MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 12 FirstFirst ... 789101112 LastLast
Results 251 to 275 of 297
  1. #251
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Had helemaal niets te zeggen zeg.. wow
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #252
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Dominant zeg alsof hij boodschappen aant doen was zo kalm en rustig

  3. #253
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Flawless victory. Hij heeft alles waargemaakt.

  4. #254
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    Ik blijf er bij dat Conor niet direct voor de titel had mogen vechten. Echter was deze overwinning wel zeer, zeer overtuigend. Nu hoop ik een gevecht tegen Khabib te zien. Voorheen dacht ik dat Khabib dat vrij gemakkelijk zou winnen, maar dat durf ik nu niet meer te zeggen.

  5. #255
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Ik blijf er bij dat Conor niet direct voor de titel had mogen vechten. Echter was deze overwinning wel zeer, zeer overtuigend. Nu hoop ik een gevecht tegen Khabib te zien. Voorheen dacht ik dat Khabib dat vrij gemakkelijk zou winnen, maar dat durf ik nu niet meer te zeggen.
    Conor maakt er Shish Kebab van.

  6. #256
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    pfff... wat heb ik zojuist gezien... onmenselijk goed die Conor.

  7. #257
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Zoals verwacht had Eddy niks in te brengen, Conor is staand echt van een ander niveau. Buiten de octagon een kwal, maar hij maakt zijn woorden gewoon waar. Zal me niks verbazen als hij ook gaat proberen met de tijd de 170 te pakken. Daar zal het een stuk moeilijker worden.

  8. #258
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Wat een heerlijk event!!! Damnnnn!!
    Frankie, Romero, Woodley, Thompson en Mcgregor wat een bazen, pfff..

    Romero is een beest en de volgende MW champ.
    Bisping heeft niets in te brengen tegen Romero.

    Woodley was lekker bezig alleen irriteerde ik mij aan zijn afwachtende houding. Had veelvuldig lowkicks kunnen geven en vaker met Thompson naar de grond moeten gaan.
    Thompson is een taaie en sympathieke vechter. Denk dat hij en Woodley lang nr 1 en 2 zullen zijn bij de WW's.

    Mcgregor, damn.. ik ben niet snel onder de indruk van iemand, maar als je zo een blaaskaak bent maar tegelijkertijd ook alles weet waar te maken, dan ben je gewoon een baas. Voor mij was Anderson Silva de onbetwiste GOAT in zijn tijdperk. Nu is dat zeer zeker Mcgregor kan niets of niemand tegenop.

    Ben benieuwd hoe hij het tegen een worstelaar als Khabib doet.
    Op WW heeft Mcgregor niets te zoeken, jongens als Woodley en Thompson ragdollen hem in die klasse.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  9. #259
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Wie de fok is die t15 ? Is hij de oprichter van mixfight ? Of is hij 1 leipe onderwereld figuur ofzo. Want hoezo wordt hij niet van de site geflikkerd ? Dit kan gewoon hier? Wie is die dude ? Ik heb even een printscreen gemaakt. En ben benieuwd wat het beheer van mixfight hiermee doet. Ik ben echttttt benieuwd.

  10. #260
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Wauw dat baseer je op de 4 goeie tegenstanders die McGregor heeft verslagen? 😭

  11. #261
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Moet heel eerlijk zeggen dat ik de laatste jaren vaak gehoopt heb dan Mcgregor zou verliezen en dat ik tot een bepaalde hoogte niet echt geloofde in de hype. Maar wat hij gister liet zien was abnormaal, wat een klasse. Ik ben fan.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #262
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Moet heel eerlijk zeggen dat ik de laatste jaren vaak gehoopt heb dan Mcgregor zou verliezen en dat ik tot een bepaalde hoogte niet echt geloofde in de hype. Maar wat hij gister liet zien was abnormaal, wat een klasse. Ik ben fan.
    Fan, nee want zijn gedrag naast de ring spreekt me niet aan maar dit was heel goed uitgevoerd. Wel oerdom gevochten van Eddie zeg. We hebben een southpaw met een verwoestende linker dus dan gaan we rechtsom cirkelen zodat hij me zo hard mogelijk kan raken. Wat een idioot. Ik denk dat dat de grootste kwaliteit van McGregor is. Dat zijn tegenstanders in idioten veranderen zodra het begint.

  13. #263
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    T15Boxing heeft wel een punt, elke keer het geloof erbij is echt irritant.
    Yep, net als bij Romero.

  14. #264
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Fan, nee want zijn gedrag naast de ring spreekt me niet aan maar dit was heel goed uitgevoerd. Wel oerdom gevochten van Eddie zeg. We hebben een southpaw met een verwoestende linker dus dan gaan we rechtsom cirkelen zodat hij me zo hard mogelijk kan raken. Wat een idioot. Ik denk dat dat de grootste kwaliteit van McGregor is. Dat zijn tegenstanders in idioten veranderen zodra het begint.
    Exact. En als je al 3 keer bent neer gegaan na een counter op je lead right, zonder inleiding, gewoon nog een keer proberen, met 10cm reach verchil...idioot.

    No worries deze was voor Conor en duidelijk ook. Tegen de rest van de top 5 in de 155lbs klass elegt hij het af. Kabib houdt wel zijn kin een beetje hoog maar krijgt hem wel naar de grond. Ferguson en dos Anjos slopen hem ook....maar ik hoop dat Cerrone nog een keer op 155lbs wil vechten voor de titel.....

  15. #265
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Dat Conor het aflegt hoor je bijna bij elke tegenstander niks nieuws, volgende partij zal je dat ook weer te horen krijgen.

  16. #266
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Dat Conor het aflegt hoor je bijna bij elke tegenstander niks nieuws, volgende partij zal je dat ook weer te horen krijgen.
    Of dat hij totaal "shook" is en mentaal kapot gaat(en vervolgens zijn tegenstander mentaal sloopt tijdens het gevecht).

  17. #267
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Partij tegen kabib gaat er nooit komen want dat is een slechte matchup voor conor en die maakt de calls.

  18. #268
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Dat Conor het aflegt hoor je bijna bij elke tegenstander niks nieuws, volgende partij zal je dat ook weer te horen krijgen.
    +1, er zijn masr weinig mensen die van hem kunnen winnen in de 155.

  19. #269
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Partij tegen kabib gaat er nooit komen want dat is een slechte matchup voor conor en die maakt de calls.
    Khabib moet conor snel naar de grond werken anders gaat hij ook gewoon neer op die linker.

  20. #270
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Of dat hij totaal "shook" is en mentaal kapot gaat(en vervolgens zijn tegenstander mentaal sloopt tijdens het gevecht).
    Idd ,zo zie je maar hoe sterk Conor mentaal is , en nu ga je zien dat veel mensen op de Khabib-bandwagon springen.



    "4.2 billion dollar company and I can't get me fooking second belt! I want me cooking second belt!

    McGregor

  21. #271
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    haters gonna hate

  22. #272
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Wie de fok is die t15 ? Is hij de oprichter van mixfight ? Of is hij 1 leipe onderwereld figuur ofzo. Want hoezo wordt hij niet van de site geflikkerd ? Dit kan gewoon hier? Wie is die dude ? Ik heb even een printscreen gemaakt. En ben benieuwd wat het beheer van mixfight hiermee doet. Ik ben echttttt benieuwd.
    Ik ben ook benieuwd wat hiermee gedaan wordt en als antwoord op je vraag, denk ik dat het een gefrustreerd manneke is meer niet. Hij doet mij hieraan denken >>

    https://www.youtube.com/watch?v=Kx9oAjoEs_I

  23. #273
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    T15Boxing lult altijd onzin.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  24. #274
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Nouja, Trump is president van de VS. Niets is onmogelijk zou ik zeggen....

    wat een pot van Conor. Echt niet verwacht dat hij zo dominant zou zijn. Nurmagomedov is volgens mij wel langer dan Alvarez. Ik ben wel benieuwd naar de partij.

  25. #275
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •