MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default Ronda Rousey stapt over naar WWE.

    Kunnen we dat hoofdstuk afsluiten. Pionier voor het vrouwen MMA, maar vreselijk persoon.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    geen pak slaag meer en waarschijnlijk een miljoencontract. ik kan haar geen ongelijk geven

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    geen pak slaag meer en waarschijnlijk een miljoencontract. ik kan haar geen ongelijk geven
    Ja haha, slim van haar

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    geen pak slaag meer en waarschijnlijk een miljoencontract. ik kan haar geen ongelijk geven
    Jaa idd, laat die poen maar komen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Jaa idd, laat die poen maar komen..
    Ze gaf aan dat ze genoeg andere dingen kon doen voor meer geld. Dat geloof ik ook wel weer.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Geen grote fan van de persoon Rousey maar zonder Rousey hadden we nu in ieder geval niet de dames die we nu te zien krijgen. En al was ik wat sceptisch vind ik dat er al heel wat mooie partijen zijn getoond. Ik kan me zelfs nu niet meer voorstellen dat het dames mma er niet meer bij zou zitten. Heel wat dames nu hebben hun paycheck te danken aan deze dame.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    En het feit dat er zoveel dames geïnteresseerd zijn geraakt in MMA is zij ook wel de grootste oorzaak van. Je kan haar een arrogant wijf vinden (Wat ik eigenlijk ook wel mee vind vallen), maar ze is toch een future hall of famer.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #8
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Eens met de reacties hierboven. Al dat gehaat op internet is gewoon absurd. Rousey was een waardig kampioen die op een bepaald moment onverslaanbaar leek, zelfs los van alle hype eromheen. Die armbar's waren bruut. En ze heeft echt toppers verslagen.
    Jammer dat ze naar de WWE gaat, maar kan me voorstellen dat ze er een beetje klaar met MMA is.

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Nou ja, die ''haat''snap ik wel. Kijk eens alle wegingen en stair downs na van haar. Word ik in ieder geval misselijk van, uiteindelijk gaat het om het vechten maar haar persoonlijkheid is echt heel slecht.
    En uiteraard is het een masker voor haar onzekerheid zoals arrogante mensen meestal ook erg onzeker zijn. Maar dat vind ik geen excuus, in elke sport maar zeker vechtsport past een bepaalde mate van respect.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik ken haar niet(en ik denk jij ook niet), maar ik ga er even vanuit dat ze in het echt(zonder camera's, hype, trashtalk, ongefundeerde kritiek, honderden mensen die iets van je willen, mensen die vinden dat je dit en dat moet doen,booende en juichende fans, de druk om nog meer spektakel en hype te maken etc.. ) in alle rust wel iets aardiger en sowieso anders is.

  11. #11
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Ik ken haar niet(en ik denk jij ook niet), maar ik ga er even vanuit dat ze in het echt(zonder camera's, hype, trashtalk, ongefundeerde kritiek, honderden mensen die iets van je willen, mensen die vinden dat je dit en dat moet doen,booende en juichende fans, de druk om nog meer spektakel en hype te maken etc.. ) in alle rust wel iets aardiger en sowieso anders is.
    Tja, zo zouden we Adolf Hitler zelfs nog op een voetstuk kunnen zetten.
    Maar goed, we hebben een ander standpunt, prima

  12. #12
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Nou ja, die ''haat''snap ik wel. Kijk eens alle wegingen en stair downs na van haar. Word ik in ieder geval misselijk van, uiteindelijk gaat het om het vechten maar haar persoonlijkheid is echt heel slecht.
    En uiteraard is het een masker voor haar onzekerheid zoals arrogante mensen meestal ook erg onzeker zijn. Maar dat vind ik geen excuus, in elke sport maar zeker vechtsport past een bepaalde mate van respect.
    Ben ik niet met je eens, elke atleet doet dat op zn eigen manier. Als Diaz, McGregor, Garbrandt of Joanna het doet staat iedereen op de banken. Het maakt je niet minder als mens. Als je een interview hebt waar ze ten onrechte iemand beledigt ofzo, mag je het zeggen maar ik heb ze niet gezien.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ben ik niet met je eens, elke atleet doet dat op zn eigen manier. Als Diaz, McGregor, Garbrandt of Joanna het doet staat iedereen op de banken. Het maakt je niet minder als mens. Als je een interview hebt waar ze ten onrechte iemand beledigt ofzo, mag je het zeggen maar ik heb ze niet gezien.
    Nou noem je net degenen op die ik graag zie verliezen. Tevens erg goede vechters.
    Graag zien verliezen is misschien wat overdreven trouwens, geen fan van ben is beter. Ik zie vrijwel niemand graag verliezen.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Tja, zo zouden we Adolf Hitler zelfs nog op een voetstuk kunnen zetten.
    Maar goed, we hebben een ander standpunt, prima

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Nou noem je net degenen op die ik graag zie verliezen. Tevens erg goede vechters.
    Graag zien verliezen is misschien wat overdreven trouwens, geen fan van ben is beter. Ik zie vrijwel niemand graag verliezen.
    Je hoopt dat de ander wint... ok.

    Hoe je het ook wendt of keert Ronda was iemand "you love to hate" en dat verkoopt net zo goed als niet beter dan de nette types (GSP, Mousasi etc.).Nu kan Ronda die skill gebruiken waar het hoort, namelijk het WWE. Wat die amerikanen daar zo leuk aan vinden heb ik nooit begrepen. Zelfs als klein jongetje zag ik al dat het nep was.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Je hoopt dat de ander wint... ok.

    Hoe je het ook wendt of keert Ronda was iemand "you love to hate" en dat verkoopt net zo goed als niet beter dan de nette types (GSP, Mousasi etc.).Nu kan Ronda die skill gebruiken waar het hoort, namelijk het WWE. Wat die amerikanen daar zo leuk aan vinden heb ik nooit begrepen. Zelfs als klein jongetje zag ik al dat het nep was.



    It's okay to be white

  17. #17
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Het feit dat Rousey nog steeds (idd, nog steeds!!!!!) niets over haar verliespartijen wil zeggen, geeft wel aan dat er ergens niet helemaal ontwikkeld is.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post


    Lol klassieker.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Zonder Rousey was de dames divisies nooit geworden wat het nu is.
    Door haar hebben de dames binnen de UFC nu wel meerdere divisies en kunnen ook voor het grote geld gaan.
    Ze is voor vele vrouwelijke atleten toch wel een rol model.

    Of je haar nu een lelijk arogant wijf vind of een lekker ding, die mening is ieders recht.
    Heb genoten van veel partijen van haar en vind jammer dat ze nu afdruipt na WWE. Had liever gezien dat ze de coach dumpte
    en overstapte naar een andere gym en comeback maakte.

    Ik wens haar in iedergeval succes en slecht verdienen zal ze daar absoluut niet...

  20. #20
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    31
    vCash
    50500

    Default

    Ronda Rousey leaves UFC behind for WWE
    Former MMA champion makes appearance at Royal Rumble
    Dana White wishes Rousey good luck after spectacular career
    One of the great mixed martial arts careers appears to be over after Ronda Rousey announced she is joining WWE full-time.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •