MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 40 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast
Results 201 to 225 of 982
  1. #201
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Ik hoop dat badr wint eerste ronde op ko maar wat ik het spannends vind is dat er 8 tellen valt over en weer. Zoals bv badr toen tegen zimmerman dat is echt spektakel. Mijn voorspelling is dat het onmogelijk is dat de 2e ronde gehaald word zo ja dan denk ik dat badr begin de tweede ronde wint zoals tegen lond dat zegt mijn gevoel.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Timing, creativiteit en voetenwerk......onder welke steen heb jij de afgelopen 5 jaar gezeten? Fantastisch talent, en je commentaar zou slaan op de eerste jaren van Badr's carrier (Extran Hal tegen Ignashov). De laatste tijd is alles wat jij noemt verdwenen en vervangen door kracht en agressie. Zelfs zijn reach is hij kwijt door weinig te trappen en meer te hoeken dan direct te stoten. Eeuwig zonde dat Badr dit pad gekozen heeft. Had een van de grootste kunnen worden. En ja hij maakt een geode kans in de eerste 1,5 ronde....daarna zie ik het niet meer gebeuren.Hoop dat de roidrage geen roet in eten gooit voor de partij in Duitsland.
    Ignashof,nog zo een. In mijn ogen de meest talentvolle kickbokser, wat een potentieel zat daar in. Jammer dat ook hij de verkeerde kant op ging en niet van de alcohol af kon blijven.

  3. #203
    Join Date
    May 2013
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Badr heeft denk ik wel het meeste geld binnen geharkt van alle kickboxers ooit.

  4. #204
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Badr heeft denk ik wel het meeste geld binnen geharkt van alle kickboxers ooit.
    Dat denk ik ook wel ja.

  5. #205
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    En over rico ik wil rico wel zien tegen jamal bens. Rico is niet slecht maar heel erg overschat.
    Die partij is al geweest.
    Als ik het goed heb had Jamal Bens die op KO gewonnen...

  6. #206
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.700
    vCash
    126000

    Default

    Badr kon de allerbeste kickboxer zijn maar koos voor een andere leefstijl en kon zijn emoties niet onder bedwang houden. In mijn ogen is hij op dit moment helaas een wasted talent, het is wel zijn eigen schuld. Wie weet wint hij van Rico (op ko of punten) krijgt hij zijn echte motivatie weer terug en kan hij voor een Glory belt gaan vechten. Maar ik zie Rico hem het wel heel lastig maken. Die Rico wordt ook alleen maar beter, hij is niks voor niks de huidige kampioen.

  7. #207
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Beste mensen ik ga jullie wat uitleg geven over badr. Badr heeft om te beginnen 2keer in de finale gestaan van de k1 dus net niet gewonnen. Johan cruijf heeft ook net niet de wk finale gewonnen maar is wel finalist geweest is hij dan ook geen legende?. Badr heeft iedereen knockout geslagen in losse partijen en ik vind dat je in losse partijen kan zien wie beter is want dan bengin je allebij fit. Toernooi moet je ook geluk hebben. Tegen bonjasky verloor hij in 2007 en was eigelijk bestolen. Maar goed in 2008 was badr nog opkomend toen bonjasky won. Maar in zn top 2009 2012 heeft bonjasky niet tegen hem gestaan. Alleen schilt won terecht van hari waardoor het ook 50 50 was tussen hun en het staat 1-1. Verhoeven moet helemaal stil zijn die heeft ook nooit k1 gevochten wel glory kampioen. Maar badr is ook 2 keer showtime kampioen geweest en ik schat dat hoger in dan glory. Badr is gewoon een topper en een van de beste ooit. In mij ogen de beste allertijden.
    Dit kan ik niet serieus nemen.

  8. #208
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Pronk, wat klopt er niet dan? Ik typ altijd snel en heb geen zin om met de juiste spelling te komen. Heeft bonajsky ooit tegen badr gevochten in 2009 of daarna? Wil je ontkennen dat badr in 2009 en erna sterker was dan hun gevecht in 2007-/2008. Staat het niet 1-1 tussen schilt en hari? Heeft verhoeven ooit k1 gevocht? Was showtime met de vechters niet beter dan glory? Ik schat bv schilt en bouzidie hoger in als benjamin. Maar wat klopt er niet behalve het cruijff verhaal.

  9. #209
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Timing, creativiteit en voetenwerk......onder welke steen heb jij de afgelopen 5 jaar gezeten?

    .
    onder dezelfde steen als badr's talent de afgelopen 5 jaar. maar dat is er op tijd onderuit gekropen om verhoeven op z'n sodemieter te geven straks.

  10. #210
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jongens, maak jullie toch niet zo druk. Het is alsof jullie zelf de ring in moeten. Over een maandje weten we het.

  11. #211
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    35
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jongens, maak jullie toch niet zo druk. Het is alsof jullie zelf de ring in moeten. Over een maandje weten we het.
    minder dan 3 weken! Kan niet wachten! Vind wel dat er veel over badr word gesproken of hij wel de juiste tegenstander is want zijn prime time is allang voorbij.. maar tegen wie zou die dan moeten vechten? Badr is op dit moment de enige die het kan en ook echt wil.. geen punten wedstrijd ofiets alles of niets.. dat is wat ik wil zien gewoon een k.o..

  12. #212
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Helaas, ben zelf een zware badr (in de ring) fan, maar heb gehoord van bronnen dichtbij zijn trainingen dat hij het kwijt is.
    Ik hoop nog steeds op een winst van Badr, maar ga er sinds een week zeker niet meer van uit.

    Ik zie wel dat de discussie gevoerd wordt, wat er zou gebeuren in de partij van een primeBadr tegen een Rico op zijn beste dag.

    Als je een echte kickbokskenner zou zijn, dan had je die vraag niet hoeven stellen...

  13. #213
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    35
    vCash
    121500

    Default

    Als je de filmpjes moet geloven op facebook haalt ie ze sparringspartners zo uit de plaatselijke kebabzaak..

  14. #214
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default



    Ook niet de minste sparringspartner om te hebben.

  15. #215
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Heeft bonajsky ooit tegen badr gevochten in 2009 of daarna? Wil je ontkennen dat badr in 2009 en erna sterker was dan hun gevecht in 2007-/2008.
    Je bekijkt het hier fijn van 1 kant...
    Heeft Badr ooit tegen Bonjasky gevochten in 2003/2004 toen hij de K-1 WGP 2 keer achter elkaar op zijn naam zette (en zijn naam als Flying Gentleman meer dan waar maakte)? Wil je ontkennen dat Remy in 2007/2008 minder goed was dan in 2003/2004?

    Even voor de duidelijkheid:
    Remy heeft 3x de laatste partij van de K-1 WGP Final gehaald en ze alledrie gewonnen.
    Badr heeft 2x de laatste partij van de K-1 WGP Final gehaald en ze allebei verloren (waarvan 1x op disqualificatie (omdat hij aanvoelde niet te kunnen winnen na de 8 tellen die hij kreeg in ronde 1) tegen....... vul zelf maar in).
    Last edited by Poepsnor; 22-11-2016 at 17:38.

  16. #216
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Poepsnor, Ik weeg wel zeker dat badr 2009 2010 ook prime bonjaky 2003 2004 zou verslaan. Ik kan ook zeggen bonjasky heeft nooit van aerts gewonnen en 3 keer verloren van schilt. Badr won van aerts en schilt. Badr heeft maar 2 keer de kans gekregen om k1 finale te winnen en 2keer en twee keer de finale gehaald. En die tijd van bonajsky 2003 2004 kun je niet vergelijken met 2009. Toen had je alleen maar toppers zoals schilt aerts zimmerman enz. Maar ver voor 2003 dus rond 1997 tijd van aerts dat was wel heel zwaar maar tijd van bonjasky was het minder allemaal. Ik volg het kickboxen k1 muay thai al ongeveer 20 jaar dus ik weet wel waar ik over praat. K1 winnen betekent niet altijd dat je beter bent. Mark hunt won ook de k1 is hij dan beter dan badr? Is hij dan bv ook beter dan ignashov?

  17. #217
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Poepsnor, Ik weeg wel zeker dat badr 2009 2010 ook prime bonjaky 2003 2004 zou verslaan. Ik kan ook zeggen bonjasky heeft nooit van aerts gewonnen en 3 keer verloren van schilt. Badr won van aerts en schilt. Badr heeft maar 2 keer de kans gekregen om k1 finale te winnen en 2keer en twee keer de finale gehaald. En die tijd van bonajsky 2003 2004 kun je niet vergelijken met 2009. Toen had je alleen maar toppers zoals schilt aerts zimmerman enz. Maar ver voor 2003 dus rond 1997 tijd van aerts dat was wel heel zwaar maar tijd van bonjasky was het minder allemaal. Ik volg het kickboxen k1 muay thai al ongeveer 20 jaar dus ik weet wel waar ik over praat. K1 winnen betekent niet altijd dat je beter bent. Mark hunt won ook de k1 is hij dan beter dan badr? Is hij dan bv ook beter dan ignashov?
    Goed betoog; maar om even te laten zien hoe belachelijk jouw aannames zijn:


  18. #218
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Wesley1990 View Post
    Als je de filmpjes moet geloven op facebook haalt ie ze sparringspartners zo uit de plaatselijke kebabzaak..

    daarmee doe je el bouni en khabez zwaar te kort
    heren behoren allebei tot de toekoms van de sport

  19. #219
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Bromios, dit zijn feiten! De tijd van aerts hoost was het niveau hoog maar de tijd van bonjasky 2003 was het echt minder pas in 2007 begon het weer beter te worden en 2008 2009 waren het top jaren. Helaas bekijk jij en vele hier alles met een antibadrbril en als je je bril dan afdoet zie je nog steeds rico verhoeven.

  20. #220
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Feit is dat hij twee keer van Bonjasky heeft verloren en van Schilt. Dus hij heeft meerdere mogelijkheden gehad, andere vechters pakken die kans wel. Je kan Badr blijven verdedigen met als, waarschijnlijk en dan. Maar Schilt, Aerts, Bonjasky en Hoost hebben allemaal meerdere K1 titels. K1 was en blijft het hoogst haalbare in HW kickboxen. Hari heeft er 0.

  21. #221
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Bromios, dit zijn feiten! De tijd van aerts hoost was het niveau hoog maar de tijd van bonjasky 2003 was het echt minder pas in 2007 begon het weer beter te worden en 2008 2009 waren het top jaren. Helaas bekijk jij en vele hier alles met een antibadrbril en als je je bril dan afdoet zie je nog steeds rico verhoeven.
    Ik heb helemaal geen anti-badr bril op, jij hebt een badr bril op. Sterker nog. Jij word speciaal lid hier om hem de hemel in te prijzen.
    Geloof mij; van mij mag Badr winnen want dan krijgt het kickboxen weer wat publiciteit. Jammer dat de kampioen daarna weer voor meerdere jaren achter de tralies verdwijnt (als ze hem al niet voor die tijd van zijn bed lichten) maar van mij mag hij winnen.

    Ik denk alleen dat hij geen kans maakt. Hij heeft gewoon te lang niet tegen goede tegenstanders gestaan. Maar goed. Ik heb het vaker mis dan goed dus wat zegt het.

  22. #222
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Guile, tegen bonjasky een keer bestolen in 2007 zelfs hoost zei dat kijk die partij nog eens op youtube waar hoost zegt op het einde dat het minstens een extra ronde was maar goed badr was opkomend en nog niet zo sterk als 2009. En in 2008 werd hij gediskwalificeerd en was in mijn ogen nog niet op zn top we hadden nooit kunnen weten hoe het zou aflopen. Maar goed waarom wou bonjasky in 2009 niet tegen badr dat was heel bekend toen, waarom simon rutz toen opeens met sem aan bonjasky werd in eerste instantie benaderd die wou zogenaamd niet omdat het iets met marokkaanse fans te maken had.

  23. #223
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind badr ook een toffe vechter maar geloof me Bonjaski en badr beide in hun Prime...
    Wint Bonjaski 7van de 10 confrontaties.
    Remy zijn conditie is te goed en zn dekking te dicht. Bonjaski zijn stijl ligt badr gewoon niet.
    Daarom werd hij gefrustreerd in hun laatste partij omdat hij em weer niet kon raken maar wel zich zelf leeg sloeg.

    Vind ze beiden top vechters, dat wel.

  24. #224
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Dat badr 0 K1 titels heeft en de rest sem peter Remy en Ernesto wel. Is ook een domme vergelijking.
    Hoeveel toernooien hebben hun gevochten en hoeveel heeft Badr er gevochten?

    Ik ben het wel eens dat Remy en Ernesto betere vechters zijn dan badr. En dat baseer ik niet op K1 titels maar om vooral hun dekking.

  25. #225
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    TeamBADGUY, Hoost kan wel dat heeft ook te maken met smaak hou je van techniek of slagen wisselingen ik hou van wild slagewisseling daarom ben ik meer van tayson badr saki manhoef. Remy is echt geen betere vechter en waarom heeft zijn dekking niet geholpen tegen schilt en tegen jamal bensaddik toe hij verloor van hun. Denk dat badr nog zuiverder als hun sloeg in zn prime.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •