MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 62 of 62
  1. #51

    Default

    Sorry maar ik begrijp echt niet hoe ook maar iemand de 2e ronde aan Schlemenko zou kunnen geven. Ik vond het verre van close. Wellicht met een biertje, niet oplettend en luisterend naar die commentator maar als je gewoon even (opnieuw) goed kijkt zie je dat vrijwel alles wat Schlemenko gooit mis is danwel op de dekking terecht komt. Mousasi scoort gewoon overduidelijk meer punten, land een paar jabs, een goeie upkick en een paar rake ellebogen en domineert em volledig op de grond.

    Afgezien van de puntentelling vind ik het echt bizar hoe Mousasi met een gebroken oogkas (vanaf wat, minuut 1) de voormalig Bellator kampioen nog steeds overduidelijk de baas is (in ronde 1&2) en naar voren blijft vechten. Ik mag aannemen dat iedereen hier beseft hoe je je diepte-perceptie compleet verliest met slechts 1 oog.....afgezien van de pijn van een breuk etc. Daarnaast denk ik dat Mousasi heel veel effort stopte in proberen de submissie te behalen ivm potentiele dokter stoppage en daardoor wat energie kwijt was in ronde 3. Zo'n blessure kost uiteraard ook energie..

    Het is de verdienste van Schlemenko dat hij Mousasi die blessure geeft in ronde 1 maar eveneens zijn zwakte dat hij dit niet verder kon uitbuiten. Dit zegt echt ontzettend veel over de kwaliteit, wilskracht en het vechtershart van Mousasi dat ie daar 3 ronde met slechts 1 oog alsnog een WIN uitsleept. Helemaal verdiend, hopelijk een voorspoedig herstel en nu op naar de titel!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Mousasi heeft gewoon verdient gewonnen. Ronde 2 was close, maar die kan je toch echt niet aan Schlemenko geven. Ook al was hij wel gewoon gevaarlijker dan Mousasi die, logisch natuurlijk, z'n range echt niet meer kon inschatten.
    Dat de partij zo verliep is natuurlijk wel de verdienste van Schlemenko.

  3. #53
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Verder, bizar interview zeg, al dat smack-talk gaat 'm niet zo goed af, zelfs Ariel moet erom lachen. Erg leuk dat ie z'n fans zo afbrandt.
    Ah ik snap hem wel.... hij is echt gewoon teleurgesteld. Hij gaat weg bij de UFC omdat hij daar niet genoeg liefde krijgt en dan krijgt hij na zijn eerste partij bij Bellator boegeroep van het publiek. Ik bedoel je zag 'm echt zo f'd up kijken (met dat ene oog dan).

    Als fan vind ik het toch wel jammer dat hij weg is gegaan bij de UFC. Sorry, het leek net zo lekker te gaan.

    Ronde 2 vond ik overigens ook Mousasi.

  4. #54
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik heb het idee dat het thrash talken (ook op social media) een manier is om straks bij de UFC meer geld te krijgen. Denk dat het geen gekke strategie is.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  5. #55
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Hij klonk ook wel enigszins oprecht gefrustreerd. Dus het is niet simpelweg trash talken naar mijn idee.

  6. #56
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Mousasi is echt een sukkel als hij probeert te trashtalken komt niet over en is hij ook de persoon niet voor , blijf lekker jezelf

  7. #57
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik vond er anders best wat (al dan niet onbedoelde) grappige momenten inzitten. Hoe dan ook is dit veel beter "commercieel" dat gewoon een beetje stil lopen wezen. Hij is in het nieuws, en dat is goed.

    Maar hij moet die kritiek niet zo persoonlijk opvatten, iedereen met een beetje verstand weet dat Mousasi een van de beste MW's op deze bol is.

  8. #58
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Een jurylid scoort een ronde 10-9 tenzij 1 van beiden extreem dominant is, dan scoort hij een 10-8.

    In dit geval 2 rondes voor mousasi en eentje voor Schlemenko.
    1e ronde 10-9 Mous
    2e ronde 10-9 Mous
    3e ronde 9-10 Schlem
    Dus elk jurylid scoorde 29-28 in het voordeel van Mousasi.

    Als het een split decision is zeggen ze bijvoorbeeld dat 2 juryleden 29-28 scoorden en eentje 28-29.

    Duidelijk ?

    haha dat staat toch ook in mijn topic. Maar bedankt voor deze overbodige info

  9. #59
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ah ik snap hem wel.... hij is echt gewoon teleurgesteld. Hij gaat weg bij de UFC omdat hij daar niet genoeg liefde krijgt en dan krijgt hij na zijn eerste partij bij Bellator boegeroep van het publiek. Ik bedoel je zag 'm echt zo f'd up kijken (met dat ene oog dan).

    Als fan vind ik het toch wel jammer dat hij weg is gegaan bij de UFC. Sorry, het leek net zo lekker te gaan.

    Ronde 2 vond ik overigens ook Mousasi.

    jih, je hebt misschien wel gelijk ja. En dan direct na Weidman nóg zo'n discutabele W is enorm frustrerend. Nah, gewoon weer lekker knallen voor de titel en da's de grootste middelvinger die je al je criticasters kan geven.

    Hopelijk in maart in NL!!
    It's okay to be white

  10. #60

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ah ik snap hem wel.... hij is echt gewoon teleurgesteld. Hij gaat weg bij de UFC omdat hij daar niet genoeg liefde krijgt en dan krijgt hij na zijn eerste partij bij Bellator boegeroep van het publiek. Ik bedoel je zag 'm echt zo f'd up kijken (met dat ene oog dan).
    Ondanks dat ik naar meerdere MMA events ben geweest in de VS vond ik dat boegeroep nog steeds echt bizar.. De man vecht 3 ronden met 1 oog, geef em fucking applaus GVD. Maar goed, ik zal Amerikaanse fans echt nooit begrijpen. Totaal geen interesse in het grond gevecht, behalve dan tijdens een submission want dan gaan ze heel hard schreeuwen "Break his f@ckin armmmmm!!", "Break his neck!!!". Raar redneck volk en 95% van de bezoekers daar hebben 0 kaas gegeten van wat zich afspeelt binnen de ring en willen enkel bloed zien. In Japan was er een staande ovatie geweest! En in Nederland ook natuurlijk . Gegard moet zich gewoon niks aantrekken van die dikke Amerikaanse trollen, hun geld pakken en op naar de volgende pot. Ik ken echt geen enkele vechtsporter die Gegard niet een van de beste ter wereld vind en daar moet hij juist uit putten ipv gevoelig te zijn voor die keyboard warriors en Amerikaanse 'fans'.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by taptaptap View Post
    Ondanks dat ik naar meerdere MMA events ben geweest in de VS vond ik dat boegeroep nog steeds echt bizar.. De man vecht 3 ronden met 1 oog, geef em fucking applaus GVD. Maar goed, ik zal Amerikaanse fans echt nooit begrijpen. Totaal geen interesse in het grond gevecht, behalve dan tijdens een submission want dan gaan ze heel hard schreeuwen "Break his f@ckin armmmmm!!", "Break his neck!!!". Raar redneck volk en 95% van de bezoekers daar hebben 0 kaas gegeten van wat zich afspeelt binnen de ring en willen enkel bloed zien. In Japan was er een staande ovatie geweest! En in Nederland ook natuurlijk . Gegard moet zich gewoon niks aantrekken van die dikke Amerikaanse trollen, hun geld pakken en op naar de volgende pot. Ik ken echt geen enkele vechtsporter die Gegard niet een van de beste ter wereld vind en daar moet hij juist uit putten ipv gevoelig te zijn voor die keyboard warriors en Amerikaanse 'fans'.
    dat dus

  12. #62
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Terwijl Amerikanen bij, pak em beet, baseball en basketball wel weer geweldig publiek zijn.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •