MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Heb je de enquête ingevuld?

Voters
0. You may not vote on this poll
  • Ja

    0 0%
  • Nee

    0 0%
Multiple Choice Poll.
Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    2
    vCash
    15500

    Smile Enquête over Vochtinname - en eetgewoontes bij volwassen kick- en thaiboksers

    Beste kick- en thaiboksers

    Mijn naam is Ashkan en ik wil jullie alvast bedanken voor het invullen van deze vragenlijst. Ik werk momenteel een Bachelorproef uit rond de voedingspatronen van competitieve kick- en thaiboksers en hun manieren om hun wedstrijdgewicht te realiseren. In het kader van dit onderzoek heb ik deze enquête opgesteld om te peilen naar vochtinname en voedingskennis bij volwassen kick- en thaiboksers (16+). Deze enquête neemt maximum 10 minuten in beslag om in te vullen en zal ook anoniem verwerkt worden. Door deel te nemen aan deze enquête maak je kans op twee cinematickets. Ik zou enorm dankbaar zijn moest ieder kick of thaibokser de enquête invullen.

    De link van de
    enquête bevindt zich hieronder:
    https://www.survio.com/survey/d/I5I9G8S0L8N9D4N9T

    Opmerking: vraag 3 van de enquête over opleiding, daar is een HBO5 een korte variant van de Nederlandse Associate degree, de 5 staat voor niveau 5 en een bachelor is op niveau 6. Een professionele bachelor is een bachelor op hogeschool niveau en een academische bachelor op universitair niveau.

    Hartelijk dank en sportieve groeten

    Ashkan Salimi

    Student Bachelor voedings- en dieetkunde

    Odisee Technologiecampus Gent
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Als je geen wedstrijden vecht kan je veel vragen niet beantwoorden. Dit terwijl je bij een eerdere vraag wel kan antwoorden dat je geen wedstrijden vecht.

    Geef dan aan dat deze enquête alleen voor wedstrijdvechters bedoeld is. Of pas de vraagstelling aan.



    Nogal bedenkelijk niveau als je voor je bachelor bezig bent...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •