Zojuist hebben we een shout/chatbox in het leven geroepen. Zo kunnen we bijvoorbeeld tijdens partijen lekker snel met elkaar chatten over de gebeurtenissen.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden
Leuk! Ben benieuwd hoe lang de anti-islam termen ons om de oren vliegen!
When life gets tough...
Put on your boxing gloves
het is in iedergeval alleen voor de leden, dus als daar watr geks gezegd wordt wat niet kan volgt gewoon als vanouds de banhamer
Be a Warrior, not a Worrier
Is het een idee hem onderin het scherm te zetten ipv bovenaan? Aangezien hij waarschijnlijk vaker niet dan wel gebruikt wordt.
When life gets tough...
Bedankt voor je reactie SB, alle ideeen zijn welkom. Je kunt het chatscherm overigens ook inklappen zodat deze niet wordt weergegeven.
Ah dat had ik nog niet eens gezien. Eerst kijken, dan piepen. Weer wat geleerd.
When life gets tough...
Leuk plan, Kemal!
Waar kan ik 'm trouwens vinden? 'k Zie nog niets nieuws op het forum...(iOS 10.2 hier)
It's okay to be white
Het staat er sinds gisteren al bij, dus laat even weten als je al de cache geschoond hebt oid als deze dan nog niet zichtbaar is. Ik zelf heb getest binnen explorer,chrome,safari en edge en daar laat hij de chatbox zien.
Hi Kemal. Bij nader inzien...ik zie de chatbox als ik NIET ingelogd ben. Zodra ik inlog, verdwijnt deze. Log ik weer uit, staat het er weer gewoon...
Heb jij misschien nog tips?
'k Zit nu op OS 10.12.2 (Sierra).
It's okay to be white
Ik heb er niets mee, is het mogelijk om de chatbox uit te schakelen?
Ik heb hem nu geblokkeerd met een adblocker maar ik hoor soms de geluidjes nog, erg storend.
Mag het geluid van de chatbox ook uit?
Edit, eerst lezen.
Nee toch niet, hoor dat irritante geluid toch steeds.
ja zo'n plopje.. Heb gekeken waar dat zit en ik heb het uitgezet, dus het geluidje zou als het goed is nu niet meer moeten klinken
Bookmarks