MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 65 of 65
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #52
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Zeg je achteraf lhw...
    Ja, vooraf lukte niet want toen had ik het nog niet gezien.

  3. #53
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Schijnt toch echt te zijn. https://youtu.be/ZeOwVim-r3Q?t=207

  4. #54
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    ariel helwani twitter:

    Anthony Pettis, according to sources, is having a lot trouble making weight. As of now, it looks like he won't make 145. Stay tuned.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Weegt 148 op het moment. Gaat dus wel lukken, lijkt me.

  6. #56
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wat me wel opvalt hier en dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt is de verdeeldheid hier en ook in de normale samenleving en dan bedoel ik dus
    de meeste "blanken" steunen rico meestal en andersom zullen de meeste voor badrtje gaan.

  7. #57
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    wat me wel opvalt hier en dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt is de verdeeldheid hier en ook in de normale samenleving en dan bedoel ik dus
    de meeste "blanken" steunen rico meestal en andersom zullen de meeste voor badrtje gaan.

    Verkeerde topic!

    @ontopic.
    Als Pettis het gewicht niet haalt vraag ik me af of Holloway ongeacht het resultaat een shot krijgt.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  8. #58
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Weegt 148 op het moment. Gaat dus wel lukken, lijkt me.
    Welja joh. Even een goede darmspoeling en je bent die 3Lbs zo kwijt.

  9. #59
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Verkeerde topic!

    @ontopic.
    Als Pettis het gewicht niet haalt vraag ik me af of Holloway ongeacht het resultaat een shot krijgt.
    Als ik het Goed begrepen heb is het zo dat als Holloway wint hij de interem titel krijgt voor Pettis zal het gewoon een catch weight win zijn als hij wint.

    Maar of Pettis ook daadwerkelijk een shot krijgt bij win weet ik niet lijkt je van wel.
    Wel amateuristisch dat hij het gewicht niet gehaald heeft en tijdens embbeded gewoon een dikke steak eten want het gewicht was geen probleem

  10. #60
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Als ik het Goed begrepen heb is het zo dat als Holloway wint hij de interem titel krijgt voor Pettis zal het gewoon een catch weight win zijn als hij wint.

    Maar of Pettis ook daadwerkelijk een shot krijgt bij win weet ik niet lijkt je van wel.
    Wel amateuristisch dat hij het gewicht niet gehaald heeft en tijdens embbeded gewoon een dikke steak eten want het gewicht was geen probleem
    Wow. Gewoon gemist ja. Wéér eentje.

    Pettis krijgt bij een W geen titelshot. Hij moet ook 20% van z'n salaris afgeven aan Holloway. Holloway krijgt bij W de interim titel én Aldo.

  11. #61
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Het lijkt wel alsof sinds het veranderen van de regels, juist minder vechters hun gewicht halen i.p.v. meer.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  12. #62
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Het lijkt wel alsof sinds het veranderen van de regels, juist minder vechters hun gewicht halen i.p.v. meer.
    Viel me ook al op. Er is natuurlijk heel wat veranderd, maar ik dacht dat het idee daarachter was dat het cutten makkelijker zou zijn voor de vechter. Maar ik denk dat het voor degene die véél moeten cutten lastiger wordt om gewicht te halen.

  13. #63
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Wow. Gewoon gemist ja. Wéér eentje.

    Pettis krijgt bij een W geen titelshot. Hij moet ook 20% van z'n salaris afgeven aan Holloway. Holloway krijgt bij W de interim titel én Aldo.
    Ik denk dat Pettis bij winst gewoon een shot krijgt tegen aldo.
    Mocht hij Aldo ook verslaan zou Pettis vs mcg wel weer een big money fight zijn en kassa voor de ufc

  14. #64
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Viel me ook al op. Er is natuurlijk heel wat veranderd, maar ik dacht dat het idee daarachter was dat het cutten makkelijker zou zijn voor de vechter. Maar ik denk dat het voor degene die véél moeten cutten lastiger wordt om gewicht te halen.
    De bedoeling was dat degenen die veel moeten cutten overgaan naar een andere klasse waardoor ze minder risico's lopen. Alleen doet niemand dat. Daar zal de UFC toch echt zelf het voortouw in moeten gaan nemen.

    En die darmspoeling heeft hij al gehad denk ik; evenals een paar kilo's in de sauna.

  15. #65
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    De bedoeling was dat degenen die veel moeten cutten overgaan naar een andere klasse waardoor ze minder risico's lopen. Alleen doet niemand dat. Daar zal de UFC toch echt zelf het voortouw in moeten gaan nemen.

    En die darmspoeling heeft hij al gehad denk ik; evenals een paar kilo's in de sauna.

    Behalve Conor ...al was die nooit te zwaar.

    Maar je hebt gelijk, Pettis z'n lichaam zal wel compleet op zijn. Wel zonde voor 'm. Als ie wint moet ie maar goed de publiciteit opzoeken om een mogelijk gevecht met Aldo te hypen, misschien dat ome Dana dan alsnog overstag gaat. Maar 'k denk dat Holloway 'm toch gaat kraken..
    It's okay to be white

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •