MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default Vechtersbazen on tour: Nieky Holzken

    Nieky Holzken over zijn Boks carrière en zijn kickboks verlies partijen etc.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZzkmBJBw2TU
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Joval en Tuur zijn van origine geen echte Nederlanders volgens Nicky, zij zijn wel betere boksers dan hij ooit zal worden

  3. #3
    Join Date
    May 2013
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Feit is dat Holzken, het tegen alle verwachting in (inclusief de mijne), het gewoon geweldig goed heeft gedaan tegen Callum Smith. Hij heeft laten zien dat ie niet veel onderdoet voor de wereldtop en mooi zijn visitekaartje afgegeven. Hoop dat ie nog een aantal mooie bokspartijen kan neer zetten in de toekomst. sowieso kan ie al terugkijken op fantastiche kickbokscarriere.

  4. #4
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Om wat te kunnen betekenen in bokswereld moet je er volledig op focussen. Er is geen uitdaging meer voor Holzken in het Kickboxen.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat ie zijn boks droom waar kan maken. Hij komt altijd om te knokken. Wel proef ik, lichtjes, toch een beetje frustratie richting het kickboksen na die 3 verlies partijen. Heeft Holzken toch helemaal niet nodig. Ook snap ik niet dat je de origine van Tuur en Joval erbij haalt om je eigen boks prestatie meer allure te geven.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Ik hoop dat ie zijn boks droom waar kan maken. Hij komt altijd om te knokken. Wel proef ik, lichtjes, toch een beetje frustratie richting het kickboksen na die 3 verlies partijen. Heeft Holzken toch helemaal niet nodig. Ook snap ik niet dat je de origine van Tuur en Joval erbij haalt om je eigen boks prestatie meer allure te geven.
    dat bedoelde ik, zeer zwak om dat te zeggen, hij was de laatste jaren erg voorspelbaar en heeft zijn beste tijd in het kickboksen gewoon gehad, anderen zijn nu beter, accepteer dat gewoon dan ben je veel groter ipv frustraties te uiten

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •