MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default Overeem moet beschermd worden ... tegen zichzelf

    Dit is de zoveelste keer in enkele jaren dat hij zwaar ko gaat is het niet tijd om te stoppen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Dit is de zoveelste keer in enkele jaren dat hij zwaar ko gaat is het niet tijd om te stoppen?

    Snap ik, maar de titel heeft een hoog Spoiler gehalte

  3. #3
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Volgens mij was hij niet KO(hij verdedigde zich nog steeds), al was hij natuurlijk wel klaar.

    Maar Overeem is nog steeds relevant en tegen niemand kansloos. Maar ik denk dat hij niet meer te lang moet doorgaan inderdaad.

  4. #4
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het zag er weer weinig verfrissend uit vannacht. Ik begrijp nu waarom ie op de prelims gezet wordt. Zonde.
    It's okay to be white

  5. #5
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Ik geloof dat die iets van 8 ton in dollars per wedstrijd pakt. Ik snap hem wel dat die nog ff door gaat.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hij zat ooit aan tafel bij Pauw en Witteman en zei toen zelf dat je tot je 38e nog kan meedraaien en daarna moet stoppen. Ik vraag me af of hij dat nog herinnert.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Dit is de zoveelste keer in enkele jaren dat hij zwaar ko gaat is het niet tijd om te stoppen?
    Nee juist niet overeem wil UFC champ worden en is zelf 1 van de beste zwaargewichten van de wereld.
    En vecht constand tegen de beste zwaargewichten van de wereld :

    n zijn laatste 7 partijen vocht hij tegen JDS , Arlovski , stipe , hunt , werdum , ngannou en blaydes.
    4 (voormalig) kampioenen en de 2 grootste talenten in de HW divisie van dit moment. En een voormalig K-1 kampioen . Allemaal jongens die tussen de 110 en 125 kilo wegen . Allemaal jongens die een wedstrijd met een stoot kunnen beslissen.

    Niet raar als je tegen deze jongmens staat tegen KO’s aanloopt

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Hij wil nog ufc kampioen worden ... Ik mag hopen dat dit een grap is .

  9. #9
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Hij wil nog ufc kampioen worden ... Ik mag hopen dat dit een grap is .
    Dat hoop ik ook.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Na zijn partij tegen Ngannou vroegen mensen zich af of hij wel met het juiste gameplan aan die partij was begonnen. Ik vroeg me dat toen ook af. Ook in deze partij vond ik zijn aanpak op zijn zachts gezegd vreemd. Ik weet niet of een andere aanpak tot een andere uitkomst had geleid maar ik vond dat hij veel te weinig druk heeft uitgeoefend op Blaydes.
    Jammer van de uitkomst en sterkte met herstellen Alistair. Als je nog 800k per partij kan vangen, zou ik nog wel even doorvechten.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Hij wil nog ufc kampioen worden ... Ik mag hopen dat dit een grap is .
    Hij vecht niet in de UFC onder het motto “meedoen is belangrijk als winnen” .
    Trol!

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ik kan niet anders dan respect hebben voor Overeem, ook al verliest ie straks al zijn komende gevechten. Jammer vind ik wel dat ie een stuk minder leuk is om naar te kijken. Vooral afgelopen twee partijen vocht ie zo enorm afwachtend.

    De hoek van Blaydes zei het al na de eerste ronde: "we knew he was going to run away from you."

    Da's best jammer.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    voor 860.000 dollar per partij blijft hij doorgaan. ik ken weinig vechters die dat niet zouden doen of beter gezegd geen

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik idd ook niet. Maar feit is wel dat het niet de Ali O is van onze GG tijd.
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het zijn natuurlijk enorme bedragen. Toch zie ik hem liever stoppen of in Japan nog wat vechten na een goede kuur. Ben opzich tegen kuren maar dat ene kuurtje meer of minder maakt ook niet meer uit.
    Maar gezien zijn twitter zal hij wel doorgaan, en dan juich ik gewoon voor hem.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Hij wil nog ufc kampioen worden ... Ik mag hopen dat dit een grap is .
    De echte grappen, zitten hem bij zijn delusional fanbase

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie hem nog wel een partij pakken in Bellator MMA tegen de oude toppers.
    Geweldige vechter geweest.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Sorry hoor, maar zullen we gewoon ff stoppen met bepalen voor anderen wanneer ze moeten stoppen (???) misschien moet er structureel iets veranderen zodat er nationaal meer MMA vechters kansen krijgen en kunnen opstaan zodat er misschien (ooit) echt wel eens een UFC kampioen komt.

    Is beetje als zeggen Buffon stop is met keepen want je bent 40 of hey Pirlo stop is met vrije trappen nemen want je bent een oude zak.... Logic

  19. #19
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Sorry hoor, maar zullen we gewoon ff stoppen met bepalen voor anderen wanneer ze moeten stoppen (???) misschien moet er structureel iets veranderen zodat er nationaal meer MMA vechters kansen krijgen en kunnen opstaan zodat er misschien (ooit) echt wel eens een UFC kampioen komt.

    Is beetje als zeggen Buffon stop is met keepen want je bent 40 of hey Pirlo stop is met vrije trappen nemen want je bent een oude zak.... Logic
    Domme vergelijking! Buffon en Pirlo schaden hun gezondheid niet als ze fysiek achteruit gaan.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik zou niet graag hun knieën hebben.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Hopelijk vecht hij nog één keer om zijn carriere met een W af te sluiten. Maar als je hem een beetje volgt is Alistair iemand die aardig wat ja-knikkers in zijn omgeving lijkt te hebben, dus niemand die tegen hem zegt.. "Alistair, dat record van meeste KO losses dat nu op jouw naam staat hè, zullen we het daar gewoon bij houden?"

  22. #22
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Hopelijk vecht hij nog één keer om zijn carriere met een W af te sluiten. Maar als je hem een beetje volgt is Alistair iemand die aardig wat ja-knikkers in zijn omgeving lijkt te hebben, dus niemand die tegen hem zegt.. "Alistair, dat record van meeste KO losses dat nu op jouw naam staat hè, zullen we het daar gewoon bij houden?"
    Alistair is een sportman, en die zijn slecht in toegeven dat ze het niet meer bij kunnen benen.
    Ik snap dondersgoed dat hij nog in zich zelf gelooft! Maar tegen een Oliynyk, Ngannou, Lewis, Blaydes, Miocic en zelfs DC gaat hij het niet meer redden.
    Als hij nu gaat vechten zou het tegen een Tybura of Tuivasa, of iets dergelijks moeten zijn. Dan maakt hij nog wel een kans. .

  23. #23
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Sorry hoor, maar zullen we gewoon ff stoppen met bepalen voor anderen wanneer ze moeten stoppen (???) misschien moet er structureel iets veranderen zodat er nationaal meer MMA vechters kansen krijgen en kunnen opstaan zodat er misschien (ooit) echt wel eens een UFC kampioen komt.

    Is beetje als zeggen Buffon stop is met keepen want je bent 40 of hey Pirlo stop is met vrije trappen nemen want je bent een oude zak.... Logic

    We hebben al een UFC kampioen(e): Germaine de Randamie.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    ex toch was toch wat drama dat ze haar titel niet wou verdedigen

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie trouwens op facebook geruchten voorbij komen dat Glory in gesprek is met Alistair Overeem. Weet iemand of dit echt klopt? Of is het een broodje aap verhaal?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •