MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34

Thread: Struve

  1. #26
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Hij heeft goede trainers gehad, maar niet zulke goede als hier posten
    Inhoudelijk snappen we er natuurlijk weinig van (enkele daargelaten), maar je kan toch moeilijk ontkennen dat zijn grond EN staand op dit moment niet goed genoeg is en de resultaten tegenvallen? Daar mogen wij toch best een idee over hebben op een openbaar forum? Of is dit enkel voor goede trainers en coaches?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Lieve leden, ik denk dat we moeten accepteren dat als je voor een dubbeltje geboren bent je nooit een kwartje zult worden.

    Struve heeft met echt super goede trainers getraind, maar meer zit er gewoon niet in.
    Wat een zwakke instelling zeg. Gelukkig heeft Struve wel een winnaars mentaliteit en dat is ook waarom hij zo ver is gekomen. Hij pakt zichzelf wel weer op en vecht zich weer naar boven. En wie weet ooit voor de titel. Who knows.
    ,,,,,
    (>.<)

  3. #28
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Hij moet gewoon van trainer veranderen en anders gaan trainen. Abonnement afsluiten bij de fit for free effe aan de apparaten of Alister Overeem bellen en vragen waar hij zijn pilletjes en spuitjes koopt.

  4. #29
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Hij moet gewoon van trainer veranderen en anders gaan trainen. Abonnement afsluiten bij de fit for free effe aan de apparaten of Alister Overeem bellen en vragen waar hij zijn pilletjes en spuitjes koopt.
    Er is geen open klasse of 'super heavy weight' bij de UFC. Als Struve (veel) meer spiermassa gaat opdoen, dan wordt hij te zwaar en kan hij überhaupt niet meer meedoen.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Alhoewel ik het een gouden tip vind om in te schrijven bij fit for free. Voor dit soort pareltjes kom ik hier regelmatig even buurten.

  6. #31
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk dat jouw inbreng de afgelopen weken ook weinig tot niets positiefs meer heeft bijgedragen.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Er is geen open klasse of 'super heavy weight' bij de UFC. Als Struve (veel) meer spiermassa gaat opdoen, dan wordt hij te zwaar en kan hij überhaupt niet meer meedoen.

    Hij moet ook wat kilootjes afvallen en dan aan zn spieren werken. Ik weet dat je bij de UFC niet te zwaar mag wegen maar kom op hè zie bij Struve een vetpercentwage waar je u tegen zegt. Als hij wat aan zn spieren gaat werken zie ik niemand die zijn jab kan verdedigen.

  8. #33
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Hij moet ook wat kilootjes afvallen en dan aan zn spieren werken. Ik weet dat je bij de UFC niet te zwaar mag wegen maar kom op hè zie bij Struve een vetpercentwage waar je u tegen zegt. Als hij wat aan zn spieren gaat werken zie ik niemand die zijn jab kan verdedigen.
    wat?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik denk dat jouw inbreng de afgelopen weken ook weinig tot niets positiefs meer heeft bijgedragen.
    Ik ben redelijk teleurgesteld geraakt de laatste tijd, misschien dat dat in mijn posts doorschijnt. Vanwege sentiment vind ik het toch lastig deze plek los te laten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •