MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Lang geleden dat ik heb genoten van een bokspartij maar dit was toch een heerlijke pot!

    Fury maakt ws 8 juli zijn comback
    Die partij wil ik wel zien fury vs AJ
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Wat een partij!! Joshua de nieuwe generatie! Wat een topper en gentleman zoals het hoort!
    Nu mag die clown van n Fury het proberen
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    'k Las dat Luis Ortiz op de eerste rang zit, mocht er geen rematch komen. Geen idee hoe die afspraak zich houdt, maar Fury mag dan effe wachten.http://www.boxingscene.com/luis-orti...tschko--115622
    It's okay to be white

  4. #29
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Wat een partij zeg!

    Wow.

  5. #30
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    In het contract van AJ en klitschko is wel een rematch opgenomen volgens klitschko alleen gaat hij nadenken wat hij wil , of hij stopt of door gaat.

    Kunnen wel een paar mooie partijen komen als ze aan elkaar gematcht worden fury AJ Parker wilder Ortiz .
    Zijn alle ongeslagen volgens mij met veel KO's

  6. #31
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    zoals gezegd zat ik helemaal in het bovenste vak. toch voldoende zicht op het grote scherm. de sfeer was geweldig. 90.000 uitzinnige boksfans.
    luid geschreeuw, spreekkoren, bierregens etc. na de verlossende tko vlogen de mensen elkaar spontaan om de nek. geen agressieve toestanden.
    ook die 90.000 zingende fans het stadion weer uit loodsen ging vrij vlot.
    als je ooit de kans krijgt meteen doen!

    ik hoop dat klitschko afziet van een rematch. ik zie joshua nu liever tegen parker, wilder of fury (mits in shape)
    denk dat ie t niet redt tegen wilder btw. fury wordt ook lastig. parker moet lukken, dus dat zal de vlgnde wel zijn.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    nog een mooi geintje..tony bellew zat ook rigside. op de stoelen waren briefjes met de namen geplakt. had bellew "deontay wilder"veranderd in "beyonce wilder"
    hahaha lekker kinderachtig

  8. #33
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Pracht partij, ik denk dat Vladimir voor stond. Maar ook prachtig van Josua.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ben ik nou echt de enige die zich aan koert Westerman stoort? Die vier x heeft geroepen bij een knockdown dat het over was? Wat een waardeloos commentaar weer, echt droevig!

  10. #35
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ben ik nou echt de enige die zich aan koert Westerman stoort? Die vier x heeft geroepen bij een knockdown dat het over was? Wat een waardeloos commentaar weer, echt droevig!
    die koert westerman is verschrikkelijk idd maar moet wel zeggen dat die scheids wel heel veel herstel tijd gaf na een Knock down want in de 5e ronde liep klitschko met elastiekje benen naar AJ toe na 8 tellen en trok de scheids hem nog een keer terug hem nog ff rustig zijn handschoenen droog te vegen en hem ff in zijn ogen te kijken als de scheids klitschko die extra tijd niet had gegeven had AJ hem direct ko geslagen

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •