MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 40 FirstFirst ... 45678910111218 ... LastLast
Results 176 to 200 of 982
  1. #176
    Join Date
    May 2013
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Het is altijd dezelfde verhaal hier, constant de prestaties van Hari bagatelliseren. Dat doet Rico ook heel veel in de talkshows waar hij zit maar tijdens de persconferentie hield hij zijn tong opvallend stil.

    Door Hari is de sport enorm populair geworden en met name door zijn vechtstijl en k.o.'s. Check alleen maar hoeveel volgers hij heeft op zijn social media, daar mag Rico alleen maar van dromen.

    Geen een Kickboxer zal de prestaties en vechtstijl demoniseren, dat doen alleen degene die geen verstand van het spelletje hebben, geen liefhebbers zijn en/of geen vechters zijn. Waarschijnlijk zijn het bepaalde types die mensen beoordelen op hun uiterlijk en vorm.

    Badr is in de loop der jaren geëvalueerd in zijn vechtstijl dus in principe heeft hij alle technieken ooit gebruikt. In zijn jongere tijden waren het voornamelijk knieën en trappen en tegenwoordig doet hij het voornamelijk met zijn stoten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Het is altijd dezelfde verhaal hier, constant de prestaties van Hari bagatelliseren. Dat doet Rico ook heel veel in de talkshows waar hij zit maar tijdens de persconferentie hield hij zijn tong opvallend stil.

    Door Hari is de sport enorm populair geworden en met name door zijn vechtstijl en k.o.'s. Check alleen maar hoeveel volgers hij heeft op zijn social media, daar mag Rico alleen maar van dromen.

    Geen een Kickboxer zal de prestaties en vechtstijl demoniseren, dat doen alleen degene die geen verstand van het spelletje hebben, geen liefhebbers zijn en/of geen vechters zijn. Waarschijnlijk zijn het bepaalde types die mensen beoordelen op hun uiterlijk en vorm.

    Badr is in de loop der jaren geëvalueerd in zijn vechtstijl dus in principe heeft hij alle technieken ooit gebruikt. In zijn jongere tijden waren het voornamelijk knieën en trappen en tegenwoordig doet hij het voornamelijk met zijn stoten.
    Je gebruikt de term bagatelliseren hier niet goed. Dat is meer goedpraten. Je bedoelt waarschijnlijk zoiets als kleineren. En dat klopt.

    Als je de cijfers bekijkt zijn bijvoorbeeld Hoost, Bonjansky, Aerts en Schilt van een volledig andere planeet. En dat hij Schilt neergeslagen heeft zegt niks. Hoost heeft 2 verliespotten staan tegen Bob Sapp.

  3. #178
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    En al die volgers zijn de mocro-boys dus denk maar niet dat ie verder wat serieuze volgers heeft. Nah, misschien wat familie van Estelle. Hoewel, die heeft ie ook al geterorriseert hahaha. Verder kende niemand Badr tot ie met Estelle ging.
    Leuk dat ie weer komt vechten hoor en misschien wint ie met een wilde zwaai, maar Rico is technisch veel beter en als ie een goede kin heeft, tikt ie Badr zo weg. Dat moet dan drie rondes lang, want Badr durfde geen vijf rondes.

  4. #179
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    En al die volgers zijn de mocro-boys dus denk maar niet dat ie verder wat serieuze volgers heeft. Nah, misschien wat familie van Estelle. Hoewel, die heeft ie ook al geterorriseert hahaha. Verder kende niemand Badr tot ie met Estelle ging.
    Leuk dat ie weer komt vechten hoor en misschien wint ie met een wilde zwaai, maar Rico is technisch veel beter en als ie een goede kin heeft, tikt ie Badr zo weg. Dat moet dan drie rondes lang, want Badr durfde geen vijf rondes.
    Dat Badr aan hoogmoed lijdt en een tekort aan fysiek door zijn gewicht aan abnormale spieren daar heb je gelijk in maar zijn techniek met die van Rico vergelijken of zelfs beter noemen komaan doe is effe normaal gast

  5. #180
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Iedereen die Ik ken en wat van Kickboksen weet zegt het volgende over deze partij:

    "Badr gaat het op 1 ronde rossen gooien en mocht Rico dat overleven dan wint hij het makkelijk."

    Ik geloof er geen klote van dat Badr met zo veel Massa uit het potje dat lang kan vol houden.

    Het word echt de dood of de Gladiolen voor Badr.

  6. #181
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat om de feiten hier, die twee titels die hier worden genoemd zijn volgens vrij snel gestript nadat ze behaald zijn. En It's Showtime vergelijken met K1, tja ik denk dat Hari liever in Tokya van Schilt had gewonnen dan in Amsterdam. Dan was hij ook echt de beste geweest, nu niet. Overeem bijv. heeft iig de World Grand Prix gewonnen en daar gaan een aantal partijen aan vooraf. Dat ben je HW Champ. Als je met die 100 kg titel aankomt, dat is hetzelfde als die Dream titel van Overeem tegen Duffee...leuk maar nietszeggend.

  7. #182
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    BADR HARI GENIET VAN RUST IN MAROKKO

    Badr Hari is klaar voor de laatste voorbereidingen op zijn gevecht met Rico Verhoeven. De kickbokser genoot deze week in Marokko van een paar rustdagen en is inmiddels weer in Nederland om de puntjes op de i te zetten voor de clash die op 10 december in Oberhausen op het programma staat.
    "Na een paar dagen rust nu weer aan het werk", stelde Hari zaterdag op Instagram bij een filmpje met beelden van zijn terugreis.

    De 31-jarige vechtsporter, die 106 partijen won en dat 92 keer deed met een knock-out, verzette de afgelopen maanden al bergen werk, zo blijkt uit foto's die Hari eerder plaatste.

    Bij de persconferentie een paar weken geleden liepen de gemoederen al hoog op tussen de twee. "Rico komt op een paar punten tekort. Hij is heel fit en begrijpt het vechtspelletje goed, maar hij maakt fouten waardoor hij knock-out kan worden geslagen en dat gaat dus ook gebeuren", stelde Hari, die vlak voor de traditionele face-off doodleuk de zaal uitliep.

    "Dit laat zijn klasse zien", stelde Verhoeven, die de regerend Glory-zwaargewichtkampioen is, toen. "Ik ben hier, ik ben klaar en ik respecteer iedereen. Dit vind ik heel respectloos, maar iedereen moet het zelf weten. Ik ben er gewoon voor de fans en media."

    Glory heeft het gevecht in Oberhausen ‘Collision’ genoemd en ziet het als de clash om de officieuze titel van beste zwaargewicht in het kickboksen ooit. Het gevecht tussen Hari en Verhoeven vindt plaats in een uitverkocht huis. Er zijn geen kaarten meer beschikbaar voor het titanengevecht.

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #183
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Het is altijd dezelfde verhaal hier, constant de prestaties van Hari bagatelliseren. Dat doet Rico ook heel veel in de talkshows waar hij zit maar tijdens de persconferentie hield hij zijn tong opvallend stil.Door Hari is de sport enorm populair geworden en met name door zijn vechtstijl en k.o.'s. Check alleen maar hoeveel volgers hij heeft op zijn social media, daar mag Rico alleen maar van dromen. Geen een Kickboxer zal de prestaties en vechtstijl demoniseren, dat doen alleen degene die geen verstand van het spelletje hebben, geen liefhebbers zijn en/of geen vechters zijn. Waarschijnlijk zijn het bepaalde types die mensen beoordelen op hun uiterlijk en vorm.Badr is in de loop der jaren geëvalueerd in zijn vechtstijl dus in principe heeft hij alle technieken ooit gebruikt. In zijn jongere tijden waren het voornamelijk knieën en trappen en tegenwoordig doet hij het voornamelijk met zijn stoten.
    Ik denk dat het een beetje in het midden ligt. Badr heeft mooie wins op toppers zoals Overeem, Schilt en Saki en er gebeurde altijd wel wat als Badr in de ring stond, dat trok de aandacht van veel mensen waardoor de sport nog populairder werd. Badr mocht tot de top gerekend worden maar is nooit de beste geweest, hij heeft van Schilt gewonnen maar ook verloren, hetzelfde tegen Overeem. Bonjaski heeft hij nooit van kunnen winnen en de meest prestigieuze titel heeft hij nooit gewonnen, de K1. Veel partijen wel op mooie wijze gewonnen, maar nooit genoeg om die titel te halen.Daarnaast worden zijn prestaties overschaduwd door zijn gedrag, twee keer in de ring te ver gegaan wat leidde tot een anti climax. Neem de K1 finale tegen Bonjasky, daar keken fans een jaar lang naar uit en dan verpest hij het door op de grond verder te gaan. Overdreven gezegd komt het erop nee dat Badr bij de modelburger niet lekker ligt maar wel bad boy fans aantrekt denk ik.

  9. #184
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Beste mensen ik ga jullie wat uitleg geven over badr. Badr heeft om te beginnen 2keer in de finale gestaan van de k1 dus net niet gewonnen. Johan cruijf heeft ook net niet de wk finale gewonnen maar is wel finalist geweest is hij dan ook geen legende?. Badr heeft iedereen knockout geslagen in losse partijen en ik vind dat je in losse partijen kan zien wie beter is want dan bengin je allebij fit. Toernooi moet je ook geluk hebben. Tegen bonjasky verloor hij in 2007 en was eigelijk bestolen. Maar goed in 2008 was badr nog opkomend toen bonjasky won. Maar in zn top 2009 2012 heeft bonjasky niet tegen hem gestaan. Alleen schilt won terecht van hari waardoor het ook 50 50 was tussen hun en het staat 1-1. Verhoeven moet helemaal stil zijn die heeft ook nooit k1 gevochten wel glory kampioen. Maar badr is ook 2 keer showtime kampioen geweest en ik schat dat hoger in dan glory. Badr is gewoon een topper en een van de beste ooit. In mij ogen de beste allertijden.

  10. #185
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Grappig.....een titelgevecht tegen schilt wordt hier niet serieus genomen. Maar wanneer rico zijn titel verdedigt tegen een dikke Anderson Silva of een Adegbuyi, zijn t ineens serieuze titels en is t een multiple champ. Hoe serieus moet je deze discussie nog nemen?

  11. #186
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Beste mensen ik ga jullie wat uitleg geven over badr. Badr heeft om te beginnen 2keer in de finale gestaan van de k1 dus net niet gewonnen. Johan cruijf heeft ook net niet de wk finale gewonnen maar is wel finalist geweest is hij dan ook geen legende?. Badr heeft iedereen knockout geslagen in losse partijen en ik vind dat je in losse partijen kan zien wie beter is want dan bengin je allebij fit. Toernooi moet je ook geluk hebben. Tegen bonjasky verloor hij in 2007 en was eigelijk bestolen. Maar goed in 2008 was badr nog opkomend toen bonjasky won. Maar in zn top 2009 2012 heeft bonjasky niet tegen hem gestaan. Alleen schilt won terecht van hari waardoor het ook 50 50 was tussen hun en het staat 1-1. Verhoeven moet helemaal stil zijn die heeft ook nooit k1 gevochten wel glory kampioen. Maar badr is ook 2 keer showtime kampioen geweest en ik schat dat hoger in dan glory. Badr is gewoon een topper en een van de beste ooit. In mij ogen de beste allertijden.
    Johan cruijf beoefende een teamsport, hele slechte vergelijking. Uiteraard vinden de Badr fans weer dat hij bestolen is in de eerste partij tegen Bonjasky, en de tweede partij stond Bonjasky ook geen 10-8 voor de eerste ronde zeker? Alleen Schilt won terecht van Hari zeg je, Overeem won met geluk dan omdat je hem niet noemt?Badr was een goede vechter maar is nooit de beste geweest, daarvoor heeft hij nou eenmaal niet genoeg gepresteerd vergeleken met kampioenen als Aerts, Schit, Bonjasky en Hoost. Daarmee zeg ik niet dat hij slecht was, hij was een topper, alleen Badr heeft last van het natuurlijke talent om alles te verprutsen voor zichzelf en soms ook voor anderen. Hij had de potentie om de beste te worden, jammer dat er naast goed kunnen vechten ook dingen als zelfbeheersing en discipline nodig zijn om de beste te worden.

  12. #187
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Mensen lezen ook maar wat ze willen, er staat in een persbericht dat Hari de beste was. Nou er zijn genoeg argumenten om dat tegen te spreken. Mensen die de It's Showtime titel boven de K1 World Grand Prix plaatsen, of enigszins op gelijke hoogte. Daar komen we nooit uit. Hoe vaak heeft Hari die titel eigenlijk verdedigd? Verloor hij die titel niet meteen daarna? Over Rico kan moeilijk ontkend worden dat hij nu de beste is, hij versloeg Ghita en Saki op één avond. Dat wil niet zeggen dat hij waarschijnlijk 10 jaar geleden net de laatste 8 zou halen bij K1 op een goede dag. Dus de grootste kickboxpartij uit de geschiedenis is natuurlijk onzin. Op dit moment wel denk ik.

  13. #188
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Heeft rico saki eerlijk verslagen of lag het aan de onterechte knockdown? Een vraag aan jou als er bij its showtime dezelfde vechters vochten alleen via een andere format dan k1 is het dan niet een soort 2e k1 want nogmaals daar vochten dezelfde vechters, dat is een platform waar gevechten zoals mohammed khamal vs mosab amrani hebben gevochten dan zijn klassieke battles, saki tegen manhoef, en vele andere grote partijen dat was echt de bloei van kickboksen man, hoe ik jou hier hoor heb je die tijd waarschijnlijk niet meegemaakt en praat je alsof je het alleen van nu kent omdat je denk ik nu pas komt kijken.

  14. #189
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Als je er een persoonlijk verhaal van gaat maken, prima. Ik heb al een een account sinds 2005 ofzo. Om een Mixfight klassieker te gebruiken allemaal aannames maar laten we de discussie zuiver houden. Hari kan de beste hw kickboxer van nu verslaan, maar of dat gaat gebeuren is een tweede. Iig weer een hw event waar een groot deel van de vechtsportwereld naar uitkijkt en dat kan het kickboxen goed gebruiken.

  15. #190
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Om antwoord te geven op jouw vraag, bij de KNVB beker doen ook alle clubs mee, maar de landstitel is eigenlijk de enige prijs die telt (voor Ajax en PSV). Federer-Nadal is ook talloze keer gespeeld, maar uiteindelijk worden Wimbledon en Roland Garros onthouden. K1 was het hoogst haalbare en daar moest je de beste vechters verslaan om kampioen te worden. Tuurlijk heeft Hari Schilt verslagen, maar buiten een succesvolle partij tegen Bouzidi??? heeft Hari die belt maar kort gehad, want hij verloor daarna van Gerges. Om de K1 te winnen moest je minimaal 4 vechters verslaan, waarvan minimaal 3 toppers. De eerder genoemde namen met meerdere K1 titels hebben gewoon meer bereikt, daar gaat om als je beste denkt te zijn...prijzen winnen.

  16. #191
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Om antwoord te geven op jouw vraag, bij de KNVB beker doen ook alle clubs mee, maar de landstitel is eigenlijk de enige prijs die telt (voor Ajax en PSV). Federer-Nadal is ook talloze keer gespeeld, maar uiteindelijk worden Wimbledon en Roland Garros onthouden. K1 was het hoogst haalbare en daar moest je de beste vechters verslaan om kampioen te worden. Tuurlijk heeft Hari Schilt verslagen, maar buiten een succesvolle partij tegen Bouzidi??? heeft Hari die belt maar kort gehad, want hij verloor daarna van Gerges. Om de K1 te winnen moest je minimaal 4 vechters verslaan, waarvan minimaal 3 toppers. De eerder genoemde namen met meerdere K1 titels hebben gewoon meer bereikt, daar gaat om als je beste denkt te zijn...prijzen winnen.
    3 vechters

  17. #192
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt ook een final 16 vriend. En een aantal vechters moesten moesten een event winnen om zich daarvoor te plaatsen.

  18. #193
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Er zijn wel een hoop Badr fans verdwenen hier want ik heb nog geen 1 bedreiging ontvangen via PM nadat ik iets niet positiefs over Badr schreef.
    Post hierboven klopt precies.

  19. #194
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Je hebt ook een final 16 vriend. En een aantal vechters moesten moesten een event winnen om zich daarvoor te plaatsen.
    Excuses vriend! Ik meende dat je doelde op de K1 finale.

  20. #195
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Mario the count, Overeem hoef ik niet op te noemen die won van een badr op 40 procent. Als overeem 2 weken eerder tegen badr vocht zou hij verliezen. En je heb gezien hoe hari won 2e keer. Trouwens over bonjasky die wou in 2009 niet vechten tegen hari toen ging schilt in zijn plaats. Ik denk niet dat bonjasky won van hari 2009 2012. En over rico ik wil rico wel zien tegen jamal bens. Rico is niet slecht maar heel erg overschat.

  21. #196
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    met een beetje focus en de juiste mindset moet badr kunnen winnen van verhoeven. gebruik makend van zn enorme reach, timing, creativiteit en voetenwerk denk ik dat ie verhoeven er ook op punten uit tikt, mocht de ko niet lukken. dat 1e ronde alles of niets scenario zie ik niet gebeuren.

  22. #197
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Mario the count, Overeem hoef ik niet op te noemen die won van een badr op 40 procent. Als overeem 2 weken eerder tegen badr vocht zou hij verliezen. En je heb gezien hoe hari won 2e keer. Trouwens over bonjasky die wou in 2009 niet vechten tegen hari toen ging schilt in zijn plaats. Ik denk niet dat bonjasky won van hari 2009 2012. En over rico ik wil rico wel zien tegen jamal bens. Rico is niet slecht maar heel erg overschat.
    De realiteit bij Badr is dat er een hele hoop als als als is maar geen klinkende resultaten. Op de momenten dat hij er moest staan stond hij er niet of hij verklootte het voor zichzelf. Nu is hij volgens mij al een jaar of 5 over zijn prime heen. Ben benieuwd of hij voldoende paardevlees binnen kan krijgen om het te redden.

  23. #198
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Mario the count, Overeem hoef ik niet op te noemen die won van een badr op 40 procent. Als overeem 2 weken eerder tegen badr vocht zou hij verliezen. En je heb gezien hoe hari won 2e keer. Trouwens over bonjasky die wou in 2009 niet vechten tegen hari toen ging schilt in zijn plaats. Ik denk niet dat bonjasky won van hari 2009 2012. En over rico ik wil rico wel zien tegen jamal bens. Rico is niet slecht maar heel erg overschat.
    Weer een excuus. Overeem molesteerde Badr gewoon, en eerlijk is eerlijk, Badr deed dat bij Overeem ook.Badr moet het ook nu weer de eerste ronde doen, anders denk ik dat Rico hem beetje bij beetje sloopt over de andere rondes.

  24. #199
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by badboy1 View Post
    met een beetje focus en de juiste mindset moet badr kunnen winnen van verhoeven. gebruik makend van zn enorme reach, timing, creativiteit en voetenwerk denk ik dat ie verhoeven er ook op punten uit tikt, mocht de ko niet lukken. dat 1e ronde alles of niets scenario zie ik niet gebeuren.
    Timing, creativiteit en voetenwerk......onder welke steen heb jij de afgelopen 5 jaar gezeten?

    Fantastisch talent, en je commentaar zou slaan op de eerste jaren van Badr's carrier (Extran Hal tegen Ignashov). De laatste tijd is alles wat jij noemt verdwenen en vervangen door kracht en agressie. Zelfs zijn reach is hij kwijt door weinig te trappen en meer te hoeken dan direct te stoten. Eeuwig zonde dat Badr dit pad gekozen heeft. Had een van de grootste kunnen worden. En ja hij maakt een geode kans in de eerste 1,5 ronde....daarna zie ik het niet meer gebeuren.

    Hoop dat de roidrage geen roet in eten gooit voor de partij in Duitsland.

  25. #200
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Bromios, over prime zegt niks want hoost bonjasky en schilt wonnen de k1 tussen hun 30ste en 40ste en sem was pas top toen hij 36 was. Het blijfen zwaargewichten met veel power.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •