organisatie.
    Glory zal achteraf blij zijn met zulke acties, want deze gala gaan ze record aantal kijkers krijgen

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •