MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Den Haag
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default Als iemand zou deze doen op Amsterdam... (vid)

    Oh yes!!
    Look at how good my dutch is progressing!
    Fantastic grammar.

    In the red light district.
    I think this would go down a treat with the security, not to mention those fine chaps in the police station just down the alley way.

    We'd have bishes running left and right, their underwear strewn all over them cobble stones - lol!!

    I wonder would they try to rescue their cash before they ran??


    https://www.youtube.com/watch?v=1fC6Pxw1eLU
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Den Haag
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default


  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Nou nou. Wat een boefjes. Rapalje zeg ik je. Schorriemorrie.

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Addergebroed, dekselse rekels zijn het.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Den Haag
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default

    Echt waar?

    Jullie spelen met mij nu, juist?

    Dat heel grappig is.... nee?

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Den Haag
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default

    Misschien wij hebben een andere gevoel van humor in Iran, dan jullie hebben in Nederland...

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Hoezo? Vind je dit geen schavuitengedrag dan?

    Eerlijk gezegd vind ik dit abject en infaam. Maar dan op een druilerige manier.
    It's okay to be white

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Den Haag
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default

    Omdat, het is een satire, een hekeldicht, over een heel gevoelig onderwerp binnen ons cultuur.


    In mijn mening, en in de mening van sommige van hoogste geleerden, "satire", bespotting, satirisch gedrag, wordt een van te sterkste middelen voor een punt van belang te ondersteunen, en het begrijpelijk te maken.

  9. #9
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Wil je zeggen dat het gooien van bommen onderwerp binnen jullie cultuur is? Interessant. Misschien even een PM sturen naar T15Boxing.

    Met dat idee in mn achterhoofd heb ik het filmpje nog even bekeken. Maar nog steeds ben ik van mening dat deze als heel slecht spook verkleedde man niet grappig is. Misschien had ie iets beter z'n best kunnen doen om een beter spook-outfit aan te schaffen.
    Verder ben ik het eens met jouw definitie en gebruik van satire in het bespreekbaar maken van taboes. Helaas zal dit filmpje in jouw cultuur niet zo ontvangen worden ben ik bang.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Volgens mij is dit een hele handige manier om een gaatje in je kop geschoten te krijgen door een ijverige agent. Of voor heel lange tijd achter de tralies te gaan. Grappig, Nee. Volslagen debiel, ja.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Den Haag
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Volgens mij is dit een hele handige manier om een gaatje in je kop geschoten te krijgen door een ijverige agent. Of voor heel lange tijd achter de tralies te gaan. Grappig, Nee. Volslagen debiel, ja.
    Waarheid.

    Op Amsterdam minstens.
    Op anderen plekken van de wereld, misschien zij niet zoo string zijn...?

    Een keer, ik heb een grappig gebaar gemaakt op een van de bishes op oudezijds achterbergwal, en twee seconden later, twee officieren van de wet, mij een tik op mijn schouder gemaakt gehad.

    Als iemand wat op de video doen, misschien de officieren iets anders zouden doen, dat niet zoo vriendelijk als een tik is

    Hoewel, als jullie vinden dat niet zoo grappig, ik denk dat jullie zullen dit minder grappig vinden - niet zoals ik...



    7:50 mijn favoriete is.

    "Ik hoop deze shit ongezoet is!!".

    lmao

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Den Haag
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Wil je zeggen dat het gooien van bommen onderwerp binnen jullie cultuur is? Interessant. Misschien even een PM sturen naar T15Boxing.

    Met dat idee in mn achterhoofd heb ik het filmpje nog even bekeken. Maar nog steeds ben ik van mening dat deze als heel slecht spook verkleedde man niet grappig is. Misschien had ie iets beter z'n best kunnen doen om een beter spook-outfit aan te schaffen.
    Verder ben ik het eens met jouw definitie en gebruik van satire in het bespreekbaar maken van taboes. Helaas zal dit filmpje in jouw cultuur niet zo ontvangen worden ben ik bang.


    Hoe ik deze gemist hebben.

    Dat is een van de grappigste dingen dat ik ooit heb gelezen op deze forum.

  13. #13
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Zaher Thomas View Post
    http://persephonemagazine.com/wp-con.../takei-lol.gif

    Hoe ik deze gemist hebben.

    Dat is een van de grappigste dingen dat ik ooit heb gelezen op deze forum.
    Inderdaad grappig dat je die gemist hebt, het is namelijk een letterlijke quote van jou.

    "Omdat, het is een satire, een hekeldicht, over een heel gevoelig onderwerp binnen ons cultuur."

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Zaher Thomas View Post
    Oh yes!!
    Look at how good my dutch is progressing!
    Fantastic grammar.

    In the red light district.
    I think this would go down a treat with the security, not to mention those fine chaps in the police station just down the alley way.

    We'd have bishes running left and right, their underwear strewn all over them cobble stones - lol!!

    I wonder would they try to rescue their cash before they ran??


    https://www.youtube.com/watch?v=1fC6Pxw1eLU
    Laten we het nu andersom doen en een varkenshoofd gooien op een groep inteelt als u. Kijken of je dan nog lacht, mo(pigs pee upon him).

  15. #15
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Laten we het nu andersom doen en een varkenshoofd gooien op een groep inteelt als u. Kijken of je dan nog lacht, mo(pigs pee upon him).



    It's okay to be white

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Den Haag
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Laten we het nu andersom doen en een varkenshoofd gooien op een groep inteelt als u. Kijken of je dan nog lacht, mo(pigs pee upon him).
    Doorgaan!!

    Voor het is zeker dat ik zou dit ook heel grappig vinden.

    Ik ben echt niet akkoord met veel dingen op mijn eigen cultuur.
    Maar ik kan niks over zij doen, apart van lachen op het.

    En, gelijk ik gezegd hebben, hekeldicht is een heel sterk manier om domheid te belichten.

    Enige ding dat kan niet een bietje schertsen nemen, als het een geloof of godsdienst is, verdient van een grapje is!!

  17. #17
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Den Haag
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Inderdaad grappig dat je die gemist hebt, het is namelijk een letterlijke quote van jou.

    "Omdat, het is een satire, een hekeldicht, over een heel gevoelig onderwerp binnen ons cultuur."
    Oh, wat ik bedoel over dit.

    Mmm, een onderwerp, misschien de vertaling van dit beetje verschillend is maar, gooien van bomen, het is niet een onderwerp, gelijk talen, of medicijn, of ingenieurswerk - deze dingen.

    Maar bijna allemaal associeert het, met mijn cultuur.
    Bij voorbeeld, wanneer je denkt over Islam, je denkt over Osama Binladden, en over de Twin Towers op 'Merica, en over de geloof binnen ons cultuur dat als je afmaken jou zelf met een bom, als een middel om te slachten sommige ongelovigen, dat je zult 48 jonkvrouwen hebben op het hiernamaals.

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Lijkt me logisch, dat de islam en terrorisme in één adem genoemd wordt. Maar in deze context gezien ontgaat mij de grap nog steeds. Dan is het ook grappig als iemand aanbelt met een pizza, jij de deur opendoet en die gast zegt "Bon Giorno". Lachen man.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •