MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Filmpje Alistair Overeem MMA Champion Tribute

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    toffe HL. Wat heeft die man veel gepresteerd zeg. Helemaal als hij de ufc belt wint. Veel te weinig erkenning gekregen deze man

  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Zeker mooie HL. Wat een transformaties heeft die gast allemaal doorgemaakt. Mooi dat ie clean ook gewoon weer succesvol is. Al had ik toch stiekem wel Übereem de hele HW weg willen zien vagen. Wat een bruutheid toen.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hou toch eens op met altijd Overeem verheerlijken. We verafschuwen verboden substanties in vechtsport en veroordelen hier iedereen, behalve onze heilige Alistair Overeem. Deze man heeft gewoon structureel gecheat. Puur vals gespeeld. Hoe kan je alsnog voor zo'n persoon zijn? Niet over een paar maanden, maar over jaren! Mede daardoor staat hij waar hij nu staat. Wees er allemaal trots op. Ik hoop dat Miocic hem KO slaat. Hoe graag ik ook een Nederlandse champ zie. Geen Overeem. Een schande voor de vechtsport, die mede door zijn gecheat de gezondheid van tegenstanders in gevaar heeft gebracht. Stelletje nationalisten hier, typisch Nederlands weer. Laat de leeuw niet in zijn hempie staan

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ja, want alle tegenstanders waar Overeem tegen heeft gestaan waren altijd allemaal 100% clean... Dat dopinggebruik zie ik meer als een resultaat van de omgeving (geen / beperkte controle icm topsporters die alles doen binnen de grenzen om te kunnen winnen). Nu is er betere controle en gelden er dus andere grenzen. Alistair is een keer tegen de lamp gelopen, net als een hoop anderen. En er zijn er nog veel meer die ook hebben gebruikt en ermee weg zijn gekomen. Ik ben er ook van overtuigd dat dat ook de gasten zijn die nu het hardst roepen. Wie weet wat Miocic in het verleden allemaal heeft gesnoept? Ik durf iig niet te stellen dat hij puur natuur is en nog nooit wat gebruikt heeft.

    Kortom: blijven mooie prestaties van Alistair en ik hoop dat ie er nog een paar mooie achteraan weet te plakken voordat hij ermee stopt!

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Volgens mij is van zijn volledige lijst van partijen alleen Hunt maar schoon.
    De rest is of gepakt of heeft in ieder geval een sterk vermoeden van gebruik.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Alistair is een keer tegen de lamp gelopen, net als een hoop anderen.
    Brock lesnar is ook een keer tegen de lamp gelopen, daarvoor was hij clean
    Het verschil tussen veel anderen die gepakt zijn is, dat Ali voorheen te koop liep met paardenvlees en erfelijke eigenschappen (genen) ,drugs free etc, etc
    Geef Mino wel gelijk betreft Ali ,alhoewel ik Miocic niet snel zie winnen en in een interview zag dat zijn motivatie niet optimaal is.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Minotauro was wel atijd schoon?


    op de vot dermit

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hou toch eens op met altijd Overeem verheerlijken. We verafschuwen verboden substanties in vechtsport en veroordelen hier iedereen, behalve onze heilige Alistair Overeem. Deze man heeft gewoon structureel gecheat. Puur vals gespeeld. Hoe kan je alsnog voor zo'n persoon zijn? Niet over een paar maanden, maar over jaren! Mede daardoor staat hij waar hij nu staat. Wees er allemaal trots op. Ik hoop dat Miocic hem KO slaat. Hoe graag ik ook een Nederlandse champ zie. Geen Overeem. Een schande voor de vechtsport, die mede door zijn gecheat de gezondheid van tegenstanders in gevaar heeft gebracht. Stelletje nationalisten hier, typisch Nederlands weer. Laat de leeuw niet in zijn hempie staan
    Beste Minotauro, leg me nou eens uit wat ten grondslag ligt aan de haat (Jouw eigen woorden) jegens Ali die je steeds tentoonspreidt. Dat moet meer zijn dan alleen doping-want volgens Nate gebruikt 'iedereen' (En Nate kan het weten). Was jij dan helemaal schoon in jouw hoogtijdagen? Of heeft Ali je een keer pijn gedaan of zoiets? Maak ons deelgenoot van jouw frustratie svp.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Wat ik goed kan begrijpen is dat je niet voor Overeem bent. Wat ik niet goed kan begrijpen is dat je als Nederlander tegen Overeem bent. En zeggen dat het typisch Nederlands is om nationalist te zijn vind ik getuigen van bijzonder weinig culturele kennis. Nederlanders hebben jammer genoeg zeer weinig nationaal gevoel, Minotauro is daar geen uitzondering op. Ja, op het Nederlands elftal zijn we soms trots, maar verder zeiken we ons eigen land liever af dan dat we er iets positiefs over zeggen. Zonde, want we leven immers in het mooiste land ter wereld. En we hebben ook nog eens de beste zwaargewicht van de UFC: Alistair Overeem.

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Minotauro is geen Nederlander.
    It's okay to be white

  12. #12
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    En we hebben ook nog eens de beste zwaargewicht van de UFC: Alistair Overeem.
    Na Baas Cain velasquez

  13. #13
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Na Baas Cain velasquez
    Denk niet dat ik het daar mee eens ben. Te weinig referentiekader.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #14
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Denk niet dat ik het daar mee eens ben. Te weinig referentiekader.
    Voor jou ja , voor mij heeft hij genoeg behaald en laten zien in de ufc dat hij nog steeds de baas is.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Wat ik goed kan begrijpen is dat je niet voor Overeem bent. Wat ik niet goed kan begrijpen is dat je als Nederlander tegen Overeem bent. En zeggen dat het typisch Nederlands is om nationalist te zijn vind ik getuigen van bijzonder weinig culturele kennis. Nederlanders hebben jammer genoeg zeer weinig nationaal gevoel, Minotauro is daar geen uitzondering op. Ja, op het Nederlands elftal zijn we soms trots, maar verder zeiken we ons eigen land liever af dan dat we er iets positiefs over zeggen. Zonde, want we leven immers in het mooiste land ter wereld. En we hebben ook nog eens de beste zwaargewicht van de UFC: Alistair Overeem.
    Ik snap wel dat iemand ergens tegen is. Ik heb een hekel aan Ajax en lach me dood als ze direct uit de champions league flikkeren omdat die arrogante kut keeper een fout maakt. Ondanks dat het Nederlanders zijn.
    Alleen tegen Alistair zijn omdat hij een dopingverleden heeft in een divisie waarin iedereen dat doet (behalve Hunt) is een beetje vreemd.
    Maar goed; haat is niet altijd rationeel.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik snap wel dat iemand ergens tegen is. Ik heb een hekel aan Ajax en lach me dood als ze direct uit de champions league flikkeren omdat die arrogante kut keeper een fout maakt. Ondanks dat het Nederlanders zijn.
    Alleen tegen Alistair zijn omdat hij een dopingverleden heeft in een divisie waarin iedereen dat doet (behalve Hunt) is een beetje vreemd.
    Maar goed; haat is niet altijd rationeel.
    Ach joh. Je weet wie het zegt. Die persoon staat hier nou niet direct bekend als een heel stabiele persoonlijkheid.

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik snap wel dat iemand ergens tegen is. Ik heb een hekel aan Ajax en lach me dood als ze direct uit de champions league flikkeren omdat die arrogante kut keeper een fout maakt. Ondanks dat het Nederlanders zijn.
    Alleen tegen Alistair zijn omdat hij een dopingverleden heeft in een divisie waarin iedereen dat doet (behalve Hunt) is een beetje vreemd.
    Maar goed; haat is niet altijd rationeel.
    Haat is zeker niet rationeel want je hebt vast voor die arrogante kutkeeper staan juichen tijdens het afgelopen w.k.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Haat is zeker niet rationeel want je hebt vast voor die arrogante kutkeeper staan juichen tijdens het afgelopen w.k.
    Viel er wat te juichen dan ?

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Viel er wat te juichen dan ?
    Ja, we werden 3e.

  20. #20
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon een monster met of zonder doping voor mij is die niks meer of minder.
    blijven prestaties en hoop dat ie de UfC titel gaat pakken.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ja, we werden 3e.
    Oh ja, omdat die kutkeeper niet fatsoenlijk een penalty kan stoppen.....

  22. #22
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Oh ja, omdat die kutkeeper niet fatsoenlijk een penalty kan stoppen.....
    Oke, teveel haat voor me. Totaal geen zin om deze mooie zonnige dag te laten verpesten door narcistisch gedrag.

  23. #23
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Oh ja, omdat die kutkeeper niet fatsoenlijk een penalty kan stoppen.....
    Hahaha. Rotterdammer zeker?

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Oke, teveel haat voor me. Totaal geen zin om deze mooie zonnige dag te laten verpesten door narcistisch gedrag.
    Wat maakt mij narcistisch dan ? Dat ik een hekel heb aan de vent die jij op je dekbedhoes heb staan ?
    Ik ben geen fan van Cillessen. Geeft toch niet ?

  25. #25
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik snap wel dat iemand ergens tegen is. Ik heb een hekel aan Ajax en lach me dood als ze direct uit de champions league flikkeren omdat die arrogante kut keeper een fout maakt. Ondanks dat het Nederlanders zijn.
    Alleen tegen Alistair zijn omdat hij een dopingverleden heeft in een divisie waarin iedereen dat doet (behalve Hunt) is een beetje vreemd.
    Maar goed; haat is niet altijd rationeel.
    Ik snap je punt en ik chargeer natuurlijk een beetje, maar de binnenlandse rivaliteit die jij beschrijft vind ik toch echt iets anders. Ajax is waarschijnlijk een directe concurrent van je favoriete club. Dan kun je dan natuurlijk niet helemaal blij mee zijn. Maar Overeem heeft helemaal geen Nederlandse concurrentie. En dan snap ik niet dat je als Nederlandse vechtsportliefhebber Overeem als vechter niet waardeert.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •