MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

    Camerabg1 FOTOVERSLAG MAXPAIN EVENT 2017

    Vrijdag 22 december was het zover het laatste gala voor mij dit jaar namelijk:
    kickboxing mixed martial arts event Sentower presents MAXPAIN Christmas edition 2017.



    Zoals bij de eerste editie was het weer een verrassend effect als je ziet hoe een paarden manege geheel wordt omgetoverd tot een echte vechtsport arena.
Het zag er spectaculaire uit met een apparte opkomst voor de vechter uit de rode hoek en 1 uit de blauwe hoek .
De vip werd ontvangen met een glas champagne. Helaas zoals we bij vele gala's zien werd dit gala ook geteisterd door de vele afmeldingen. Zelfs de MMA hoofdpartij werd op de dag zelf gecanceld ivm met een afzegging. Ondanks deze afzegging had de organisatie toch nog 14 knalpartijen weten te matchen.
Mijn complementen hiervoor.
    Met een kleine vertraging werd gestart om 19:30. Er werd hard gestreden om de overwinning binnen te halen maar zoals vaak is er een verliezer en een winnaar. Voor mij zijn het allemaal winnaars die de ring betreden.

    Op het programma stond ook een Vlaams titelgevecht tussen:

    
Semi Kuzugundenler vs Imad Bibi


    De partij was afgesloten over 4 ronden van 2 minuten. Beide vechters waren gebrand om de titel mee naar huis te nemen. Ronde 1 ging gelijk op maar vanaf ronde 2 was het Semi die het overwicht had en zijn tegenstander bestookte met de nodige knieen naar het lichaam. Uiteindelijk was de jury uitslag unaniem winnaar Semi. Gefeliciteerd Semi maar ook felicitaties aan Imad voor zijn inzet en zeker voor de sportieve woorden aan het einde van het gevecht. Helemaal top, zo hoort het.



    Bij de laatste twee partijen was er helaas een stroom storing en moesten we het doen met de noodverlichting wat niet afdeed aan de specaculaire partijen waar bij beiden een KO genoteerd kon worden.

    Tot slot mogen we concluderen dat het een mooi gala was en zeker een vervolg zal krijgen.
Dank aan Christo en de organisatie van Sentower voor de uitnodiging.

    Ik wens bij deze alle sportvrienden een gezond en sportief en knallend 2018 dat we ook dan weer mooie plaatjes mogen maken.

    Foto's zijn in hier in hoge resolutie te bestellen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  4. #4
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  5. #5
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  6. #6
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  7. #7
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Top Jos!

    Ziet er weer goed uit.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •