MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 17 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 407
  1. #101
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    De popcorn staat klaar .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    duurt altijd zo verschrikkelijk lang he
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #103
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ik mis de pre mendez versie van mcgregor tijdens persconferenties.
    Wat een gezeik dit. Die mcgregor is helemaal doorgeslagen.

  4. #104
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Schandalig voortoning van McGregor vind ik persoonlijk. Wat kan ik die man niet meer uitstaan.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  5. #105
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Schandalig voortoning van McGregor vind ik persoonlijk. Wat kan ik die man niet meer uitstaan.
    Press van het laagste niveau, whiskey was de topic wtf. Hatelijke ventje die Conor en ook zeer nerveus moeite met zinnen en ademhaling

  6. #106
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #107
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Wat een onzin , je kan een hekel aan de man hebben en de persoon conor is voor mij ook een eind gezakt maar als vechter gaat hij nix uit de weg en staat hij er altijd an maakt hij het waar.
    Zoals al gezegd als khabib maar zorgt dat hij niet geblesseerd raakt en op gewicht is.
    Niet waar hij heeft nooit zn titel verdedigd. Zijn laatste partij met Nate Diaz kan ik niet echt een overwinning noemen.

  8. #108
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Yes, maar dan zonder de As-salāmu ʿalaykum :-)

  9. #109
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Had iemand anders verwacht? Conor zit daar maar om één ding en dat is geld verdienen. En hij ziet (financieel) blijkbaar meer heil in zijn nieuwe alcoholische speeltje, dus was hij vooral daar mee bezig. En Dana is als een verliefd schoolmeisje en accepteert alles van Conor. Wat maakt het ook allemaal uit, het gaat om 6 oktober!

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    respectloos. iemand zijn religie en familie betrekken in zijn trashtalk

  11. #111
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by BabyMonkey View Post
    Niet waar
    Welles!

  12. #112
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Dat een bedrijf dit zo maar toelaat, promotie van je eigen whiskey, zijn gevloek...echt een voorbeeld voor de vechtsport...😂😂 It is all about the money..

  13. #113
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Wat een ja knikkers ook om hem heen dan hè. Is er nu niemand in zijn omgeving die tegen hem zegt dat wat hij doet echt niet kan.

    Pre menses gaf hij goede inhoudelijke antwoorden was hij zeer gevat en scherp met humor.
    Nu is het gewoon een schreeuw lelijk.

  14. #114
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Voor de mensen die het gemist hebben.

  15. #115
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Wat een ja knikkers ook om hem heen dan hè. Is er nu niemand in zijn omgeving die tegen hem zegt dat wat hij doet echt niet kan.

    Pre menses gaf hij goede inhoudelijke antwoorden was hij zeer gevat en scherp met humor.
    Nu is het gewoon een schreeuw lelijk.
    Voel ik hier een wijziging van de profielfoto aankomen???

  16. #116
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Voel ik hier een wijziging van de profielfoto aankomen???
    Haha wie weet! , maar wat ik al vaker aan heb gegeven de persoon mcgregor is voor mij afgedaan. Maar als vechter vind ik hem heb geweldig .

    Vond het wel zeer prettig dat hij die Ali Abdelaziz ff op zijn plek zetten . Wat een irritante vent is Da zeg

  17. #117
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Haha wie weet! , maar wat ik al vaker aan heb gegeven de persoon mcgregor is voor mij afgedaan. Maar als vechter vind ik hem heb geweldig .

    Vond het wel zeer prettig dat hij die Ali Abdelaziz ff op zijn plek zetten . Wat een irritante vent is Da zeg
    Yep, dat was inderdaad goed. En ik ben ook zeer gecharmeerd van de vechter McGregor hoor, die man is zo snel en accuraat met zijn vuisten! Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren over drie weken!

  18. #118
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    respectloos. iemand zijn religie en familie betrekken in zijn trashtalk
    Dat deed Khabib zelf een beetje uitlokken door zo zuur tegen die journalist te reageren die hem gewoon respectvol wou begroeten met Salaam Aleikum.
    En dan boos worden omdat hij een zin later Conor feliciteert met zijn whiskey merk..

    De partij wordt gesponsord door dat Whiskey merk. Het logo zal op de mat staan waar je op vecht. Als je zo een reporter zo onrespectvol behandeld voor zo een reden, wees dan consequent en weiger dan ook te vechten op een evenement dat mede door een whiskey merk mogelijk gemaakt wordt

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Dat deed Khabib zelf een beetje uitlokken door zo zuur tegen die journalist te reageren die hem gewoon respectvol wou begroeten met Salaam Aleikum. En dan boos worden omdat hij een zin later Conor feliciteert met zijn whiskey merk..De partij wordt gesponsord door dat Whiskey merk. Het logo zal op de mat staan waar je op vecht. Als je zo een reporter zo onrespectvol behandeld voor zo een reden, wees dan consequent en weiger dan ook te vechten op een evenement dat mede door een whiskey merk mogelijk gemaakt wordt
    daar heb je een punt

  20. #120
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Iedereen kan wel vinden dat Mcgregor zich schandalig gedragen heeft, maar er kijken gewoon weer miljoenen mensen, het werd uitgezonden op Times Square, hij kroop alsnog onder de huid van Khabib.
    Conor is een fenomeen en weer werkelijk alles van zijn tegenstander, hij haalt Kadyrov, Magomedov, het verleden van die Ali Abdelaziz, Dagestan, Tjechenie erbij en noemde die Ali Abdelaziz een terrorist. Hij gaat natuurlijk over alle grenzen heen maar staat straks op 6 oktober gewoon rustig in de ring en ik denk dat hij wint.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  21. #121
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Iedereen kan wel vinden dat Mcgregor zich schandalig gedragen heeft, maar er kijken gewoon weer miljoenen mensen, het werd uitgezonden op Times Square, hij kroop alsnog onder de huid van Khabib.
    Conor is een fenomeen en weer werkelijk alles van zijn tegenstander, hij haalt Kadyrov, Magomedov, het verleden van die Ali Abdelaziz, Dagestan, Tjechenie erbij en noemde die Ali Abdelaziz een terrorist. Hij gaat natuurlijk over alle grenzen heen maar staat straks op 6 oktober gewoon rustig in de ring en ik denk dat hij wint.
    Je kan dat over grenzen heen noemen. Maar als je de feiten checkt klopt het precies wat Conor zegt.
    Die adbelaziz was lid van een terroristische groepering en is toen informant geworden voor de FBI onder tussen bespeelde hij beide kanten. En verraadt ook de FBI daarbij laat hij zijn kind stikken en heeft een animitatie achterstand die hij pas nog wou afkopen met 10K.
    Die Ali Abdelaziz is gewoon een triest figuur.

  22. #122
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Slecht voor de sport
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  23. #123
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Wie is clean in de sport?
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  24. #124
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Connor ko round 3

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by paultjetilburg View Post
    Connor ko round 3
    als hij verliest in de 3e ronde is het op submission

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •