MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 155
  1. #51
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Hij zal Miocic wel even uitdagen nadat ie Werdum heeft verslagen....

    Leuk zo'n zelfverzekerde uitspraak, alleen gaat dat moment nooit komen, want hij gaat 't niet redden. Werdum op sub...

  3. #53
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Denk Overeem op decision.

  4. #54
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Hij zal Miocic wel even uitdagen nadat ie Werdum heeft verslagen....
    Lijkt me logisch na deze partij, Werdum doet hetzelfde en degene die deze partij wint, vecht gewoon tegen Miocic. Óf ome Dana moet nog een partij met Ngannou op het oog hebben.
    Gelukkig doet Werdum z'n troll-face niet meer...
    It's okay to be white

  5. #55
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Te verwachten strategie....


  6. #56
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik snap die haat tegen Overeem nooit zo, kan iemand uitleggen waar die vandaan komt?
    @mino, zeggen dat je niet haat maar je een voorkeur heb naar anderen gaat niet echt op, ik zie je nooit zo over anderen praten.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #57
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Goeie vraag. Mijn theorie: Hij was eerst super dominant, maar in sommige ogen arrogant. Alle haters waren stil tot Overeem niet meer onoverwinnelijk was. Toen begonnen de haters te spreken en nu moeten ze alle frustraties de afgelopen jaren dat ze stil waren kwijt.

  8. #58
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Een woord: doping. Waarom zulke domme vragen stellen? Eens een cheater, altijd een cheater.

  9. #59
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Een woord: doping. Waarom zulke domme vragen stellen? Eens een cheater, altijd een cheater.
    Vind je dat een domme vraag? Ik vind het eerder een dom antwoord.
    Hij is VOOR usada een keer gepakt en wordt sindsdien keer op keer getest, constant zonder resultaat. Je ziet dat zijn resultaten tijdens het opschonen van de sport bijna alleen maar positief zijn (miocic daargelaten) terwijl er tientallen vechters zijn die sinds usada veel slechtere resultaten boeken, zelfs in dezelfde divisie (Browne, JDS, Arlovski en Cain heeft uberhaupt toch niet gevochten). Daar hoor ik je alleen niet over.

    Ben benieuwd naar je antwoord.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #60
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Overeem is maar een keertje betrapt, In Pride , Strikeforce , K1, Dream, was hij gewoon clean hoor

  11. #61
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Overeem is maar een keertje betrapt, In Pride , Strikeforce , K1, Dream, was hij gewoon clean hoor
    Het gaat erom dat hij daarna nooit meer gepakt is.Je reageert overigens met je schaduwaccount.Denk ik meld het even
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #62
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Het gaat erom dat hij daarna nooit meer gepakt is.Je reageert overigens met je schaduwaccount.Denk ik meld het even
    Het gaat erom dat hij daarna nooit meer gepakt is....LOL

  13. #63
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Het gaat erom dat hij daarna nooit meer gepakt is....LOL
    Daarom slaat: eens een cheater, altijd een cheater nergens op.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #64
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Ik vrees dat die dit keer niet wint van Werdum.
    Kan mij trouwens wel herinneren dat die ooit een keer in een interview zei dat als die de HW Champ is dat die dan stopt, omdat die dan het hoogste bereikt heeft.

  15. #65
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Overeem is maar een keertje betrapt, In Pride , Strikeforce , K1, Dream, was hij gewoon clean hoor
    Nee maar daar was niemand clean dus daar heb ik niet zon problemen mee

  16. #66
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Nee maar daar was niemand clean dus daar heb ik niet zon problemen mee
    Dat is waar, alleen wordt er vaak niet met twee maten gemeten, kan me niet voorstellen wie er wel clean was in de Fc Pride day's

  17. #67
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Ik vrees dat die dit keer niet wint van Werdum.
    Kan mij trouwens wel herinneren dat die ooit een keer in een interview zei dat als die de HW Champ is dat die dan stopt, omdat die dan het hoogste bereikt heeft.
    Zou ook een fantastisch einde van zijn legendarische carrière zijn. Daarom gun ik het hem zo, na al die tegenslagen elke keer weer sterker terugkomen en uiteindelijk zegevieren.

    Men mag z'n persoonlijkheid minachten, maar zijn prestaties in de octagon zijn ongeevenaard. Daarentegen spreekt hij respectvoller over zijn tegenstanders, zelfs Mark Hunt benadert hij professioneel in interviews. Knap. Deed ie vroeger anders.

    Maar ik betwijfel of hij uiteindelijk Miocic kan pakken. Die is toch wel verrassend goed.

  18. #68
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Voor de geïnteresseerden, de odds voor de combo bets staan nu online. Jullie kunnen in dat topic tot donderdag 18:00 uur ongeveer jullie voorkeuren aangeven die ik dan donderdagavond zal opzetten.

    link
    It's okay to be white

  19. #69
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Maar ik betwijfel of hij uiteindelijk Miocic kan pakken. Die is toch wel verrassend goed.
    In de HW division kan één stoot bepalend zijn, en Miocic is goed maar hij heeft toch wat min punten laten zien waarbij anderen gebruik van kunnen maken bijv: lowkicks.

  20. #70
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    In de HW division kan één stoot bepalend zijn, en Miocic is goed maar hij heeft toch wat min punten laten zien waarbij anderen gebruik van kunnen maken bijv: lowkicks.

    Sja, iedereen heeft zwakke punten, maar bij Miocic moet je wel de eerste ronde overleven, anders ben je nokkie. Net als z'n laatste drie tegenstanders en dat waren niet de minsten...
    It's okay to be white

  21. #71
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    In de HW division kan één stoot bepalend zijn, en Miocic is goed maar hij heeft toch wat min punten laten zien waarbij anderen gebruik van kunnen maken bijv: lowkicks.

    miocic en cain gaat overeem het niet redden. zijn presssure vechters. dat wordt precies hetzelfde als de vorige keer tegen miocic

  22. #72
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    miocic en cain gaat overeem het niet redden. zijn presssure vechters. dat wordt precies hetzelfde als de vorige keer tegen miocic
    Je hoort me ook niet zeggen dat Overeem wint, maar het verbaasde me toch hoe Overeem hem redelijk makkelijk kon raken met die hoek en de Guillotine erachteraan.

  23. #73
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Zou ook een fantastisch einde van zijn legendarische carrière zijn. Daarom gun ik het hem zo, na al die tegenslagen elke keer weer sterker terugkomen en uiteindelijk zegevieren. Men mag z'n persoonlijkheid minachten, maar zijn prestaties in de octagon zijn ongeevenaard. Daarentegen spreekt hij respectvoller over zijn tegenstanders, zelfs Mark Hunt benadert hij professioneel in interviews. Knap. Deed ie vroeger anders. Maar ik betwijfel of hij uiteindelijk Miocic kan pakken. Die is toch wel verrassend goed.
    Ik gun het hem ook, maar ben niet bang voor Miocic.Overeem maakte een kleine fout en had Miocic kunnen hebben.

  24. #74
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  25. #75
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •